quote:Op woensdag 21 september 2016 21:01 schreef Catkiller het volgende:
of omdat ze naar een show moesten.
quote:
Ja terwijl jij laveloos in een crackpand ligt te kwijlen staan andere mensen vroeg op om op hun zondag naar een sporthal te gaan met hun kat ja.quote:
Ahw kattenshowtjesquote:Op woensdag 21 september 2016 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja af en toe wel, sowieso met alle volwassen katten al eens gedaan, of omdat ze heel vies waren of omdat ze naar een show moesten. Gewoon met zijn tweeën doen, de ene vasthouden en de ander schrobben.
Als ik de kat help wassen mag ik daarna ook het poesje wassen.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:02 schreef zeer het volgende:
[..]
catkiller verliest hier keiharde macho punten ja
weenie maar lijkt me duidelijk wat de leukere keuze isquote:Op woensdag 21 september 2016 21:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja terwijl jij laveloos in een crackpand ligt te kwijlen staan andere mensen vroeg op om op hun zondag naar een sporthal te gaan met hun kat ja.
jaquote:Op woensdag 21 september 2016 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt hè.En ze horen mensen over hun vader praten.
Maar nu gaat ene Vivian met hem op pity date? (kijk via stream die achter loopt)
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
wordt mn eedrste single als MC Hell Mouth, een cover van Tribe Called Quest "Can I Kick It?"
KEN'K 'T SCHUPPE?
- JÊH DÈ KUNDE!
KEN'K 'T SCHUPPPPEEE DAN?
- JÈH DÈ KUNDE!
GE WIT ZELF...
Ja die van jou maar ja #StraightEdgequote:Op woensdag 21 september 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie maar lijkt me duidelijk wat de leukere keuze is
wrm heeft je vriendin stinkkutquote:Op woensdag 21 september 2016 21:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik de kat help wassen mag ik daarna ook het poesje wassen.
Wat hebben al die dames een pauperaccenten trouwens.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:03 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
jamaar Rob vindt Vivian superlelijk volgens mij
Door Lactacydquote:
oh ja kut jij krijgt nog geld van mijquote:Op woensdag 21 september 2016 21:05 schreef Trollscience het volgende:
kraakpanden zijn cool grrr haat de government hun manipuleren het volk door de media... anarchisme moet regeren. ey kan iemand gram pep voorschieten?
Ik werk bij de Mediamarkt dus nee.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Wees dan solidair met haar en was je lul met fallustacyd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |