Moet jij weten.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Als er een smiley was met een heel hoog opgetrokken wenkbrauw zou ik die nu gebruiken
Ex Karinaquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Loop al een jaar of 2 met pijn, kraakbeen is weg bij mijn heup, die wordt binnenkort vervangen (de heup niet het kraakbeen) Dan word ik de bionische vrouw
Ja man na 2 dagen mag/moet je alweer naar huis. De rest doe je thuis, fysio etc.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die operatie schijnt best mee te vallen.
Ga je dan nog wel WOWen?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Na de operatie loop ik weer als een kievit, even doorzetten dat wel.
Zoete rotzooi. Ik drink alleen bitter lemon en water. Heel soms Tonic of spa rood.quote:
Ja gezien ja. Dat is een act.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat blijft een topper idd![]()
ik bedoel dit filmpje
Daar zit een goed verhaal in.quote:
(Karne)melk, bier en koffie.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zoete rotzooi. Ik drink alleen bitter lemon en water. Heel soms Tonic of spa rood.
oh gelukkigquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard, ik mag wel gewoon zitten gamen he
Zijn hond is mooiquote:
Ik heb een buurman met 2 nieuw heupen en een nieuwe knie, die is al ver in de 70 en die klimt ook nog zo het dak van zijn huis op (wel met een ladder). Er is ook nog een ex-wielrenster die met een kunstheup toch weer aardig kan fietsen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja man na 2 dagen mag/moet je alweer naar huis. De rest doe je thuis, fysio etc.
Melk ben ik vanaf gestapt. Een bekertje af en toe nog.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:32 schreef Saind het volgende:
[..]
(Karne)melk, bier en koffie.
Hedde genoeg aan
Ik ben bang dat ik toch een stukje heb gemist.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh gelukkig
[..]
Zijn hond is mooi
Whisky wordt te duur voor de student man, gaat echt snel de laatste tijd.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Melk ben ik vanaf gestapt. Een bekertje af en toe nog.
Koffie, bier, wijn en whisky drink ik natuurlijk ook.
Bitter lemon vind ik ook erg lekker.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zoete rotzooi. Ik drink alleen bitter lemon en water. Heel soms Tonic of spa rood.
Ik drink af en toe nog een single malt, maar over het algemeen gewoon Famous Grouse. Goeie blend en ik heb het nodig om in slaap te komen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Whisky wordt te duur voor de student man, gaat echt snel de laatste tijd.
Als het goed is kun je daarna gewoon weer alles. Bijna alles, maar de dingen die niet mogen deed ik toch al niet, hardlopen bijvoorbeeld wordt wat lastig.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb een buurman met 2 nieuw heupen en een nieuwe knie, die is al ver in de 70 en die klimt ook nog zo het dak van zijn huis op (wel met een ladder). Er is ook nog een ex-wielrenster die met een kunstheup toch weer aardig kan fietsen.
Op het eind, sowieso is dat hele filmpje het waard om te kijken, alleen doet die Marokkaan af en toe raar tussendoor.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik toch een stukje heb gemist.
Ja en tonic. Verder drink ik amper fris.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bitter lemon vind ik ook erg lekker.
Een Marokkaan die raar doet, wat een surprise.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op het eind, sowieso is dat hele filmpje het waard om te kijken, alleen doet die Marokkaan af en toe raar tussendoor.
Ik wel, drink cola door mijn baco heen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en tonic. Verder drink ik amper fris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |