Lijkt mij echt niks zo'n kaal hoofd.quote:
altijd al een slechte luisteraar geweestquote:Op woensdag 21 september 2016 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet je maar doen wat hugo zegt
Je bent zo zwart van binnen dat het zich fenotypisch tot uiting begint te komenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee gewoon donker haar gekregen met de jaren.
mijn uitnodiging was kwijt zekerquote:Op woensdag 21 september 2016 21:20 schreef zeer het volgende:
[..]
je afwezigheid was zelfs onderwerp van gesprek op de zaterdag klb sc meet
Ja die ja jammer dat ik al andere dingen in de planning had staan dus ik vergeef het de aanwezigen dat ik geen uitnodiging heb ontvangen.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:20 schreef zeer het volgende:
[..]
je afwezigheid was zelfs onderwerp van gesprek op de zaterdag klb sc meet
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent zo zwart van binnen dat het zich fenotypisch tot uiting begint te komen
zit mobiel, luister later wel evenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
beauty is in the eye of the beholder
En toen werd ik aangevallen door een kutuser en toen kwam hij mij redden.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja hey kind van me je vader zei:"haha je bent 450 keer mooier dan andere dames." En toen dmden we en en
is noise, punt is dat wat algemeen als lelijk beschouwd wordt heel mooi kan zijn xquote:Op woensdag 21 september 2016 21:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zit mobiel, luister later wel even
Willoow en ettoquote:
En huge en madelief danquote:Op woensdag 21 september 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Willoow en etto
Tardis en crip/madeliefff/hoth
Ik met hzaw/ck
Chai met mozy
Mloewa met tetou en ash en hplc
Dat is echt dat boeit nietquote:
haha bedankt dat je me als algemeen lelijk zietquote:Op woensdag 21 september 2016 21:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is noise, punt is dat wat algemeen als lelijk beschouwd wordt heel mooi kan zijn x
dp en etsuquote:Op woensdag 21 september 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Willoow en etto
Ik met hzaw/ck
Chai met mozy
nee hoor. ik met hugeypugey. en je mist nog noel en cachetquote:Op woensdag 21 september 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Willoow en etto
Ik met hzaw/ck
Chai met mozy
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee hoor. ik met hugeypugey. en je mist nog noel en cachet
quote:
was open uitnodiging voor iedereenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn uitnodiging was kwijt zeker
iedereen was welkomquote:Op woensdag 21 september 2016 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja die ja jammer dat ik al andere dingen in de planning had staan dus ik vergeef het de aanwezigen dat ik geen uitnodiging heb ontvangen.
okequote:Op woensdag 21 september 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Platonische celibaatrelatie
MAAR DAT VAN ONS IS ANDERS
ik heb ook een foksterquote:Op woensdag 21 september 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Willoow en etto
Ik met hzaw/ck
Chai met mozy
Oh, als er geen gastenlijst is dan kom ik niet hoorquote:
dat bleek jaquote:Op woensdag 21 september 2016 21:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, als er geen gastenlijst is dan kom ik niet hoor
Peren op je muil gvdquote:
Verwacht minstens een rode loper, en dan niet omdat Stimo weer bezig is.quote:
Alumnaquote:Op woensdag 21 september 2016 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
ik kies djedje, telt nog mee als KLB SC alumni
Iewlll voor of na xcachie?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet wel iets bekennen had bijna relatie met Tjacka
CROFT DAN
was jij niet met die paus?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Willoow en etto
Ik met hzaw/ck
Chai met mozy
Hahahaquote:Op woensdag 21 september 2016 21:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet wel iets bekennen had bijna relatie met Tjacka
CROFT DAN
haha van rukken word je doofquote:Op woensdag 21 september 2016 21:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
altijd al een slechte luisteraar geweest
Ja die had een topic over hoe hij haar moest begroeten op het afspraakje maar dat ging blijkbaar helemaal mis.quote:
fak joe ik probeer gewoon aardig te doenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha bedankt dat je me als algemeen lelijk ziet
Ze mycroft nu ook al haar ex zijn naam, creepy. Zielig voor Noel ook.quote:
waar de fuck is hsgpomper eigenlijk geblevenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:28 schreef Pharkus het volgende:
En je vergeet bij meloewa chroetsjov en hsgbomper
Ik geloof dat niet.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kwam echt net de sc binnen. Maar zal mij een worst wezen of je dat gelooft.
Wow gij brutusquote:Op woensdag 21 september 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wanneer krijg jij eens een update?
watquote:Op woensdag 21 september 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Is hgsbomperpomper ene die lulde dat hij ontmaagd was odzo
ik wil je wel computerles geven als je de bergamot meeneemtquote:Op woensdag 21 september 2016 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
heb deze lap nu 1 jaar en weet door alle updates niet meer hoe ie werkt
Ik iets van 2 jaar. Duurt gewoon veeeeel te langquote:Op woensdag 21 september 2016 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb deze laptop 3 jaar en nog nooit geupdate hihi
hsg_bomberquote:
omdat ik de enige ben die eerlijk tegen je isquote:Op woensdag 21 september 2016 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik je niet had gemist
Onderwerp meloewa aan een verhoor? Ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar de fuck is hsgpomper eigenlijk gebleven
jammer welquote:Op woensdag 21 september 2016 21:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Onderwerp meloewa aan een verhoor? Ik weet het ook niet.
+DEAL.. kun je ook mijn toetsenbord fiksen? G en H doen t niet en wordt chagrijnig van schermbordquote:Op woensdag 21 september 2016 21:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil je wel computerles geven als je de bergamot meeneemt
ow, niemand zegt normaal wat tegen mequote:Op woensdag 21 september 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ik de enige ben die eerlijk tegen je is
in die updates zetten ze allemaal van dat de fbi en cia je mogen bespioneren ik ga dat echt niet doen hoor big brother is watching you nou mij niet gezienquote:Op woensdag 21 september 2016 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik iets van 2 jaar. Duurt gewoon veeeeel te lang
keihard op de toetsen rammen werkt bij mij altijd goedquote:Op woensdag 21 september 2016 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
+DEAL.. kun je ook mijn toetsenbord fiksen? G en H doen t niet en wordt chagrijnig van schermbord
volgens mij nietquote:Op woensdag 21 september 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Is hgsbomperpomper ene die lulde dat hij ontmaagd was odzo
even proberen..quote:Op woensdag 21 september 2016 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
keihard op de toetsen rammen werkt bij mij altijd goed
Wist wel dat je mij wilde eatenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen nog de oven in en je kunt zo op tafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |