Dat ie tegenwoordig hard gaat op zuur bier. En casper is een mooie gozerquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In eerste instantie was je niet heel enthousiast kan ik me nog herinneren. Wat heeft je mening bijgesteld?
Zalig nieuwjaar?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik krijg geen melding meer wanneer ik een sms ontvang. Laatst keek ik er toevallig stond er nog een sms bericht open van januari 2016. Had weinig nut meer om die te beantwoorden.
watskeburt?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou gezondheid kan beterLoop met krukken tegenwoordig. Maar hopelijk is dat over een maand of 2? weer helemaal gefixt.
#nohomoquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat ie tegenwoordig hard gaat op zuur bier. En casper is een mooie gozer
Heb je zelf geijshockeyd?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou gezondheid kan beterLoop met krukken tegenwoordig. Maar hopelijk is dat over een maand of 2? weer helemaal gefixt.
Ik drink momenteel groene ijsthee.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HK god. Ik drink een Jupilertje.
Wij hebben deze in Weert zitten. Da's niet veel soeps.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat ie tegenwoordig hard gaat op zuur bier. En casper is een mooie gozer
Santéquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HK god. Ik drink een Jupilertje.
Loop al een jaar of 2 met pijn, kraakbeen is weg bij mijn heup, die wordt binnenkort vervangen (de heup niet het kraakbeen) Dan word ik de bionische vrouwquote:
Ja zeker.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje gezien met Hendrix?
#nohomoquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik drink momenteel groene ijsthee.
wow lijkt me wel pijnlijkquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Loop al een jaar of 2 met pijn, kraakbeen is weg bij mijn heup, die wordt binnenkort vervangen (de heup niet het kraakbeen) Dan word ik de bionische vrouw
Ik zag bij de AH een of ander biermerk met ijsthee, dacht Wieckse.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik drink momenteel groene ijsthee.
Dat blijft een topper iddquote:
Kan wel.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag bij de AH een of ander biermerk met ijsthee, dacht Wieckse.
Als je het maar laatquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag bij de AH een of ander biermerk met ijsthee, dacht Wieckse.
Die operatie schijnt best mee te vallen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Loop al een jaar of 2 met pijn, kraakbeen is weg bij mijn heup, die wordt binnenkort vervangen (de heup niet het kraakbeen) Dan word ik de bionische vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |