heb al 20 minuten niet gefapt, ik kan weerquote:Op woensdag 21 september 2016 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze zeggen mij ook nooit gedag, wij zijn m2b
Hoi Hermannquote:Op woensdag 21 september 2016 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
daar is ie weer, daar is ie weer
Hermann oh wat een toffe peer
hij was weer eens een weekje weg
dat was voor jullie dikke pech
het was soms huilen, er was soms verdriet
maar het is geen patat, het is friet
pure kwaliteit is weer teruggekeerd
hij die altijd volwassen grappen produceert
ook al noemen sommige van jullie hem een debiel
hij caret niet maar niels is wel een
velen dank
Zal ik je handje helpen ahahahah Hahaha ahaha haquote:Op woensdag 21 september 2016 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb al 20 minuten niet gefapt, ik kan weer
schoonheid is een spook gwn geen fuck gevenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben heel lelijk durf echt geen pic te sturen
hey Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrremmertquote:
o ja weenie niet echt gerustgesteldquote:Op woensdag 21 september 2016 21:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
schoonheid is een spook gwn geen fuck geven
Tiel is niet viel hahaquote:
vind je het nog om te lachen ookquote:Op woensdag 21 september 2016 21:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal ik je handje helpen ahahahah Hahaha ahaha ha
Zo verliefd nuquote:
Het gaat om je innerlijk en de grootte van je geslachtsdeel toch.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben heel lelijk durf echt geen pic te sturen
Beetje opletten hier hoor.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:17 schreef Pharkus het volgende:
Welkom terug hermanneke, grote vriend
ik heb altijd wel een aantal blauwe plekkenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
hebben jullie ook van die dagen dat je jezelf steeds pijn doet?
Vandaag en een hoofdwond (mysterie) en verbrande vingers (peuk verkeerd uitgemaakt)...
wat voor speciale behandeling krijg ik nu ik een grote vriend van een blauwe ben?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:17 schreef Pharkus het volgende:
Welkom terug hermanneke, grote vriend
De NSB bestaat niet meerquote:Op woensdag 21 september 2016 21:18 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Beetje opletten hier hoor.
Loopt de spuigaten zo nu en dan uit.
![]()
beauty is in the eye of the beholderquote:Op woensdag 21 september 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja weenie niet echt gerustgesteld
Daarom let ik niet vaak opquote:Op woensdag 21 september 2016 21:18 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Beetje opletten hier hoor.
Loopt de spuigaten zo nu en dan uit.
![]()
Ik heb blauwe ogen alleen geen blond haar meer.quote:
moet je maar doen wat hugo zegtquote:Op woensdag 21 september 2016 21:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb altijd wel een aantal blauwe plekken
Ja wrijf het in joh.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb altijd wel een aantal blauwe plekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |