watquote:Op woensdag 21 september 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Is hgsbomperpomper ene die lulde dat hij ontmaagd was odzo
ik wil je wel computerles geven als je de bergamot meeneemtquote:Op woensdag 21 september 2016 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
heb deze lap nu 1 jaar en weet door alle updates niet meer hoe ie werkt
Ik iets van 2 jaar. Duurt gewoon veeeeel te langquote:Op woensdag 21 september 2016 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb deze laptop 3 jaar en nog nooit geupdate hihi
hsg_bomberquote:
omdat ik de enige ben die eerlijk tegen je isquote:Op woensdag 21 september 2016 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik je niet had gemist
Onderwerp meloewa aan een verhoor? Ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar de fuck is hsgpomper eigenlijk gebleven
jammer welquote:Op woensdag 21 september 2016 21:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Onderwerp meloewa aan een verhoor? Ik weet het ook niet.
+DEAL.. kun je ook mijn toetsenbord fiksen? G en H doen t niet en wordt chagrijnig van schermbordquote:Op woensdag 21 september 2016 21:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil je wel computerles geven als je de bergamot meeneemt
ow, niemand zegt normaal wat tegen mequote:Op woensdag 21 september 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ik de enige ben die eerlijk tegen je is
in die updates zetten ze allemaal van dat de fbi en cia je mogen bespioneren ik ga dat echt niet doen hoor big brother is watching you nou mij niet gezienquote:Op woensdag 21 september 2016 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik iets van 2 jaar. Duurt gewoon veeeeel te lang
keihard op de toetsen rammen werkt bij mij altijd goedquote:Op woensdag 21 september 2016 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
+DEAL.. kun je ook mijn toetsenbord fiksen? G en H doen t niet en wordt chagrijnig van schermbord
volgens mij nietquote:Op woensdag 21 september 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Is hgsbomperpomper ene die lulde dat hij ontmaagd was odzo
even proberen..quote:Op woensdag 21 september 2016 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
keihard op de toetsen rammen werkt bij mij altijd goed
Wist wel dat je mij wilde eatenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen nog de oven in en je kunt zo op tafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |