Lijkt mij echt niks zo'n kaal hoofd.quote:
altijd al een slechte luisteraar geweestquote:Op woensdag 21 september 2016 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet je maar doen wat hugo zegt
Je bent zo zwart van binnen dat het zich fenotypisch tot uiting begint te komenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee gewoon donker haar gekregen met de jaren.
mijn uitnodiging was kwijt zekerquote:Op woensdag 21 september 2016 21:20 schreef zeer het volgende:
[..]
je afwezigheid was zelfs onderwerp van gesprek op de zaterdag klb sc meet
Ja die ja jammer dat ik al andere dingen in de planning had staan dus ik vergeef het de aanwezigen dat ik geen uitnodiging heb ontvangen.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:20 schreef zeer het volgende:
[..]
je afwezigheid was zelfs onderwerp van gesprek op de zaterdag klb sc meet
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent zo zwart van binnen dat het zich fenotypisch tot uiting begint te komen
zit mobiel, luister later wel evenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
beauty is in the eye of the beholder
En toen werd ik aangevallen door een kutuser en toen kwam hij mij redden.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja hey kind van me je vader zei:"haha je bent 450 keer mooier dan andere dames." En toen dmden we en en
is noise, punt is dat wat algemeen als lelijk beschouwd wordt heel mooi kan zijn xquote:Op woensdag 21 september 2016 21:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zit mobiel, luister later wel even
Willoow en ettoquote:
En huge en madelief danquote:Op woensdag 21 september 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Willoow en etto
Tardis en crip/madeliefff/hoth
Ik met hzaw/ck
Chai met mozy
Mloewa met tetou en ash en hplc
Dat is echt dat boeit nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |