hoezo?quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:35 schreef Saind het volgende:
Ah Windows 10. Die mag ik niet downloaden
Van dat soort dingen snap ik ook niks.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Windows 10 couldn’t be installed. Windows can’t be installed because this PC has an unsupported disk layout for UEFI firmware.
alleen dan in het nederlands
Ik dus gratis enterprise via schoolquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb gratis pro via school (microsoft dreamspark)
UEFI in de BIOS changen naar Legacy Support. Ik had hetzelfde euvel.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Windows 10 couldn’t be installed. Windows can’t be installed because this PC has an unsupported disk layout for UEFI firmware.
alleen dan in het nederlands
omdat je enterprise heb kan je uberhaupt niet naar w10 upgraden?quote:
Nee met MBR en GPTquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:39 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heeft het iets met FAT32 of NTFS te maken. Gok ik.
Oh niet dus
even kijken of ik er iets over vind in de biosquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
UEFI in de BIOS changen naar Legacy Support. Ik had hetzelfde euvel.
Goedverdoemde Trudy, wat maak je jezelf weer belachelijk met deze post. Hup, de keuken in.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:39 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heeft het iets met FAT32 of NTFS te maken. Gok ik.
Oh niet dus
Jepquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
omdat je enterprise heb kan je uberhaupt niet naar w10 upgraden?
dus alleen clean install een optie?
mooi kut
Kutzooi.quote:
Ik zag iets met disk layout dus ik dacht dat is hetquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goedverdoemde Trudy, wat maak je jezelf weer belachelijk met deze post. Hup, de keuken in.
Ik ben wel fan van Windows 10.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep
Maar is wel mooi want ik vind 7 prima en krijg er konjoveel gratis software bij
knorrig van jequote:
Weet het zo goed nog niet, vond die vorige 10 lekkerder dan deze versie.quote:
Je zal geen bangalijst hebben op die 'school' van jullie. toch nul chicks.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk dat ik nu het corps uitgezet word
Ben jij ook ontgroend? Ik zou dat echt niet doen he. Verkleed door de stad moeten lopen of zo.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk dat ik nu het corps uitgezet word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |