quote:
Door dit gedrag gaat FOK! naar de klote, en Danny ziet alles door de vingers.quote:
dit is bewijs dat werken slecht isquote:Op woensdag 21 september 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Mannen flirten met mij op mn werkplek btje creepy dit
rtquote:Op woensdag 21 september 2016 20:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit is bewijs dat werken slecht is
stop er gwn mee
ben je kassameisje?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Mannen flirten met mij op mn werkplek btje creepy dit
volgens mij werkt het wel, zie nooit random zakken staan iigquote:Op woensdag 21 september 2016 20:26 schreef zeer het volgende:
Werkt dat beetje DP? Of overal zakken langs de weg die niet mee genomen worden?
Doe eens normaal, wat heb ik je nou weer gedaan.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja hallo kom eens met iets nieuws
Mag ik een keer naar jou knipogen?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt omg ze kijken de hele tijd naar mijn tieten en knipogen wtf man.
herkenbaarquote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Beterrrrrrr!quote:Op woensdag 21 september 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik nietis hij niet meer gespot?
en ze spelen met mn haar bij de koffie automaatquote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
hou je bek over hermann stuk ongelukquote:
hm, niet gek danquote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij werkt het wel, zie nooit random zakken staan iig
Zou ik ook doenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
dima flirt toch niet. die durft niet eens aan jouw kassa..quote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou echt zoutzuur drinken als het dimatjes waren
Ja hoor. Heb ik gisteren nog gedaan tijdens sollicitatiegesprek, daarom mag ik nu morgen terugkomen voor een tweede.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag ik een keer naar jou knipogen?
Zou m'n not existing zoontje zoutzuur laten drinken als het een dimatje wasquote:Op woensdag 21 september 2016 20:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dima flirt toch niet. die durft niet eens aan jouw kassa..
Uiteraard mogen alleen hele interessante mensen tegen je praten. Heel logisch en vooral niet uit de hoogte hoor Opsonisatie. Goed en volwassen opgelost. Je ouders zullen trots zijn.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent zo saai en eentonig
kankeropquote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou echt zoutzuur drinken als het dimatjes waren
Hey braddiequote:Op woensdag 21 september 2016 20:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uiteraard mogen alleen hele interessante mensen tegen je praten. Heel logisch en vooral niet uit de hoogte hoor Opsonisatie. Goed en volwassen opgelost. Je ouders zullen trots zijn.
Godnondeju wat ben je toch snel op je aspergepikkie getrapt waar is mn bff catkillerquote:Op woensdag 21 september 2016 20:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uiteraard mogen alleen hele interessante mensen tegen je praten. Heel logisch en vooral niet uit de hoogte hoor Opsonisatie. Goed en volwassen opgelost. Je ouders zullen trots zijn.
Stik erin man, je hebt het echt helemaal verkloot.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godnondeju wat ben je toch snel op je aspergepikkie getrapt waar is mn bff catkiller
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:31 schreef zeer het volgende:
Weet iemand of je veel geld verdient als je rechten gestudeerd hebt in Utrecht?
Ik zei toch dont talk to me ik wist dat dit zou gebeuren gvdquote:Op woensdag 21 september 2016 20:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Stik erin man, je hebt het echt helemaal verkloot.
hou die nog maar even not existingquote:Op woensdag 21 september 2016 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou m'n not existing zoontje zoutzuur laten drinken als het een dimatje was
jaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:31 schreef zeer het volgende:
Weet iemand of je veel geld verdient als je rechten gestudeerd hebt in Utrecht?
Komt omdat je al m'n triggerwoorden gebruikt.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zei toch dont talk to me ik wist dat dit zou gebeuren gvd
heb je haar nummer?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:31 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ken nog een vrouwelijke user hier die haar conflicten heel volwassen en zonder enige vorm van arrogantie oplost.
ettooooquote:
stoerquote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Maarja ik drink dus sinds kort koffie
daar zijn betere opties voorquote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Nog steeds walgelijk maar het houdt mij wel wakker
wauw, je eerste stap richting volwassenheidquote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
ieeeh bah. Nou haha dan komen die haren ook op hun kleding terecht, dan zal hun vrouw wel raar opkijken. ;pquote:Op woensdag 21 september 2016 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en ze spelen met mn haar bij de koffie automaat
Ja normaal doen ze stoer over haha hey heb drank gedronken XD en I'm like hey ik heb koffie gedronken hihiquote:
Ik ben net geminderd.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat een bitch. Kom we pakken haarquote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik de hare nog wel maar ze heeft mij overal geblokkeerd en verwijderd
hah tatta's be like =Dquote:Op woensdag 21 september 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja normaal doen ze stoer over haha hey heb drank gedronken XD en I'm like hey ik heb koffie gedronken hihi
wat voor shotjes neem jij dat je er wakker van wordtquote:Op woensdag 21 september 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou ook liever shotjes bestellen bij koffie corner maarja
niksmis met zijn darmenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter stop je helemaal met die darmen van jou.
heequote:
Ga je lelijk oud van wordenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter stop je helemaal met die darmen van jou.
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat voor shotjes neem jij dat je er wakker van wordt
Wilde gewoon stoer doen, heb letterlijk een bak koffie voor me.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:36 schreef zeer het volgende:
[..]
VIEZE OPGEVER GODVERDOMME JE HAD HET BELOOFD EN NU DIT?!?!?!
heftigquote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben veganist en denk hier anders over.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Het is een chronische ontsteking, voeding en andere dingen hebben er geen invloed op.
oh ok tyf maar op danquote:Op woensdag 21 september 2016 20:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Haha snap je van deadprezzzz zzzz zo saai val in slaap
oh ik drink laffe koude theequote:Op woensdag 21 september 2016 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wilde gewoon stoer doen, heb letterlijk een bak koffie voor me.
#hermannvermistquote:Op woensdag 21 september 2016 20:37 schreef deadprez het volgende:
hermann heeft al sinds de 14e niet gepost
Zo, voor het eerst in zijn leven dat hij iets zo lang vol heeft gehouden op niet werken na.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:37 schreef deadprez het volgende:
hermann heeft al sinds de 14e niet gepost
Ik had vanmiddag ook thee gezet en koud laten wordenquote:
Alleen dima en ikquote:Op woensdag 21 september 2016 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wie is er nu weer allemaal homofiel geworden?
niet werken is anders best makkelijk vol te houdenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo, voor het eerst in zijn leven dat hij iets zo lang vol heeft gehouden op niet werken na.
Waarom dan pasquote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
i fcking wish
Eerste week oktober
Zullen we een drugskartel opstarten? dp doet de kwaliteitscontrole.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
i fcking wish
Eerste week oktober
Bemoei nietquote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet werken is anders best makkelijk vol te houden
Aww.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Het is een chronische ontsteking, voeding en andere dingen hebben er geen invloed op.
excuusquote:
Hallo ik kan ook geimproviseerde toxicoloog worden hoorquote:Op woensdag 21 september 2016 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zullen we een drugskartel opstarten? dp doet de kwaliteitscontrole.
ik drink iedere ochtend de koude thee van de avond er voorquote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ook thee gezet en koud laten worden![]()
Maar ja wel opgedronken ben toch geen fucking quitter.
Ik moet zeggen dat het me goed bevalt. Mijn piemel hoeft ook niet meer onder de zonnebank nuquote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En de rest was het al, dus deze vraag hoeft voortaan niet meer gesteld te worden.
Oooh okequote:Op woensdag 21 september 2016 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
visum duurt al lang, 3 maand straks
nee ben veganquote:Op woensdag 21 september 2016 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zullen we een drugskartel opstarten? dp doet de kwaliteitscontrole.
quote:"Gefrunnik en gefriemel
leidt tot een stijve piemel."
love the ones that love you enzo.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:40 schreef Trollscience het volgende:
niet werken is niet iets dat je overleefd
niet werken is iets dat je leeft
@kushandwizzdom
En poepen ging nog nooit zo makkelijkquote:Op woensdag 21 september 2016 20:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het me goed bevalt. Mijn piemel hoeft ook niet meer onder de zonnebank nu
thnx voor je support, kom je weekendje langs?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oooh oke
Maarja bijna dus, spannond
Sorry vrouwen praten te veel.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hallo ik kan ook geimproviseerde toxicoloog worden hoor
Zijn ook gewoon blaadjes tochquote:
xcachet, noel?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik mis chlolo en drug en nog vast wel iemand weenie wie maarja
Betaal jij mn ticket?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
thnx voor je support, kom je weekendje langs?
Ja, maar nu moet ik 5 minuten langer werken, dus ik moet daar nog even wat op verzinnenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En poepen ging nog nooit zo makkelijk
heeft chloro ook ban?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
waar is drug jaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Goede grapquote:
Hou je bek mafklapper vieze syrische vrouwenhaterquote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry vrouwen praten te veel.
nee same herequote:Op woensdag 21 september 2016 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet niet was er paar daagjes niet drm
niet de ochtend starten met een glas ochtend urinequote:Op woensdag 21 september 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
[..]
ik drink iedere ochtend de koude thee van de avond er voor
ook al is 'ie tering sterk
cachet = fien?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:42 schreef Catkiller het volgende:
Nu gaat cachet dit morgen weer vinden via mycroft en dan gaat ze zuur doen en dan krijgt ze weer haat omdat ze zuur doet terwijl ze zelf die posts opzoekt.
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:43 schreef zeer het volgende:
[..]
drugs zit op een eiland 450 km hier vandaan
gelukkigquote:Op woensdag 21 september 2016 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor chloortje post gwn ook hoor
Laten we samen een vegan boerderij in suriname bouwen en gelukkig en gezond samen oud wordenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, wel woning en eventueel eten
Drug heeft ban, Chloro mis ik altijd.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
die sherlock tool van bondage om op te zoeken wat mensen over je zeggenquote:
Duim?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja ik weet niks verder van xcachet, alleen die duim
freal?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
die sherlock tool van bondage om op te zoeken wat mensen over je zeggen
Je kan toch gewoon een tijdje op de wc met je telefoon spelen.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar nu moet ik 5 minuten langer werken, dus ik moet daar nog even wat op verzinnen
wtdanquote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef jamesdeen het volgende:
Op ned 3 is nu echt een vermakelijk pauperprogramma
ja, hoezo?quote:
De algemene beschouwingen?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef jamesdeen het volgende:
Op ned 3 is nu echt een vermakelijk pauperprogramma
Jij krijgt de groetjes van een voetballer genaamd S. Charrelquote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
Jullie krijgen de groetjes van een bepaalde zanger van een Britse band genaamd Oasis
leuk idee, maar liever niet met jouquote:Op woensdag 21 september 2016 20:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten we samen een vegan boerderij in suriname bouwen en gelukkig en gezond samen oud worden
Wat scheld je me uit voor Syrisch doe normaal johquote:Op woensdag 21 september 2016 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou je bek mafklapper vieze syrische vrouwenhater
Doe de groeten terug aan Freddy Mercuryquote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
Jullie krijgen de groetjes van een bepaalde zanger van een Britse band genaamd Oasis
tsjaquote:
Jezus een van mn weinige afwijzingen :squote:Op woensdag 21 september 2016 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
leuk idee, maar liever niet met jou
Je bent wel leuk maar niet the one
Irakeez dat je bentquote:Op woensdag 21 september 2016 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat scheld je me uit voor Syrisch doe normaal joh
Wowquote:Op woensdag 21 september 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Nog nooit zo blij geweest want chlolo is er
Posten voor een gebande, TRquote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
tr voor posten in naam van gebandequote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
Laten we nu gaanquote:Op woensdag 21 september 2016 20:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij een tijdje op vakantie.
quote:
omg ook nog op precies zelfde moment, trouwen?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
tr voor posten in naam van gebande
Liam?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
ik wil het aantal afwijzingen wel verdubbelen hoorquote:Op woensdag 21 september 2016 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jezus een van mn weinige afwijzingen :s
Hij is van mij ga weg canadeesquote:Op woensdag 21 september 2016 20:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
omg ook nog op precies zelfde moment, trouwen?
snap de behoefte om bij te houden wat iedereen over je zegt als je offline bent sowieso niet echtquote:Op woensdag 21 september 2016 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echt, dit wordt niks... ik en de technologie.
Ja is goed alleen je mag geen drugs meer gebruikenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
omg ook nog op precies zelfde moment, trouwen?
All inclusive. 40 plus ouders met kinderen op paupervakantie in Turkije. Doen ze allemaal pauper dingen en gaan ze daten met elkaarquote:
goeiedag zeg, zoeken mensen dan op hun username of zo?? Wat een onzin...quote:Op woensdag 21 september 2016 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap de behoefte om bij te houden wat iedereen over je zegt als je offline bent sowieso niet echt
Oh dit zag ik te laat.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij is van mij ga weg canadees
Ja, maar mijn bazin houdt me in de gatenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een tijdje op de wc met je telefoon spelen.
jaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
goeiedag zeg, zoeken mensen dan op hun username of zo?? Wat een onzin...
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij is van mij ga weg canadees
hij is weer helemaal van jou hoorquote:Op woensdag 21 september 2016 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja is goed alleen je mag geen drugs meer gebruiken
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
hij is weer helemaal van jou hoor
Zelfs op de wc als je met jezelf zit te spelen?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar mijn bazin houdt me in de gaten
Drugs > CK terwijl CK dé drugs in je leven kan zijn idiotquote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
hij is weer helemaal van jou hoor
Doe.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om mijn naakte lichaam aan Chloro te laten zien.
ja, dan komt ze vaak even helpen zodat ik sneller aan het werk kanquote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zelfs op de wc als je met jezelf zit te spelen?
Je bent er roodgloeiend bij doe maar niet alsof je nog dommer bent dan dat je echt bent.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Alsof Robbie Williams op FOK! zit
kan ik dmv CK muren zien omsmelten in een portaal??? dacht het niet hè met je grote bekquote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Drugs > CK terwijl CK dé drugs in je leven kan zijn idiot
Niels die heeft het memorabele zinnetje 'Al x weken niet gejankt' en TARDIS. heeft sinds kort de zin 'Al x dagen niet gefapt', daar komt het door.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
jee tardis is erg frisky de laatste tijd..
Nou en, ik ben gratis.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kan ik dmv CK muren zien omsmelten in een portaal??? dacht het niet hè met je grote bek
Als hij je gaat choken dan ga je wel even hallucineren jaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kan ik dmv CK muren zien omsmelten in een portaal??? dacht het niet hè met je grote bek
iel werd al beetje kortademig door post te lezen :SSquote:Op woensdag 21 september 2016 20:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als hij je gaat choken dan ga je wel even hallucineren ja
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent er roodgloeiend bij doe maar niet alsof je nog dommer bent dan dat je echt bent.
Ja ik ook, nog nooit zo kortademig geweest dit is wel ECHTE dirtytalkquote:Op woensdag 21 september 2016 20:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
iel werd al beetje kortademig door post te lezen :SS
gewoon weg halen, alleen maar ellende.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn verstandskies komt door en kreeg er srs koorts van oh my baby
Gimmick is weer voorbij, ik fap nog steeds niet maar de lol is er wel van af om het in mijn FOK!persona te verwerken. Volgende week weer iets nieuws.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niels die heeft het memorabele zinnetje 'Al x weken niet gejankt' en TARDIS. heeft sinds kort de zin 'Al x dagen niet gefapt', daar komt het door.
Heb zoveel video's gekeken van hoe ze een verstandskies wegtrekken waardoor ik niet meer durf godverquote:Op woensdag 21 september 2016 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon weg halen, alleen maar ellende.
Okequote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:52 schreef jamesdeen het volgende:
Rob heeft als enige geen date en zijn kinderen zijn daar helemaal verdrietig van
Haha spetterpoep.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gimmick is weer voorbij, ik fap nog steeds niet maar de lol is er wel van af om het in mijn FOK!persona te verwerken. Volgende week weer iets nieuws.
Ga je ook vloggen?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gimmick is weer voorbij, ik fap nog steeds niet maar de lol is er wel van af om het in mijn FOK!persona te verwerken. Volgende week weer iets nieuws.
rt #pray4germanoquote:
tumblrquote:Op woensdag 21 september 2016 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mag ik ook naakte lichamen van knappe mensen zien?
Nee hij wil jezus ontmoeten en denkt dat dit de weg is.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
is dat een nieuwe hype of zo? Niet masturberen als statussymbol?
Lieve Opso... bij mij zijn drie verstandskiezen getrokken - geen centje pijn.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb zoveel video's gekeken van hoe ze een verstandskies wegtrekken waardoor ik niet meer durf godver
Ik zet mijzelf zo wel even in KPD.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mag ik ook naakte lichamen van knappe mensen zien?
haha, vooral dat oude hahaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lieve Opso... bij mij zijn drie verstandskiezen getrokken - geen centje pijn.
De laatste lag dwars en moest weggesneden worden... en ondanks alle horrorverhalen, nauwelijks pijn en 's avonds weer de oude.....
Flink ontsmet met een hele fles alcohol zekerquote:Op woensdag 21 september 2016 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De laatste lag dwars en moest weggesneden worden... en ondanks alle horrorverhalen, nauwelijks pijn en 's avonds weer de oude.....
heb geen ideequote:Op woensdag 21 september 2016 20:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heeft hij nou KLB-ban? Zoiets had ik begrepen
Dat lijkt mij echt de spannendste vlog ooitquote:Op woensdag 21 september 2016 20:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gimmicks van andere FOK!kers combineren, ik ga vloggen over leunen tegen relingen.
moet diegene zich maar gedragenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb geen idee
zou wel weer echt lekker naaiend zijn, iemand die alleen maar in klb post een klb-ban geven
Oh myquote:Op woensdag 21 september 2016 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, ik dronk toen niet... je krijgt een sterke pijnstiller, brufen.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Flink ontsmet met een hele fles alcohol zeker
waar heb jij het allemaal overquote:Op woensdag 21 september 2016 20:56 schreef jamesdeen het volgende:
Al die slappe zakken die geen lijstje durven te maken met lekkerste en minst lekkerste single mammaAlleen Rob durft daar eerlijk over uit te komen
Hallucinatiesquote:Op woensdag 21 september 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar heb jij het allemaal over
heb toch geen spiegel nodig om naar mijn lichaam te kijken hihiquote:Op woensdag 21 september 2016 20:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt echt easy, enkel een spiegel nodig
Hij is er zo eentje als haags die allemaal programma's op tv kijkt, wat een plebquote:Op woensdag 21 september 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
goed bezigquote:Op woensdag 21 september 2016 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
verrek ja, ben nu al een maand alcoholvrij
Hij heeft wel gepost, maar inderdaad niet meer in KLB, dus zal wel een ban daarvoor hebben jaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb geen idee
zou wel weer echt lekker naaiend zijn, iemand die alleen maar in klb post een klb-ban geven
televisie!quote:Op woensdag 21 september 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja weenie zou hele dag in spiegel kijken als ik zo handsome als jij wasquote:Op woensdag 21 september 2016 20:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb toch geen spiegel nodig om naar mijn lichaam te kijken hihi
Ik hap nietquote:Op woensdag 21 september 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn poes is echt een bitch gvd
Hoeveel had je er laten trekkenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:57 schreef Chloroform het volgende:
Heb twee dagen dikke koorts gehad na verstandskiezen laten trekken
Kijk je nou boer zoekt vrouw ofzo?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:56 schreef jamesdeen het volgende:
Al die slappe zakken die geen lijstje durven te maken met lekkerste en minst lekkerste single mamaAlleen Rob durft daar eerlijk over uit te komen
2quote:Op woensdag 21 september 2016 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoeveel had je er laten trekken
Inb4 haha trekken xD
U already didquote:
bloedbad kunnen ze krijgenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
U already did
Maar hey douche jij je poezebeestjes wel eens? Wilde haar eens wassen na een tijd en ze werd viesmad
johquote:Op woensdag 21 september 2016 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
na een tijd en ze werd viesmad
smooth like butterquote:Op woensdag 21 september 2016 20:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nja weenie zou hele dag in spiegel kijken als ik zo handsome als jij was
npo 3 man hansquote:Op woensdag 21 september 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijk je nou boer zoekt vrouw ofzo?
dierenbeulquote:Op woensdag 21 september 2016 21:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ze kwam srs 3 dagen niet naar huis he na haar douchebeurt kutkat
Ja af en toe wel, sowieso met alle volwassen katten al eens gedaan, of omdat ze heel vies waren of omdat ze naar een show moesten. Gewoon met zijn tweeën doen, de ene vasthouden en de ander schrobben.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
U already did
Maar hey douche jij je poezebeestjes wel eens? Wilde haar eens wassen na een tijd en ze werd viesmad
zou Wilders stemmen als 'ie hier iets tegen deedquote:Op woensdag 21 september 2016 21:00 schreef Chloroform het volgende:
Algemeen bekend dat meeste katten niet van nat worden houden
Beste idee ooit om ze dan te willen douchen
Echt hè.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:52 schreef jamesdeen het volgende:
Rob heeft als enige geen date en zijn kinderen zijn daar helemaal verdrietig van
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ze kwam srs 3 dagen niet naar huis he na haar douchebeurt kutkat
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:01 schreef Catkiller het volgende:
of omdat ze naar een show moesten.
quote:
Ja terwijl jij laveloos in een crackpand ligt te kwijlen staan andere mensen vroeg op om op hun zondag naar een sporthal te gaan met hun kat ja.quote:
Ahw kattenshowtjesquote:Op woensdag 21 september 2016 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja af en toe wel, sowieso met alle volwassen katten al eens gedaan, of omdat ze heel vies waren of omdat ze naar een show moesten. Gewoon met zijn tweeën doen, de ene vasthouden en de ander schrobben.
Als ik de kat help wassen mag ik daarna ook het poesje wassen.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:02 schreef zeer het volgende:
[..]
catkiller verliest hier keiharde macho punten ja
weenie maar lijkt me duidelijk wat de leukere keuze isquote:Op woensdag 21 september 2016 21:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja terwijl jij laveloos in een crackpand ligt te kwijlen staan andere mensen vroeg op om op hun zondag naar een sporthal te gaan met hun kat ja.
jaquote:Op woensdag 21 september 2016 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt hè.En ze horen mensen over hun vader praten.
Maar nu gaat ene Vivian met hem op pity date? (kijk via stream die achter loopt)
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
wordt mn eedrste single als MC Hell Mouth, een cover van Tribe Called Quest "Can I Kick It?"
KEN'K 'T SCHUPPE?
- JÊH DÈ KUNDE!
KEN'K 'T SCHUPPPPEEE DAN?
- JÈH DÈ KUNDE!
GE WIT ZELF...
Ja die van jou maar ja #StraightEdgequote:Op woensdag 21 september 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie maar lijkt me duidelijk wat de leukere keuze is
wrm heeft je vriendin stinkkutquote:Op woensdag 21 september 2016 21:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik de kat help wassen mag ik daarna ook het poesje wassen.
Wat hebben al die dames een pauperaccenten trouwens.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:03 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
jamaar Rob vindt Vivian superlelijk volgens mij
Door Lactacydquote:
oh ja kut jij krijgt nog geld van mijquote:Op woensdag 21 september 2016 21:05 schreef Trollscience het volgende:
kraakpanden zijn cool grrr haat de government hun manipuleren het volk door de media... anarchisme moet regeren. ey kan iemand gram pep voorschieten?
Ik werk bij de Mediamarkt dus nee.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Wees dan solidair met haar en was je lul met fallustacyd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |