quote:Op woensdag 21 september 2016 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat voor shotjes neem jij dat je er wakker van wordt
Wilde gewoon stoer doen, heb letterlijk een bak koffie voor me.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:36 schreef zeer het volgende:
[..]
VIEZE OPGEVER GODVERDOMME JE HAD HET BELOOFD EN NU DIT?!?!?!
heftigquote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Maarja ik drink dus sinds kort koffie
Ik ben veganist en denk hier anders over.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Het is een chronische ontsteking, voeding en andere dingen hebben er geen invloed op.
oh ok tyf maar op danquote:Op woensdag 21 september 2016 20:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Haha snap je van deadprezzzz zzzz zo saai val in slaap
oh ik drink laffe koude theequote:Op woensdag 21 september 2016 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wilde gewoon stoer doen, heb letterlijk een bak koffie voor me.
#hermannvermistquote:Op woensdag 21 september 2016 20:37 schreef deadprez het volgende:
hermann heeft al sinds de 14e niet gepost
Zo, voor het eerst in zijn leven dat hij iets zo lang vol heeft gehouden op niet werken na.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:37 schreef deadprez het volgende:
hermann heeft al sinds de 14e niet gepost
Ik had vanmiddag ook thee gezet en koud laten wordenquote:
Alleen dima en ikquote:Op woensdag 21 september 2016 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wie is er nu weer allemaal homofiel geworden?
niet werken is anders best makkelijk vol te houdenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo, voor het eerst in zijn leven dat hij iets zo lang vol heeft gehouden op niet werken na.
Waarom dan pasquote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
i fcking wish
Eerste week oktober
Zullen we een drugskartel opstarten? dp doet de kwaliteitscontrole.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
i fcking wish
Eerste week oktober
Bemoei nietquote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet werken is anders best makkelijk vol te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |