TR gemaaktquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een Marokkaan die raar doet, wat een surprise.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:36 schreef Karina het volgende:
karnemelk heb ik een poosje geleden weer herontdekt. Lekker hoor.
Koop eens een kleinere kam.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Cola vind ik te zoet. Dan liever gin tonic.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wel, drink cola door mijn baco heen.
hip hoorquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Cola vind ik te zoet. Dan liever gin tonic.
Deze Marokkaan was anders raar dan jij gewend bent denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Saind heeft echt een TR gemaakt, merk ik![]()
baco cola dan?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Saind heeft echt een TR gemaakt, merk ik![]()
Ja is helemaal inquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat drink ik al jaren manNiet zo vaak trouwens.
Jenever is the big next thing.quote:
Ik hoop het echt van harte. Vreselijk onderschat productquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jenever is the big next thing.
Dat is wat overdreven.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Het was leuk je gekend te hebben.
inderdaad, zo leuk was het niet.quote:
Jutterquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jenever is the big next thing.
Dit is Jorrit Hendrix. Ja? da gif ik niks om.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deze Marokkaan was anders raar dan jij gewend bent denk ik
Daar na die tweede komma gaat het misquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:41 schreef Karina het volgende:
Vroeger kocht ik weleens korenwijn, soort jenever, in de vriezer zetten en dan ijskoud drinken.
Dacht dat die in de vriezer moest eigenlijkquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar na die tweede komma gaat het mis
Gewoon kamertemperatuur.
Liefst van van Wees natuurlijk
quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is Jorrit Hendrix. Ja? da gif ik niks om.
Ik heb mijn vader oprecht 1 keer in 23 jaar een biertje zien drinken.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn vader drinkt graag Berenburg. 1x gedaan, nooit meer!
Op vakantie ook alleen maar Gin Tonicjes gedronken. En Grappa. En limoncello. En witte wijn. En ook rode wijn. En bier natuurlijk. Dus.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Bitter?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:41 schreef Karina het volgende:
Vroeger kocht ik weleens korenwijn, soort jenever, in de vriezer zetten en dan ijskoud drinken.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader oprecht 1 keer in 23 jaar een biertje zien drinken.
Ik heb het van een vreemde denk ik
Ja is vaak in kruik.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dacht dat die in de vriezer moest eigenlijkZat in een kruik, niet in een fles.
Behalve de limoncello wat ik supervies vind klinkt het als een prima vakantie.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op vakantie ook alleen maar Gin Tonicjes gedronken. En Grappa. En limoncello. En witte wijn. En ook rode wijn. En bier natuurlijk. Dus.
Dat heb ik wel eens besteld, puur voor de naam, maar toen was het manco. Wat voor iets is 't?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:43 schreef napoleonfour het volgende:
ik drink eigenlijk te weinig alcohol. Asbach urald drink ik wel graag.
Ik vind dat heerlijkquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Behalve de limoncello wat ik supervies vind klinkt het als een prima vakantie.
Deze nu is beterquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind die Amstel reclame met de stem van Thomas Acda er doorheen wel tof eigenlijk.
Ligt tussen cognac en brandewijn in. Was voorheen super duur, zie nu dat je het gewoon kan krijgen bij de gall&gall. Jammer.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens besteld, puur voor de naam, maar toen was het manco. Wat voor iets is 't?
Zelf maken kan het wel lekker zijn. Minder suiker erin doen dan in de normale, dat het nog een tikkie zurig is.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Behalve de limoncello wat ik supervies vind klinkt het als een prima vakantie.
Bang dat hij zijn portemonnee kwijt was natuurlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij wil ook geen boks geven aan een Marokkaan
Jäger wel.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja is vaak in kruik.
Maar nee, kwaliteitsproducten nooit in de vriezer, kun je net zo goed vodka drinken. Proef je geen reet meer
Hoi Don.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:46 schreef DonRaja het volgende:
Ik kijk CSI Miami in het Frans. Geweldig.
Dit moet je eens kopen, zit in de Pijp. Echt fucking lekkerquote:
Une accident fatale.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:46 schreef DonRaja het volgende:
Ik kijk CSI Miami in het Frans. Geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |