Zit je bij de hitlerjugend ofzoquote:Op woensdag 21 september 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weenie ben je blond en blauwe oogjes
ben jij nazi?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weenie ben je blond en blauwe oogjes
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
als de gemiddelde gebruiker hier hoi zegt na een kwartier poepen en douchen krijgt hij/zij gelijk 20 reacties, ik kom na een week terug met mooi liedgedichtding en krijg een paar reacties waarvan de meesten negatief
wat ben ik blij dat ik hier zo vaak kom
niet :squote:Op woensdag 21 september 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
liever niet
Imagination is leuker
Ze zeggen mij ook nooit gedag, wij zijn m2bquote:Op woensdag 21 september 2016 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
als de gemiddelde gebruiker hier hoi zegt na een kwartier poepen en douchen krijgt hij/zij gelijk 20 reacties, ik kom na een week terug met mooi liedgedichtding en krijg een paar reacties waarvan de meesten negatief
wat ben ik blij dat ik hier zo vaak kom
quote:
Yequote:Op woensdag 21 september 2016 21:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je bij de hitlerjugend ofzo
niels is wel een man uit Tielquote:Op woensdag 21 september 2016 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
daar is ie weer, daar is ie weer
Hermann oh wat een toffe peer
hij was weer eens een weekje weg
dat was voor jullie dikke pech
het was soms huilen, er was soms verdriet
maar het is geen patat, het is friet
pure kwaliteit is weer teruggekeerd
hij die altijd volwassen grappen produceert
ook al noemen sommige van jullie hem een debiel
hij caret niet maar niels is wel een
velen dank
heb al 20 minuten niet gefapt, ik kan weerquote:Op woensdag 21 september 2016 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze zeggen mij ook nooit gedag, wij zijn m2b
Hoi Hermannquote:Op woensdag 21 september 2016 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
daar is ie weer, daar is ie weer
Hermann oh wat een toffe peer
hij was weer eens een weekje weg
dat was voor jullie dikke pech
het was soms huilen, er was soms verdriet
maar het is geen patat, het is friet
pure kwaliteit is weer teruggekeerd
hij die altijd volwassen grappen produceert
ook al noemen sommige van jullie hem een debiel
hij caret niet maar niels is wel een
velen dank
Zal ik je handje helpen ahahahah Hahaha ahaha haquote:Op woensdag 21 september 2016 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb al 20 minuten niet gefapt, ik kan weer
schoonheid is een spook gwn geen fuck gevenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben heel lelijk durf echt geen pic te sturen
hey Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrremmertquote:
o ja weenie niet echt gerustgesteldquote:Op woensdag 21 september 2016 21:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
schoonheid is een spook gwn geen fuck geven
Tiel is niet viel hahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |