niveautjequote:Op woensdag 21 september 2016 21:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wist wel dat je mij wilde eaten
Hahahaquote:Op woensdag 21 september 2016 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in die updates zetten ze allemaal van dat de fbi en cia je mogen bespioneren ik ga dat echt niet doen hoor big brother is watching you nou mij niet gezien
volgens mij heb je iets te hard geslagen ettoquote:Op woensdag 21 september 2016 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
n don d n en d maar ook de het nie mer.
roflquote:Op woensdag 21 september 2016 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij heb je iets te hard geslagen etto
hugh_myron ofzoquote:Op woensdag 21 september 2016 21:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij verwar ik hem met die ene van CY
wil liever iets anders van je eten, maar dat moet ik eerst snijdenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wist wel dat je mij wilde eaten
panzermaus?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij verwar ik hem met die ene van CY
Hij was wel lekker hoor, bohquote:
Dus hij zou tegen je been aan mogen plassen? Of was dat een anderquote:Op woensdag 21 september 2016 21:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij was wel lekker hoor, boh
Nou hier niet hoorquote:
Hier ook nietquote:
Walgelijke kannibaalquote:Op woensdag 21 september 2016 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
wil liever iets anders van je eten, maar dat moet ik eerst snijden
Nee volgens mij die ene die dp opnoemdequote:
Denk eerder te weinig, want anders zaten we nu niet allemaal users van 5 jaar terug op te rakelenquote:
jij vindt iedereen lekker behalve mij hèquote:Op woensdag 21 september 2016 21:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij was wel lekker hoor, boh
Dat was panzerquote:Op woensdag 21 september 2016 21:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus hij zou tegen je been aan mogen plassen? Of was dat een ander
af en toe hoor. Nu met bradgelina zit ik er helemaal in.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Walgelijke kannibaal
[..]
Nee volgens mij die ene die dp opnoemde
Jij bent ook van de roddels he pharky
mad.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gadverdamme man haags kuttiertje
Het komt door braddie open uw ogen wakker wordenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
af en toe hoor. Nu met bradgelina zit ik er helemaal in.
Nee hoorquote:Op woensdag 21 september 2016 21:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij vindt iedereen lekker behalve mij hè
hugh mungusquote:Op woensdag 21 september 2016 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was panzer
Hugh mag echt alles met me doen goddayum
ben je toch ook een stomme trut soms, altijd die extra schop naquote:Op woensdag 21 september 2016 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor
Vind wel meer mensen niet lekker
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je nummer nog eens doen? ben laptop speciaal daarvoor
slaaplkkrquote:
Hij is wel erg klein met grote neusquote:Op woensdag 21 september 2016 21:38 schreef Chloroform het volgende:
Hugh was/is nog wel maagd, zou hem echt naar eigen wens kneden tot seksgod
hier heb ik gvd de laptop voor aangeslingerd?quote:
trollscience heeft btje aparte muzieksmaakquote:Op woensdag 21 september 2016 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hier heb ik gvd de laptop voor aangeslingerd?
hahahahaquote:Op woensdag 21 september 2016 21:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is wel erg klein met grote neus
Beter Pools leren.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben tsjechisch aan het leren en ik weet iig wat chocolade en help en goedendag is goed he
Maar hij had toch ook met die ChristinaYing?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:38 schreef Chloroform het volgende:
Hugh was/is nog wel maagd, zou hem echt naar eigen wens kneden tot seksgod
Ja zit niet van die stomme dingen te zeggen danquote:Op woensdag 21 september 2016 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je toch ook een stomme trut soms, altijd die extra schop na
Wat valt er verder nog te leren.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben tsjechisch aan het leren en ik weet iig wat chocolade en help en goedendag is goed he
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
waar zijn mijn besties side en willoow
gelukkig is etto er maar de rest, jeetje
oh okquote:Op woensdag 21 september 2016 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
Maar ik ga naar czechquote:Op woensdag 21 september 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter Pools leren.
de taal van de toekomst.
Ja maar hij mocht die honingpot niet beroerenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar hij had toch ook met die ChristinaYing?
Steek in m'n rug dit.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
Lekkerding tringelingedingquote:Op woensdag 21 september 2016 21:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat valt er verder nog te leren.
ben gwn aan het vissen, gun mijquote:Op woensdag 21 september 2016 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja zit niet van die stomme dingen te zeggen dan
SE is er echt bijna nooit meerquote:Op woensdag 21 september 2016 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
wil geen lieve dingen meer zeggen tegen je uit angst om weer gekwetst te wordenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het enige wat je tegen me hebt gezegd vanavond is ''hehehehehe''
Wat sneu voor hem. Ik snap wel dat je dan ineens moderator wilt wordenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar hij mocht die honingpot niet beroeren
przewodemquote:Op woensdag 21 september 2016 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
za twoim... UHM... NARODNE?
Nee want dan is het gewoon wachten tot je mij mes in m'n hart steekt en voel me beter als ik dat bij anderen doequote:Op woensdag 21 september 2016 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben gwn aan het vissen, gun mij
je bent zelf al bekend met je vele negatieve kwaliteiten neem ik aan, dan kun je toch niet meer gekwetst wordenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
wil geen lieve dingen meer zeggen tegen je uit angst om weer gekwetst te worden
Oh, okéquote:Op woensdag 21 september 2016 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je wel een aantal centimeter lager die steek geven
wowquote:Op woensdag 21 september 2016 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee want dan is het gewoon wachten tot je mij mes in m'n hart steekt en voel me beter als ik dat bij anderen doe
ik haat jequote:Op woensdag 21 september 2016 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent zelf al bekend met je vele negatieve kwaliteiten neem ik aan, dan kun je toch niet meer gekwetst worden
Zal t doorgevenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ben weg doei kusjes aan TARDIS.
Zal ik doen xxxxquote:Op woensdag 21 september 2016 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ben weg doei kusjes aan TARDIS.
zo is het leven in de onderklassequote:Op woensdag 21 september 2016 21:44 schreef xcachet het volgende:
Ik zie nu twee oud-klasgenoten in Zon Zuipen & Je Ouders In Shock.
Oh ja ligt aan mijquote:Op woensdag 21 september 2016 21:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow
wrm zo wantrouwig
wrm denk je dat ik je steek
steek je nooit
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mis wel een aantal leuke users hier ja
zijn er echt weinig online nu enkel:
chloro
troll
dp
ck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |