Hij was wel lekker hoor, bohquote:
Dus hij zou tegen je been aan mogen plassen? Of was dat een anderquote:Op woensdag 21 september 2016 21:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij was wel lekker hoor, boh
Nou hier niet hoorquote:
Hier ook nietquote:
Walgelijke kannibaalquote:Op woensdag 21 september 2016 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
wil liever iets anders van je eten, maar dat moet ik eerst snijden
Nee volgens mij die ene die dp opnoemdequote:
Denk eerder te weinig, want anders zaten we nu niet allemaal users van 5 jaar terug op te rakelenquote:
jij vindt iedereen lekker behalve mij hèquote:Op woensdag 21 september 2016 21:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij was wel lekker hoor, boh
Dat was panzerquote:Op woensdag 21 september 2016 21:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus hij zou tegen je been aan mogen plassen? Of was dat een ander
af en toe hoor. Nu met bradgelina zit ik er helemaal in.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Walgelijke kannibaal
[..]
Nee volgens mij die ene die dp opnoemde
Jij bent ook van de roddels he pharky
mad.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gadverdamme man haags kuttiertje
Het komt door braddie open uw ogen wakker wordenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
af en toe hoor. Nu met bradgelina zit ik er helemaal in.
Nee hoorquote:Op woensdag 21 september 2016 21:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij vindt iedereen lekker behalve mij hè
hugh mungusquote:Op woensdag 21 september 2016 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was panzer
Hugh mag echt alles met me doen goddayum
ben je toch ook een stomme trut soms, altijd die extra schop naquote:Op woensdag 21 september 2016 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor
Vind wel meer mensen niet lekker
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je nummer nog eens doen? ben laptop speciaal daarvoor
slaaplkkrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |