Leugens, ben een mannelijke manquote:Op woensdag 21 september 2016 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat las ik net. Catkiller naar katteshows?
Ja, dan gaat ie naar een musical ofzo en vanaf de tribune ook daar allemaal cynische en nare opmerkingen uitenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat las ik net. Catkiller naar katteshows?
leuk, is ook mijn hobbyquote:Op woensdag 21 september 2016 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dan gaat ie naar een musical ofzo en vanaf de tribune ook daar allemaal cynische en nare opmerkingen uiten
quote:
oh zei ik niet eens bewustquote:Op woensdag 21 september 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja kut jij krijgt nog geld van mij
quote:
nee weet k maar moest eraan denkenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh zei ik niet eens bewust
wilde gwn kraakgekkies belachelijk maken, werkschuw ongewassen tuig
Heb je niet gemist, net nog staan bewegen op muziek aka dansen omdat dp postte dat je al lang niet had gepost.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
daar is ie weer, daar is ie weer
Hermann oh wat een toffe peer
hij was weer eens een weekje weg
dat was voor jullie dikke pech
het was soms huilen, er was soms verdriet
maar het is geen patat, het is friet
pure kwaliteit is weer teruggekeerd
hij die altijd volwassen grappen produceert
ook al noemen sommige van jullie hem een debiel
hij caret niet maar niels is wel een
velen dank
Neem me meequote:Op woensdag 21 september 2016 21:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Is die hermanus er weer doei ben weg
hehehhequote:Op woensdag 21 september 2016 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
vervelend kereltjequote:Op woensdag 21 september 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je niet gemist, net nog staan bewegen op muziek aka dansen omdat dp postte dat je al lang niet had gepost.
hahahah wtf is ditquote:Op woensdag 21 september 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee weet k maar moest eraan denken
dit effect heb ik alleen op lelijke vrouwen haha je hebt jezelf gedisstquote:Op woensdag 21 september 2016 21:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Is die hermanus er weer doei ben weg
hebben ze nu bij haxball, stoelendans, echt pure griep.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:11 schreef deadprez het volgende:
jullie hebben geen meubels dus ook geen stoelendans
Ik ben een uniek sneeuwvlokje en way out of your league gvdquote:Op woensdag 21 september 2016 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit effect heb ik alleen op lelijke vrouwen haha je hebt jezelf gedisst
speel jij dat nog jaquote:Op woensdag 21 september 2016 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hebben ze nu bij haxball, stoelendans, echt pure griep.
post ff pic van jezelf danquote:Op woensdag 21 september 2016 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie van jullie denkt dat ik out of hun league ben?
Weenie ben je blond en blauwe oogjesquote:Op woensdag 21 september 2016 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie van jullie denkt dat ik out of hun league ben?
neh echt nooit meer zin inquote:
kom er vooral voor de discussies, die mannen zijn wel grappigquote:
liever nietquote:Op woensdag 21 september 2016 21:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
post ff pic van jezelf dan
Zit je bij de hitlerjugend ofzoquote:Op woensdag 21 september 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weenie ben je blond en blauwe oogjes
ben jij nazi?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weenie ben je blond en blauwe oogjes
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
als de gemiddelde gebruiker hier hoi zegt na een kwartier poepen en douchen krijgt hij/zij gelijk 20 reacties, ik kom na een week terug met mooi liedgedichtding en krijg een paar reacties waarvan de meesten negatief
wat ben ik blij dat ik hier zo vaak kom
niet :squote:Op woensdag 21 september 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
liever niet
Imagination is leuker
Ze zeggen mij ook nooit gedag, wij zijn m2bquote:Op woensdag 21 september 2016 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
als de gemiddelde gebruiker hier hoi zegt na een kwartier poepen en douchen krijgt hij/zij gelijk 20 reacties, ik kom na een week terug met mooi liedgedichtding en krijg een paar reacties waarvan de meesten negatief
quote:
Yequote:Op woensdag 21 september 2016 21:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je bij de hitlerjugend ofzo
niels is wel een man uit Tielquote:Op woensdag 21 september 2016 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
velen dank
heb al 20 minuten niet gefapt, ik kan weerquote:Op woensdag 21 september 2016 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze zeggen mij ook nooit gedag, wij zijn m2b
Hoi Hermannquote:Op woensdag 21 september 2016 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
velen dank
Zal ik je handje helpen ahahahah Hahaha ahaha haquote:Op woensdag 21 september 2016 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb al 20 minuten niet gefapt, ik kan weer
schoonheid is een spook gwn geen fuck gevenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben heel lelijk durf echt geen pic te sturen
hey Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrremmertquote:
o ja weenie niet echt gerustgesteldquote:Op woensdag 21 september 2016 21:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
schoonheid is een spook gwn geen fuck geven
Tiel is niet viel hahaquote:
vind je het nog om te lachen ookquote:Op woensdag 21 september 2016 21:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal ik je handje helpen ahahahah Hahaha ahaha ha
Zo verliefd nuquote:
Het gaat om je innerlijk en de grootte van je geslachtsdeel toch.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben heel lelijk durf echt geen pic te sturen
Beetje opletten hier hoor.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:17 schreef Pharkus het volgende:
Welkom terug hermanneke, grote vriend
ik heb altijd wel een aantal blauwe plekkenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
hebben jullie ook van die dagen dat je jezelf steeds pijn doet?
Vandaag en een hoofdwond (mysterie) en verbrande vingers (peuk verkeerd uitgemaakt)...
wat voor speciale behandeling krijg ik nu ik een grote vriend van een blauwe ben?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:17 schreef Pharkus het volgende:
Welkom terug hermanneke, grote vriend
De NSB bestaat niet meerquote:Op woensdag 21 september 2016 21:18 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Beetje opletten hier hoor.
Loopt de spuigaten zo nu en dan uit.
![]()
beauty is in the eye of the beholderquote:Op woensdag 21 september 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja weenie niet echt gerustgesteld
Daarom let ik niet vaak opquote:Op woensdag 21 september 2016 21:18 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Beetje opletten hier hoor.
Loopt de spuigaten zo nu en dan uit.
![]()
Ik heb blauwe ogen alleen geen blond haar meer.quote:
moet je maar doen wat hugo zegtquote:Op woensdag 21 september 2016 21:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb altijd wel een aantal blauwe plekken
Ja wrijf het in joh.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb altijd wel een aantal blauwe plekken
Wat dan, je hebt nu donsjes en bent een WCH2B????quote:Op woensdag 21 september 2016 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb blauwe ogen alleen geen blond haar meer.
Kweenie. De rest gaat je nu vast pesten.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor speciale behandeling krijg ik nu ik een grote vriend van een blauwe ben?
je afwezigheid was zelfs onderwerp van gesprek op de zaterdag klb sc meetquote:Op woensdag 21 september 2016 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
Nee gewoon donker haar gekregen met de jaren.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat dan, je hebt nu donsjes en bent een WCH2B????
nooit gerookt dus innerlijk is wel goedquote:Op woensdag 21 september 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het gaat om je innerlijk en de grootte van je geslachtsdeel toch.
ja dat gebeurt niet al 2 jaar gelukkigquote:Op woensdag 21 september 2016 21:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kweenie. De rest gaat je nu vast pesten.
Lijkt mij echt niks zo'n kaal hoofd.quote:
altijd al een slechte luisteraar geweestquote:Op woensdag 21 september 2016 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet je maar doen wat hugo zegt
Je bent zo zwart van binnen dat het zich fenotypisch tot uiting begint te komenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee gewoon donker haar gekregen met de jaren.
mijn uitnodiging was kwijt zekerquote:Op woensdag 21 september 2016 21:20 schreef zeer het volgende:
[..]
je afwezigheid was zelfs onderwerp van gesprek op de zaterdag klb sc meet
Ja die ja jammer dat ik al andere dingen in de planning had staan dus ik vergeef het de aanwezigen dat ik geen uitnodiging heb ontvangen.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:20 schreef zeer het volgende:
[..]
je afwezigheid was zelfs onderwerp van gesprek op de zaterdag klb sc meet
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent zo zwart van binnen dat het zich fenotypisch tot uiting begint te komen
zit mobiel, luister later wel evenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
beauty is in the eye of the beholder
En toen werd ik aangevallen door een kutuser en toen kwam hij mij redden.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja hey kind van me je vader zei:"haha je bent 450 keer mooier dan andere dames." En toen dmden we en en
is noise, punt is dat wat algemeen als lelijk beschouwd wordt heel mooi kan zijn xquote:Op woensdag 21 september 2016 21:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zit mobiel, luister later wel even
Willoow en ettoquote:
En huge en madelief danquote:Op woensdag 21 september 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Willoow en etto
Tardis en crip/madeliefff/hoth
Ik met hzaw/ck
Chai met mozy
Mloewa met tetou en ash en hplc
Dat is echt dat boeit nietquote:
haha bedankt dat je me als algemeen lelijk zietquote:Op woensdag 21 september 2016 21:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is noise, punt is dat wat algemeen als lelijk beschouwd wordt heel mooi kan zijn x
dp en etsuquote:Op woensdag 21 september 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Willoow en etto
Ik met hzaw/ck
Chai met mozy
nee hoor. ik met hugeypugey. en je mist nog noel en cachetquote:Op woensdag 21 september 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Willoow en etto
Ik met hzaw/ck
Chai met mozy
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee hoor. ik met hugeypugey. en je mist nog noel en cachet
quote:
was open uitnodiging voor iedereenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn uitnodiging was kwijt zeker
iedereen was welkomquote:Op woensdag 21 september 2016 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja die ja jammer dat ik al andere dingen in de planning had staan dus ik vergeef het de aanwezigen dat ik geen uitnodiging heb ontvangen.
okequote:Op woensdag 21 september 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Platonische celibaatrelatie
MAAR DAT VAN ONS IS ANDERS
ik heb ook een foksterquote:Op woensdag 21 september 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Willoow en etto
Ik met hzaw/ck
Chai met mozy
Oh, als er geen gastenlijst is dan kom ik niet hoorquote:
dat bleek jaquote:Op woensdag 21 september 2016 21:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, als er geen gastenlijst is dan kom ik niet hoor
Peren op je muil gvdquote:
Verwacht minstens een rode loper, en dan niet omdat Stimo weer bezig is.quote:
Alumnaquote:Op woensdag 21 september 2016 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
ik kies djedje, telt nog mee als KLB SC alumni
Iewlll voor of na xcachie?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet wel iets bekennen had bijna relatie met Tjacka
CROFT DAN
was jij niet met die paus?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Willoow en etto
Ik met hzaw/ck
Chai met mozy
Hahahaquote:Op woensdag 21 september 2016 21:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet wel iets bekennen had bijna relatie met Tjacka
CROFT DAN
haha van rukken word je doofquote:Op woensdag 21 september 2016 21:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
altijd al een slechte luisteraar geweest
Ja die had een topic over hoe hij haar moest begroeten op het afspraakje maar dat ging blijkbaar helemaal mis.quote:
fak joe ik probeer gewoon aardig te doenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha bedankt dat je me als algemeen lelijk ziet
Ze mycroft nu ook al haar ex zijn naam, creepy. Zielig voor Noel ook.quote:
waar de fuck is hsgpomper eigenlijk geblevenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:28 schreef Pharkus het volgende:
En je vergeet bij meloewa chroetsjov en hsgbomper
Ik geloof dat niet.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kwam echt net de sc binnen. Maar zal mij een worst wezen of je dat gelooft.
Wow gij brutusquote:Op woensdag 21 september 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wanneer krijg jij eens een update?
watquote:Op woensdag 21 september 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Is hgsbomperpomper ene die lulde dat hij ontmaagd was odzo
ik wil je wel computerles geven als je de bergamot meeneemtquote:Op woensdag 21 september 2016 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
heb deze lap nu 1 jaar en weet door alle updates niet meer hoe ie werkt
Ik iets van 2 jaar. Duurt gewoon veeeeel te langquote:Op woensdag 21 september 2016 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb deze laptop 3 jaar en nog nooit geupdate hihi
hsg_bomberquote:
omdat ik de enige ben die eerlijk tegen je isquote:Op woensdag 21 september 2016 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik je niet had gemist
Onderwerp meloewa aan een verhoor? Ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar de fuck is hsgpomper eigenlijk gebleven
jammer welquote:Op woensdag 21 september 2016 21:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Onderwerp meloewa aan een verhoor? Ik weet het ook niet.
+DEAL.. kun je ook mijn toetsenbord fiksen? G en H doen t niet en wordt chagrijnig van schermbordquote:Op woensdag 21 september 2016 21:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil je wel computerles geven als je de bergamot meeneemt
ow, niemand zegt normaal wat tegen mequote:Op woensdag 21 september 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ik de enige ben die eerlijk tegen je is
in die updates zetten ze allemaal van dat de fbi en cia je mogen bespioneren ik ga dat echt niet doen hoor big brother is watching you nou mij niet gezienquote:Op woensdag 21 september 2016 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik iets van 2 jaar. Duurt gewoon veeeeel te lang
keihard op de toetsen rammen werkt bij mij altijd goedquote:Op woensdag 21 september 2016 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
+DEAL.. kun je ook mijn toetsenbord fiksen? G en H doen t niet en wordt chagrijnig van schermbord
volgens mij nietquote:Op woensdag 21 september 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Is hgsbomperpomper ene die lulde dat hij ontmaagd was odzo
even proberen..quote:Op woensdag 21 september 2016 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
keihard op de toetsen rammen werkt bij mij altijd goed
Wist wel dat je mij wilde eatenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen nog de oven in en je kunt zo op tafel
niveautjequote:Op woensdag 21 september 2016 21:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wist wel dat je mij wilde eaten
Hahahaquote:Op woensdag 21 september 2016 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in die updates zetten ze allemaal van dat de fbi en cia je mogen bespioneren ik ga dat echt niet doen hoor big brother is watching you nou mij niet gezien
volgens mij heb je iets te hard geslagen ettoquote:Op woensdag 21 september 2016 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
n don d n en d maar ook de het nie mer.
roflquote:Op woensdag 21 september 2016 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij heb je iets te hard geslagen etto
hugh_myron ofzoquote:Op woensdag 21 september 2016 21:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij verwar ik hem met die ene van CY
wil liever iets anders van je eten, maar dat moet ik eerst snijdenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wist wel dat je mij wilde eaten
panzermaus?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij verwar ik hem met die ene van CY
Hij was wel lekker hoor, bohquote:
Dus hij zou tegen je been aan mogen plassen? Of was dat een anderquote:Op woensdag 21 september 2016 21:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij was wel lekker hoor, boh
Nou hier niet hoorquote:
Hier ook nietquote:
Walgelijke kannibaalquote:Op woensdag 21 september 2016 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
wil liever iets anders van je eten, maar dat moet ik eerst snijden
Nee volgens mij die ene die dp opnoemdequote:
Denk eerder te weinig, want anders zaten we nu niet allemaal users van 5 jaar terug op te rakelenquote:
jij vindt iedereen lekker behalve mij hèquote:Op woensdag 21 september 2016 21:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij was wel lekker hoor, boh
Dat was panzerquote:Op woensdag 21 september 2016 21:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus hij zou tegen je been aan mogen plassen? Of was dat een ander
af en toe hoor. Nu met bradgelina zit ik er helemaal in.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Walgelijke kannibaal
[..]
Nee volgens mij die ene die dp opnoemde
Jij bent ook van de roddels he pharky
mad.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gadverdamme man haags kuttiertje
Het komt door braddie open uw ogen wakker wordenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
af en toe hoor. Nu met bradgelina zit ik er helemaal in.
Nee hoorquote:Op woensdag 21 september 2016 21:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij vindt iedereen lekker behalve mij hè
hugh mungusquote:Op woensdag 21 september 2016 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was panzer
Hugh mag echt alles met me doen goddayum
ben je toch ook een stomme trut soms, altijd die extra schop naquote:Op woensdag 21 september 2016 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor
Vind wel meer mensen niet lekker
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je nummer nog eens doen? ben laptop speciaal daarvoor
slaaplkkrquote:
Hij is wel erg klein met grote neusquote:Op woensdag 21 september 2016 21:38 schreef Chloroform het volgende:
Hugh was/is nog wel maagd, zou hem echt naar eigen wens kneden tot seksgod
hier heb ik gvd de laptop voor aangeslingerd?quote:
trollscience heeft btje aparte muzieksmaakquote:Op woensdag 21 september 2016 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hier heb ik gvd de laptop voor aangeslingerd?
hahahahaquote:Op woensdag 21 september 2016 21:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is wel erg klein met grote neus
Beter Pools leren.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben tsjechisch aan het leren en ik weet iig wat chocolade en help en goedendag is goed he
Maar hij had toch ook met die ChristinaYing?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:38 schreef Chloroform het volgende:
Hugh was/is nog wel maagd, zou hem echt naar eigen wens kneden tot seksgod
Ja zit niet van die stomme dingen te zeggen danquote:Op woensdag 21 september 2016 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je toch ook een stomme trut soms, altijd die extra schop na
Wat valt er verder nog te leren.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben tsjechisch aan het leren en ik weet iig wat chocolade en help en goedendag is goed he
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
waar zijn mijn besties side en willoow
gelukkig is etto er maar de rest, jeetje
oh okquote:Op woensdag 21 september 2016 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
Maar ik ga naar czechquote:Op woensdag 21 september 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter Pools leren.
de taal van de toekomst.
Ja maar hij mocht die honingpot niet beroerenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar hij had toch ook met die ChristinaYing?
Steek in m'n rug dit.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
Lekkerding tringelingedingquote:Op woensdag 21 september 2016 21:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat valt er verder nog te leren.
ben gwn aan het vissen, gun mijquote:Op woensdag 21 september 2016 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja zit niet van die stomme dingen te zeggen dan
SE is er echt bijna nooit meerquote:Op woensdag 21 september 2016 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
wil geen lieve dingen meer zeggen tegen je uit angst om weer gekwetst te wordenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het enige wat je tegen me hebt gezegd vanavond is ''hehehehehe''
Wat sneu voor hem. Ik snap wel dat je dan ineens moderator wilt wordenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar hij mocht die honingpot niet beroeren
przewodemquote:Op woensdag 21 september 2016 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
za twoim... UHM... NARODNE?
Nee want dan is het gewoon wachten tot je mij mes in m'n hart steekt en voel me beter als ik dat bij anderen doequote:Op woensdag 21 september 2016 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben gwn aan het vissen, gun mij
je bent zelf al bekend met je vele negatieve kwaliteiten neem ik aan, dan kun je toch niet meer gekwetst wordenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
wil geen lieve dingen meer zeggen tegen je uit angst om weer gekwetst te worden
Oh, okéquote:Op woensdag 21 september 2016 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je wel een aantal centimeter lager die steek geven
wowquote:Op woensdag 21 september 2016 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee want dan is het gewoon wachten tot je mij mes in m'n hart steekt en voel me beter als ik dat bij anderen doe
ik haat jequote:Op woensdag 21 september 2016 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent zelf al bekend met je vele negatieve kwaliteiten neem ik aan, dan kun je toch niet meer gekwetst worden
Zal t doorgevenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ben weg doei kusjes aan TARDIS.
Zal ik doen xxxxquote:Op woensdag 21 september 2016 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ben weg doei kusjes aan TARDIS.
zo is het leven in de onderklassequote:Op woensdag 21 september 2016 21:44 schreef xcachet het volgende:
Ik zie nu twee oud-klasgenoten in Zon Zuipen & Je Ouders In Shock.
Oh ja ligt aan mijquote:Op woensdag 21 september 2016 21:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow
wrm zo wantrouwig
wrm denk je dat ik je steek
steek je nooit
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mis wel een aantal leuke users hier ja
zijn er echt weinig online nu enkel:
chloro
troll
dp
ck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |