nee is vet gezondquote:Op woensdag 21 september 2016 19:57 schreef BoneThugss het volgende:
Maar pep is niet slecht ofzo toch. wil het nog wel x gebruiken
jammer ditquote:Op woensdag 21 september 2016 19:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Vers, ja goed man.![]()
Doet me goed dat er nog iemand op dit forum om mij caret.
Godver.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is vet gezond
boordevol vitamientjes
Haat je mij ook al?quote:
wat gij niet wilt dat u geschiedt doet dat ook een ander nietquote:Op woensdag 21 september 2016 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, is omdat ik vroeger zelf gepest werd
projectiequote:Op woensdag 21 september 2016 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, is omdat ik vroeger zelf gepest werd
Pff, ik heb wel veel haters hier.quote:
ikquote:Op woensdag 21 september 2016 20:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Pff, ik heb wel veel haters hier.![]()
Ben best een aardige jongen.
Dat was in mijn FOK 'begin tijd'.quote:
Gelijk doen.quote:
alsof het iets uitmaakt wat wij zeggenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:01 schreef Dimachaerus het volgende:
zal ik bij skipiste medewerker horeca solliciteren
geen ervaring vereist
ja gewoon doenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:01 schreef Dimachaerus het volgende:
geen ervaring vereist
Nee, beter gewoon vuilnisman, want dit wordt allemaal niets meerquote:Op woensdag 21 september 2016 20:01 schreef Dimachaerus het volgende:
geen ervaring vereist
krijg je t dan niet koud in je v-neck slimfitquote:Op woensdag 21 september 2016 20:01 schreef Dimachaerus het volgende:
geen ervaring vereist
O, in mijn begintijd was ik nog altijd aardig en serieusquote:Op woensdag 21 september 2016 20:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat was in mijn FOK 'begin tijd'.![]()
vuilnisman schijnt wel kkgoed te verdienenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, beter gewoon vuilnisman, want dit wordt allemaal niets meer
Moet ik toch maar eens kijken danquote:Op woensdag 21 september 2016 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
vuilnisman schijnt wel kkgoed te verdienen
hehehquote:Op woensdag 21 september 2016 20:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet ik toch maar eens kijken dan
Ben thuis ook altijd goed in afval sorteren
wegenbouw ook. lekker snachts op een snelweg werken.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja mja maar is wel vet zwaar tyfuswerk waarschijnlijkquote:Op woensdag 21 september 2016 20:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wegenbouw ook. lekker snachts op een snelweg werken.
geen contact met andere mensen. ideaal..
Nu ben ik zo.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, in mijn begintijd was ik nog altijd aardig en serieus
Niks mis met simpel. Ik eet zo vaak bijvoorbeeld AVG. Als het lekker is klaargemaakt is het prima toch? Die paddosoep enzo is trouwens vrij eenvoudig in elkaar te draaien. Stelt niet zo veel voor.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn maaltijden voelen altijd zo simpel aan als ik dit lees
is fysiek niet het lichtste werk, maar dat went welquote:Op woensdag 21 september 2016 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja mja maar is wel vet zwaar tyfuswerk waarschijnlijk
truequote:Op woensdag 21 september 2016 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is fysiek niet het lichtste werk, maar dat went wel
Prima spul man. Slaap wordt overbodig enzo. Slapen is toch maar voor apen. Je wordt er ook helemaal niet para van.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:57 schreef BoneThugss het volgende:
Maar pep is niet slecht ofzo toch. wil het nog wel x gebruiken
tot je 67ste?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is fysiek niet het lichtste werk, maar dat went wel
Haha, moest lachen.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Prima spul man. Slaap wordt overbodig enzo. Slapen is toch maar voor apen. Je wordt er ook helemaal niet para van.
Goed voor de eetlust, slaapritme, wat overbodig wordt, helemaal prima. Echt een aanrader.
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Prima spul man. Slaap wordt overbodig enzo. Slapen is toch maar voor apen. Je wordt er ook helemaal niet para van.
Goed voor de eetlust, slaapritme, wat overbodig wordt, helemaal prima. Echt een aanrader.
denk altijd dat dat beetje een urban myth is eigenlijkquote:Op woensdag 21 september 2016 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, zou best kunnen, geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 21 september 2016 20:14 schreef zeer het volgende:
[..]
denk altijd dat dat beetje een urban myth is eigenlijk
zie zo snel 10-12 euro voor bijrijder/laderquote:Op woensdag 21 september 2016 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, zou best kunnen, geen idee eigenlijk
is op zich best oké voor ongeschoold werkquote:Op woensdag 21 september 2016 20:15 schreef zeer het volgende:
[..]
zie zo snel 10-12 euro voor bijrijder/lader
ohquote:Op woensdag 21 september 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
is op zich best oké voor ongeschoold werk
normaal kom je niet snel boven minimumloon uit dan en dat is iets minder dan 9 euro, dusjaquote:
onregelmatigheids of gevarentoeslagen willen bij dat soort beroepen nog wel eens aardig meetellenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:15 schreef zeer het volgende:
[..]
zie zo snel 10-12 euro voor bijrijder/lader
gaat toch helemaal niet over mijquote:Op woensdag 21 september 2016 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
huh wat gaat dp fysiek werk doen?
doe even normaal hoor
oh dan is het goedquote:Op woensdag 21 september 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat toch helemaal niet over mij
jongen doet genoeg fysiek werk hoorquote:Op woensdag 21 september 2016 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
huh wat gaat dp fysiek werk doen?
doe even normaal hoor
was post bezorgen, relax baantje welquote:Op woensdag 21 september 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
waar de fuck was jij trouwens prof
dacht dat je dood was
:$ ;$quote:Op woensdag 21 september 2016 20:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jongen doet genoeg fysiek werk hoor![]()
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
was post bezorgen, relax baantje wel
waar was jij de afgelopen dagen?
dan is het wel aardigquote:Op woensdag 21 september 2016 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
normaal kom je niet snel boven minimumloon uit dan en dat is iets minder dan 9 euro, dusja
doe je UI eens normaalquote:
dat zit denk ik al in het uurloon inbegrepen wat ik zie want is allemaal met flexibele urenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onregelmatigheids of gevarentoeslagen willen bij dat soort beroepen nog wel eens aardig meetellen
xmmmxv heBm mxmmmv vVztelefoonnnn mdmmmmlaten kankerrrrrrraaaaaennquote:Op woensdag 21 september 2016 20:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niks mis met simpel. Ik eet zo vaak bijvoorbeeld AVG. Als het lekker is klaargemaakt is het prima toch? Die paddosoep enzo is trouwens vrij eenvoudig in elkaar te draaien. Stelt niet zo veel voor.
wil eigenlijk zelf ook wel eens soep maken, vind dat altijd wel lekkerquote:Op woensdag 21 september 2016 20:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niks mis met simpel. Ik eet zo vaak bijvoorbeeld AVG. Als het lekker is klaargemaakt is het prima toch? Die paddosoep enzo is trouwens vrij eenvoudig in elkaar te draaien. Stelt niet zo veel voor.
bij ons is afval gewoon nog in zakken aan de weg zettenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gaat dat niet allemaal automatisch tegenwoordig met die vuilniswagens? bijrijders?
wat is er zaterdagquote:
vuilniswagens die zelf de containers pakken en kiepen worden wel al gebruikt, maar zijn nog niet snel en flexibel genoegquote:Op woensdag 21 september 2016 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gaat dat niet allemaal automatisch tegenwoordig met die vuilniswagens? bijrijders?
haha echt nietquote:Op woensdag 21 september 2016 20:22 schreef zeer het volgende:
[..]
bij ons is afval gewoon nog in zakken aan de weg zetten
Aardappelen Vlees Groente.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
wil eigenlijk zelf ook wel eens soep maken, vind dat altijd wel lekker
Wat is AVG?
oh die zie ik hier altijd, beetje rondkarren en activeren die boelquote:Op woensdag 21 september 2016 20:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vuilniswagens die zelf de containers pakken en kiepen worden wel al gebruikt, maar zijn nog niet snel en flexibel genoeg
elke seconde van elke dagquote:Op woensdag 21 september 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoi hebben jullie mij nog gemist here ay em
Ikke welquote:Op woensdag 21 september 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
hier moet je zelfs van die speciale vuilniszakken kopen van de gemeente voor belachelijk veel geld anders nemen ze t niet meequote:Op woensdag 21 september 2016 20:22 schreef zeer het volgende:
[..]
bij ons is afval gewoon nog in zakken aan de weg zetten
Wie ben jij?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik niet, dan heb ik geen werkquote:Op woensdag 21 september 2016 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar vind zaterdag een mooiere dag.
apartquote:Op woensdag 21 september 2016 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier moet je zelfs van die speciale vuilniszakken kopen van de gemeente voor belachelijk veel geld anders nemen ze t niet mee
vandaag ben jij de eerstequote:Op woensdag 21 september 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja uh tegen hoeveel FOK!sters heb je dat al gezegd??? :s
jaquote:
eendquote:Op woensdag 21 september 2016 20:21 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
xmmmxv heBm mxmmmv vVztelefoonnnn mdmmmmlaten kankerrrrrrraaaaaenn
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vriendje waar je dochtertje mee thuis gaat komen Ha Ha Ha
Oh god echt slecht dit spijt me
Niet echt maar leuk dat je er bent hoor.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
jawelquote:
weet ik nietquote:Op woensdag 21 september 2016 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
leeft hermann ook nog btw?
DONT TALK TO MEHquote:Op woensdag 21 september 2016 20:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet echt maar leuk dat je er bent hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |