quote:
Dedication hoorquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:49 schreef Saind het volgende:
Maatje van me heeft het hele weekend samen geslapen met een meisje, vier dagen bij 'm thuis geweest, biecht ie net op dat ze nog maagd is en dat hij er nog niet overheen mag![]()
![]()
Misschien is ze gewoon tyfuslelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind hem wel een baasje.
Ik had volgens mij een 7 maar alles is weg en ik heb daarna Spaans gedaan dus ik haal het doro elkaarquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Pas de soucis. Je vais changer a Neerlandais.
Ik had een 2 voor Frans op school, dus het zal niet foutloos zijn...
Acda een baasje vinden is wel heel ernstig hoorquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind hem wel een baasje.
He?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon tyfuslelijk.
Je suis une broodje briequote:Op maandag 3 oktober 2016 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had volgens mij een 7 maar alles is weg en ik heb daarna Spaans gedaan dus ik haal het doro elkaar
Zijn muziek kan ik op z'n tijd wel waarderen. En bij Dit was het nieuws (bij de NPO) was hij goed.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Acda een baasje vinden is wel heel ernstig hoor
Je quote de verkeerde.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan was het niet moeilijk om haar maagd te laten.
Ja arthur was notoir slecht in PHPquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heeft Camelot een moeizame site zeg.
je moeder came a lot ookquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heeft Camelot een moeizame site zeg.
Un demi s'il vous plait, lijkt me voor jou wel de belangrijkste zin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |