Leugens, ben een mannelijke manquote:Op woensdag 21 september 2016 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat las ik net. Catkiller naar katteshows?
Ja, dan gaat ie naar een musical ofzo en vanaf de tribune ook daar allemaal cynische en nare opmerkingen uitenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat las ik net. Catkiller naar katteshows?
leuk, is ook mijn hobbyquote:Op woensdag 21 september 2016 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dan gaat ie naar een musical ofzo en vanaf de tribune ook daar allemaal cynische en nare opmerkingen uiten
quote:
oh zei ik niet eens bewustquote:Op woensdag 21 september 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja kut jij krijgt nog geld van mij
quote:
nee weet k maar moest eraan denkenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh zei ik niet eens bewust
wilde gwn kraakgekkies belachelijk maken, werkschuw ongewassen tuig
Heb je niet gemist, net nog staan bewegen op muziek aka dansen omdat dp postte dat je al lang niet had gepost.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
daar is ie weer, daar is ie weer
Hermann oh wat een toffe peer
hij was weer eens een weekje weg
dat was voor jullie dikke pech
het was soms huilen, er was soms verdriet
maar het is geen patat, het is friet
pure kwaliteit is weer teruggekeerd
hij die altijd volwassen grappen produceert
ook al noemen sommige van jullie hem een debiel
hij caret niet maar niels is wel een
velen dank
Neem me meequote:Op woensdag 21 september 2016 21:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Is die hermanus er weer doei ben weg
hehehhequote:Op woensdag 21 september 2016 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
ook al noemen sommige van jullie hem een debiel
hij caret niet maar niels is wel een
vervelend kereltjequote:Op woensdag 21 september 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je niet gemist, net nog staan bewegen op muziek aka dansen omdat dp postte dat je al lang niet had gepost.
hahahah wtf is ditquote:Op woensdag 21 september 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee weet k maar moest eraan denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |