maat van mij woont boven die slijterij geloof ik.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit moet je eens kopen, zit in de Pijp. Echt fucking lekker
http://www.slijterij-ooievaar.nl/29-rembrandt-korenwijn.html
Kan het wel weer eens proberen, helemaal niet zo duur ook.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit moet je eens kopen, zit in de Pijp. Echt fucking lekker
http://www.slijterij-ooievaar.nl/29-rembrandt-korenwijn.html
quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maat van mij woont boven die slijterij geloof ik.
Is een klein flesje wel. Full size kruik is 30quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan het wel weer eens proberen, helemaal niet zo duur ook.
proost prutserquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind die Amstel reclame met de stem van Thomas Acda er doorheen wel tof eigenlijk.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ligt tussen cognac en brandewijn in. Was voorheen super duur, zie nu dat je het gewoon kan krijgen bij de gall&gall. Jammer.
Thomas Acda... ik ben er nog steeds niet overuit of hij een hersenbloeding heeft gehad of gewoon chronisch dronken en chagrijnig is.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind die Amstel reclame met de stem van Thomas Acda er doorheen wel tof eigenlijk.
Geen van beide. Zo is hij gewoon.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Thomas Acda... ik ben er nog steeds niet overuit of hij een hersenbloeding heeft gehad of gewoon chronisch dronken en chagrijnig is.
ja bedoel maar. Heel bijzonder is het niet hoor.quote:
Tyfushond in andere woordenquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen van beide. Zo is hij gewoon.
Zal het binnenkort nog eens proberen te bestellen. Als het goor is gaat het in de shotsquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja bedoel maar. Heel bijzonder is het niet hoor.
Pas de soucis. Je vais changer a Neerlandais.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Un petit peu malademeer weet ik me niet te herinneren in het Frans.
En het probleem is?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:49 schreef Saind het volgende:
Maatje van me heeft het hele weekend samen geslapen met een meisje, vier dagen bij 'm thuis geweest, biecht ie net op dat ze nog maagd is en dat hij er nog niet overheen mag![]()
![]()
Insomnia zou dit alleen maar waarderen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:49 schreef Saind het volgende:
Maatje van me heeft het hele weekend samen geslapen met een meisje, vier dagen bij 'm thuis geweest, biecht ie net op dat ze nog maagd is en dat hij er nog niet overheen mag![]()
![]()
Ja dat is wel naar voor hem hehequote:Op maandag 3 oktober 2016 21:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou dat ie met waanzinnig blauwe ballen over straat moet
Ik vind het wel komies
quote:
Dedication hoorquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:49 schreef Saind het volgende:
![]()
Misschien is ze gewoon tyfuslelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind hem wel een baasje.
Ik had volgens mij een 7 maar alles is weg en ik heb daarna Spaans gedaan dus ik haal het doro elkaarquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Pas de soucis. Je vais changer a Neerlandais.
Ik had een 2 voor Frans op school, dus het zal niet foutloos zijn...
Acda een baasje vinden is wel heel ernstig hoorquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind hem wel een baasje.
He?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon tyfuslelijk.
Je suis une broodje briequote:Op maandag 3 oktober 2016 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had volgens mij een 7 maar alles is weg en ik heb daarna Spaans gedaan dus ik haal het doro elkaar
Zijn muziek kan ik op z'n tijd wel waarderen. En bij Dit was het nieuws (bij de NPO) was hij goed.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Acda een baasje vinden is wel heel ernstig hoor
Je quote de verkeerde.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan was het niet moeilijk om haar maagd te laten.
Ja arthur was notoir slecht in PHPquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heeft Camelot een moeizame site zeg.
je moeder came a lot ookquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heeft Camelot een moeizame site zeg.
Un demi s'il vous plait, lijkt me voor jou wel de belangrijkste zin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |