Nee als het goed is kan het niet meer.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat kon eigenlijk
Misschien als je zo'n ongetraind figuur laat zwemmen? Of als je het trappetje verwijderd?
Poeh.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat gebeurt tussen minuut 23 en 24 van episode 4 seizoen 2?
Daar heb ik ooit 1 aflevering van gezien,quote:Op woensdag 21 september 2016 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bates Motel.
Serieus geef dat een kans!
zo realistisch heb ik m'n leven nooit nagespeeldquote:Op woensdag 21 september 2016 18:44 schreef Oberkullie het volgende:
Ik liet mijn Sims altijd met de buren flirten tot ze beledigd wegliepen
quote:Op woensdag 21 september 2016 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit zo'n wijf in trein met zak brood en pot jam. Propt ze brood in jam en eet ze het op.
Doe eens niet in trein
aww je bent echt schattigquote:Op woensdag 21 september 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
ik had een keer een boterham met pindakaas in de trein maar ik zat naast iemand en toen vroeg ik of diegene het erg vond als ik die boterham zou opeten, ze moest erg lachen![]()
![]()
En vond het niet erg![]()
![]()
Heb je haar heel passief agressief een boze blik toegeworpen en hard gezuchtquote:Op woensdag 21 september 2016 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit zo'n wijf in trein met zak brood en pot jam. Propt ze brood in jam en eet ze het op.
Doe eens niet in trein
nouja schattig ben ik niet echt, maar vond het wel sociaal van mezelfquote:
Ach, zo morst ze tenminste nietquote:Op woensdag 21 september 2016 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doe eens niet in trein
hee Crack_quote:Op woensdag 21 september 2016 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja schattig ben ik niet echt, maar vond het wel sociaal van mezelf
En dan kon ik tenmisnte zelf relaxt die boterham opeten ipv snelsnel omdat ze misschien dnkt 'ieehh pindakaas'![]()
pindakaas in trein meurt echt tyfusergquote:Op woensdag 21 september 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
ik had een keer een boterham met pindakaas in de trein maar ik zat naast iemand en toen vroeg ik of diegene het erg vond als ik die boterham zou opeten, ze moest erg lachen![]()
![]()
![]()
En toen lesbische seks?quote:Op woensdag 21 september 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
Jeetje wat een verhaal.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
Hello zeer, hoe gaat ie?quote:
jupquote:Op woensdag 21 september 2016 18:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
pindakaas in trein meurt echt tyfuserg
Heb haar recht in haar gezicht uitgelachen en grapjes gemaakt over haar maatje 40quote:Op woensdag 21 september 2016 18:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb je haar heel passief agressief een boze blik toegeworpen en hard gezucht
Mensen die in een drukke trein een McMenu naar binnen werken vind ik pas erg.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
pindakaas in trein meurt echt tyfuserg
Cutequote:Op woensdag 21 september 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
qftquote:Op woensdag 21 september 2016 18:49 schreef Trollscience het volgende:
School wilt ook even aandacht. Triest altijd. Boeven de hand boven het hoofd houden. Zoals ze dat altijd doen met pesters. Niet zo gek want die scholen worden altijd gerund door Groen-linkse mafkezen. Ik had leraren die leerlingen aanzette tot roken en blowen met mooie verhaaltjes uit hun goede oude kraaktijd.
Wat voor privacy van de scholieren. Het is Facebook niet.
hoe harig die poes was enzo zeker, ja had ik het laatst ook met mijn moeder overquote:Op woensdag 21 september 2016 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, wel leuk gesprekje over der poes verder
liefquote:Op woensdag 21 september 2016 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja schattig ben ik niet echt, maar vond het wel sociaal van mezelf
En dan kon ik tenmisnte zelf relaxt die boterham opeten ipv snelsnel omdat ze misschien dnkt 'ieehh pindakaas'![]()
TRquote:Op woensdag 21 september 2016 18:54 schreef Catkiller het volgende:
Hans staat ook op mijn hitlijst. En dan niet zo een waar je op komt als je een leuk deuntje hebt.
Dacht dat we vrienden warenquote:
Getver zit je in mijn cloud te vissen vieze pedoquote:Op woensdag 21 september 2016 18:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja die ene pic bedoel ik. Je weet wel welke. Die stuurde je als eerste.
www.lemonnparty.orgquote:Op woensdag 21 september 2016 18:56 schreef MAHL het volgende:
Iemand die de link heeft naar het filmpje van Chantal uit Werkendam? Begin nu toch wel nieuwsgierig te worden.
quote:Op woensdag 21 september 2016 18:56 schreef MAHL het volgende:
Iemand die de link heeft naar het filmpje van Chantal uit Werkendam? Begin nu toch wel nieuwsgierig te worden.
Stond, voor zo ver ik het begreep, maar eventjes op Facebook. Ook heeft ze een één of ander bureau ingeschakeld dat alle publiciteit mbt het filmpje van internet haalt. Maar werkt niet echt hè, als ze zelf zo de aandacht van de media er bij betrekt.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:56 schreef MAHL het volgende:
had iemand in mijn klas ooit bij docent gefliktquote:
Zonder dat hele gebeuren had het me dan ook niets geïnteresseerdquote:Op woensdag 21 september 2016 19:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stond, voor zo ver ik het begreep, maar eventjes op Facebook. Ook heeft ze een één of ander bureau ingeschakeld dat alle publiciteit mbt het filmpje van internet haalt. Maar werkt niet echt hè, als ze zelf zo de aandacht van de media er bij betrekt.
Hahahahahaha echt lachen manquote:Op woensdag 21 september 2016 19:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
had iemand in mijn klas ooit bij docent gefliktjammer dat we toen nog geen smartboards hadden
Mij ook niet. Zijn volgens mij zoveel filmpjes van op het internet terecht gekomen.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zonder dat hele gebeuren had het me dan ook niets geïnteresseerd
ja best welquote:Op woensdag 21 september 2016 19:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hahahahahaha echt lachen man
Ik buk alquote:Op woensdag 21 september 2016 18:54 schreef Catkiller het volgende:
Hans staat ook op mijn hitlijst. En dan niet zo een waar je op komt als je een leuk deuntje hebt.
Paddosoep. Ik heb zo'n zak gehaald en leuk 'm een beetje op met ui en extra champignons. Stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter erbij en I'm good to go.quote:
ik zag een beetje laat dat ik in feedback keekquote:Op woensdag 21 september 2016 19:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ging over de schitterende ban van Jimmy.
Nice hoor.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Paddosoep. Ik heb zo'n zak gehaald en leuk 'm een beetje op met ui en extra champignons. Stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter erbij en I'm good to go.
quote:Op woensdag 21 september 2016 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag een beetje laat dat ik in feedback keek
Mijn maaltijden voelen altijd zo simpel aan als ik dit leesquote:Op woensdag 21 september 2016 19:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Paddosoep. Ik heb zo'n zak gehaald en leuk 'm een beetje op met ui en extra champignons. Stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter erbij en I'm good to go.
antisemietquote:Op woensdag 21 september 2016 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je maar geen jood moeten worden
halloquote:
oh oke dan mag het denk ik welquote:
eey, mijn homie is weer in townquote:
wie?quote:Op woensdag 21 september 2016 19:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
eey, mijn homie is weer in town
goed goedquote:
Vers, ja goed man.quote:
ahw hoezo zijn ze gemeen tegen je geweestquote:Op woensdag 21 september 2016 19:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Vers, ja goed man.![]()
Doet me goed dat er nog iemand op dit forum om mij caret.
Kom Utrecht Centraal, ik bel ''ze'' op.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ahw hoezo zijn ze gemeen tegen je geweest
w8 maar ik klap ze
ok kom er nu aanquote:Op woensdag 21 september 2016 19:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Kom Utrecht Centraal, ik bel ''ze'' op.
Gezellig, pep of wiet?quote:
Dit mag gezegd worden iddquote:Op woensdag 21 september 2016 19:55 schreef jamesdeen het volgende:
Ik ben wel altijd aardig geweest tegen bonethugss hoor
ik niet denk ikquote:Op woensdag 21 september 2016 19:55 schreef jamesdeen het volgende:
pep natuurlijk ;$quote:
jij bent dan ook gewoon een lieve jongenquote:Op woensdag 21 september 2016 19:55 schreef jamesdeen het volgende:
oohquote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
pep natuurlijk ;$
[..]
jij bent dan ook gewoon een lieve jongen
ik bent best een aardige jongen, vind ik zelf..quote:Op woensdag 21 september 2016 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
pep natuurlijk ;$
[..]
jij bent dan ook gewoon een lieve jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |