wat gij niet wilt dat u geschiedt doet dat ook een ander nietquote:Op woensdag 21 september 2016 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, is omdat ik vroeger zelf gepest werd
projectiequote:Op woensdag 21 september 2016 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, is omdat ik vroeger zelf gepest werd
Pff, ik heb wel veel haters hier.quote:
ikquote:Op woensdag 21 september 2016 20:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Pff, ik heb wel veel haters hier.![]()
Ben best een aardige jongen.
Dat was in mijn FOK 'begin tijd'.quote:
Gelijk doen.quote:
alsof het iets uitmaakt wat wij zeggenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:01 schreef Dimachaerus het volgende:
zal ik bij skipiste medewerker horeca solliciteren
geen ervaring vereist
ja gewoon doenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:01 schreef Dimachaerus het volgende:
geen ervaring vereist
Nee, beter gewoon vuilnisman, want dit wordt allemaal niets meerquote:Op woensdag 21 september 2016 20:01 schreef Dimachaerus het volgende:
geen ervaring vereist
krijg je t dan niet koud in je v-neck slimfitquote:Op woensdag 21 september 2016 20:01 schreef Dimachaerus het volgende:
geen ervaring vereist
O, in mijn begintijd was ik nog altijd aardig en serieusquote:Op woensdag 21 september 2016 20:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat was in mijn FOK 'begin tijd'.![]()
vuilnisman schijnt wel kkgoed te verdienenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, beter gewoon vuilnisman, want dit wordt allemaal niets meer
Moet ik toch maar eens kijken danquote:Op woensdag 21 september 2016 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
vuilnisman schijnt wel kkgoed te verdienen
hehehquote:Op woensdag 21 september 2016 20:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet ik toch maar eens kijken dan
Ben thuis ook altijd goed in afval sorteren
wegenbouw ook. lekker snachts op een snelweg werken.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja mja maar is wel vet zwaar tyfuswerk waarschijnlijkquote:Op woensdag 21 september 2016 20:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wegenbouw ook. lekker snachts op een snelweg werken.
geen contact met andere mensen. ideaal..
Nu ben ik zo.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, in mijn begintijd was ik nog altijd aardig en serieus
Niks mis met simpel. Ik eet zo vaak bijvoorbeeld AVG. Als het lekker is klaargemaakt is het prima toch? Die paddosoep enzo is trouwens vrij eenvoudig in elkaar te draaien. Stelt niet zo veel voor.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn maaltijden voelen altijd zo simpel aan als ik dit lees
is fysiek niet het lichtste werk, maar dat went welquote:Op woensdag 21 september 2016 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja mja maar is wel vet zwaar tyfuswerk waarschijnlijk
truequote:Op woensdag 21 september 2016 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is fysiek niet het lichtste werk, maar dat went wel
Prima spul man. Slaap wordt overbodig enzo. Slapen is toch maar voor apen. Je wordt er ook helemaal niet para van.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:57 schreef BoneThugss het volgende:
Maar pep is niet slecht ofzo toch. wil het nog wel x gebruiken
tot je 67ste?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is fysiek niet het lichtste werk, maar dat went wel
Haha, moest lachen.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Prima spul man. Slaap wordt overbodig enzo. Slapen is toch maar voor apen. Je wordt er ook helemaal niet para van.
Goed voor de eetlust, slaapritme, wat overbodig wordt, helemaal prima. Echt een aanrader.
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Prima spul man. Slaap wordt overbodig enzo. Slapen is toch maar voor apen. Je wordt er ook helemaal niet para van.
Goed voor de eetlust, slaapritme, wat overbodig wordt, helemaal prima. Echt een aanrader.
denk altijd dat dat beetje een urban myth is eigenlijkquote:Op woensdag 21 september 2016 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, zou best kunnen, geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 21 september 2016 20:14 schreef zeer het volgende:
[..]
denk altijd dat dat beetje een urban myth is eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |