Welke app? Geen idee wat je bedoelt manquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, je app is dood. 14-04-16
Whatsapp.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke app? Geen idee wat je bedoelt man
Dat probeer ik ook zoveel mogelijk te vermijden.quote:
dat is onhandigquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook zoveel mogelijk te vermijden.
Nee hoor ik gebruik gewoon SMS ziet er bijna hetzelfde uit trouwens volgens mij. En is ook gratis (bij mijn abo tenminste). En ook dat niet eens zo vaak.quote:
Van jou snap ik het ook welquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik gebruik gewoon SMS ziet er bijna hetzelfde uit trouwens volgens mij. En is ook gratis (bij mijn abo tenminste). En ook dat niet eens zo vaak.
SMS, damn dat heb ik echt al jaren niet meer gedaan.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik gebruik gewoon SMS ziet er bijna hetzelfde uit trouwens volgens mij. En is ook gratis (bij mijn abo tenminste). En ook dat niet eens zo vaak.
Jaja want oud en zo hequote:
Op mijn telefoon heet het nu gewoon berichten en de layout is ongeveer hetzelfde als WA of misschien wel hetzelfde dus.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SMS, damn dat heb ik echt al jaren niet meer gedaan.
maar geen groepenquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Op mijn telefoon heet het nu gewoon berichten en de layout is ongeveer hetzelfde als WA of misschien wel hetzelfde dus.
Ik daarnet nog. Sommige mensen smsen mij, die sms ik dan terug.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SMS, damn dat heb ik echt al jaren niet meer gedaan.
In eerste instantie was je niet heel enthousiast kan ik me nog herinneren. Wat heeft je mening bijgesteld?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:24 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze moet je gaan checken. Die gast uit Eindje is homie van me, wordt mooie tent
Goed bezig kapiteintje.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik daarnet nog. Sommige mensen smsen mij, die sms ik dan terug.
Ik krijg geen melding meer wanneer ik een sms ontvang. Laatst keek ik er toevallig stond er nog een sms bericht open van januari 2016. Had weinig nut meer om die te beantwoorden.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik daarnet nog. Sommige mensen smsen mij, die sms ik dan terug.
Nou gezondheid kan beterquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel, beetje druk. Nu net pas klaar met werken. Bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |