vind je het nog om te lachen ookquote:Op woensdag 21 september 2016 21:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal ik je handje helpen ahahahah Hahaha ahaha ha
Zo verliefd nuquote:
Het gaat om je innerlijk en de grootte van je geslachtsdeel toch.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben heel lelijk durf echt geen pic te sturen
Beetje opletten hier hoor.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:17 schreef Pharkus het volgende:
Welkom terug hermanneke, grote vriend
ik heb altijd wel een aantal blauwe plekkenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
hebben jullie ook van die dagen dat je jezelf steeds pijn doet?
Vandaag en een hoofdwond (mysterie) en verbrande vingers (peuk verkeerd uitgemaakt)...
wat voor speciale behandeling krijg ik nu ik een grote vriend van een blauwe ben?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:17 schreef Pharkus het volgende:
Welkom terug hermanneke, grote vriend
De NSB bestaat niet meerquote:Op woensdag 21 september 2016 21:18 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Beetje opletten hier hoor.
Loopt de spuigaten zo nu en dan uit.
![]()
beauty is in the eye of the beholderquote:Op woensdag 21 september 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja weenie niet echt gerustgesteld
Daarom let ik niet vaak opquote:Op woensdag 21 september 2016 21:18 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Beetje opletten hier hoor.
Loopt de spuigaten zo nu en dan uit.
![]()
Ik heb blauwe ogen alleen geen blond haar meer.quote:
moet je maar doen wat hugo zegtquote:Op woensdag 21 september 2016 21:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb altijd wel een aantal blauwe plekken
Ja wrijf het in joh.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb altijd wel een aantal blauwe plekken
Wat dan, je hebt nu donsjes en bent een WCH2B????quote:Op woensdag 21 september 2016 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb blauwe ogen alleen geen blond haar meer.
Kweenie. De rest gaat je nu vast pesten.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor speciale behandeling krijg ik nu ik een grote vriend van een blauwe ben?
je afwezigheid was zelfs onderwerp van gesprek op de zaterdag klb sc meetquote:Op woensdag 21 september 2016 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
als de gemiddelde gebruiker hier hoi zegt na een kwartier poepen en douchen krijgt hij/zij gelijk 20 reacties, ik kom na een week terug met mooi liedgedichtding en krijg een paar reacties waarvan de meesten negatief
wat ben ik blij dat ik hier zo vaak kom
Nee gewoon donker haar gekregen met de jaren.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat dan, je hebt nu donsjes en bent een WCH2B????
nooit gerookt dus innerlijk is wel goedquote:Op woensdag 21 september 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het gaat om je innerlijk en de grootte van je geslachtsdeel toch.
ja dat gebeurt niet al 2 jaar gelukkigquote:Op woensdag 21 september 2016 21:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kweenie. De rest gaat je nu vast pesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |