Wat sneu voor hem. Ik snap wel dat je dan ineens moderator wilt wordenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar hij mocht die honingpot niet beroeren
przewodemquote:Op woensdag 21 september 2016 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
za twoim... UHM... NARODNE?
Nee want dan is het gewoon wachten tot je mij mes in m'n hart steekt en voel me beter als ik dat bij anderen doequote:Op woensdag 21 september 2016 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben gwn aan het vissen, gun mij
je bent zelf al bekend met je vele negatieve kwaliteiten neem ik aan, dan kun je toch niet meer gekwetst wordenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
wil geen lieve dingen meer zeggen tegen je uit angst om weer gekwetst te worden
Oh, okéquote:Op woensdag 21 september 2016 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je wel een aantal centimeter lager die steek geven
wowquote:Op woensdag 21 september 2016 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee want dan is het gewoon wachten tot je mij mes in m'n hart steekt en voel me beter als ik dat bij anderen doe
ik haat jequote:Op woensdag 21 september 2016 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent zelf al bekend met je vele negatieve kwaliteiten neem ik aan, dan kun je toch niet meer gekwetst worden
Zal t doorgevenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ben weg doei kusjes aan TARDIS.
Zal ik doen xxxxquote:Op woensdag 21 september 2016 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ben weg doei kusjes aan TARDIS.
zo is het leven in de onderklassequote:Op woensdag 21 september 2016 21:44 schreef xcachet het volgende:
Ik zie nu twee oud-klasgenoten in Zon Zuipen & Je Ouders In Shock.
Oh ja ligt aan mijquote:Op woensdag 21 september 2016 21:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow
wrm zo wantrouwig
wrm denk je dat ik je steek
steek je nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |