vervelend kereltjequote:Op woensdag 21 september 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je niet gemist, net nog staan bewegen op muziek aka dansen omdat dp postte dat je al lang niet had gepost.
hahahah wtf is ditquote:Op woensdag 21 september 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee weet k maar moest eraan denken
dit effect heb ik alleen op lelijke vrouwen haha je hebt jezelf gedisstquote:Op woensdag 21 september 2016 21:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Is die hermanus er weer doei ben weg
hebben ze nu bij haxball, stoelendans, echt pure griep.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:11 schreef deadprez het volgende:
jullie hebben geen meubels dus ook geen stoelendans
Ik ben een uniek sneeuwvlokje en way out of your league gvdquote:Op woensdag 21 september 2016 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit effect heb ik alleen op lelijke vrouwen haha je hebt jezelf gedisst
speel jij dat nog jaquote:Op woensdag 21 september 2016 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hebben ze nu bij haxball, stoelendans, echt pure griep.
post ff pic van jezelf danquote:Op woensdag 21 september 2016 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie van jullie denkt dat ik out of hun league ben?
Weenie ben je blond en blauwe oogjesquote:Op woensdag 21 september 2016 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie van jullie denkt dat ik out of hun league ben?
neh echt nooit meer zin inquote:
kom er vooral voor de discussies, die mannen zijn wel grappigquote:
liever nietquote:Op woensdag 21 september 2016 21:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
post ff pic van jezelf dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |