Tot zoquote:Op woensdag 21 september 2016 18:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we piemels meten in de paskamers van de lokale H&M?
Ash gaat je overhorenquote:Op woensdag 21 september 2016 18:32 schreef Oberkullie het volgende:
Bijna Breaking Bad uitgekeken bam
Wat gebeurt tussen minuut 23 en 24 van episode 4 seizoen 2?quote:
Ja die ene pic bedoel ik. Je weet wel welke. Die stuurde je als eerste.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Lol @ geen heupen en billen hebben als vrouw
Wist niet eens dat dat kon eigenlijkquote:Op woensdag 21 september 2016 18:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel lelijk.Zwembad verdrinken is volgens mij ook geen optie meer. Was juist bezig met typen van wel maar bedacht mij ineens dat ze volgens mij eindelijk gewoon via het zwembadrand er ook uit kunnen.
Mag ik spieken?quote:Op woensdag 21 september 2016 18:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat gebeurt tussen minuut 23 en 24 van episode 4 seizoen 2?
Nee als het goed is kan het niet meer.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat kon eigenlijk
Misschien als je zo'n ongetraind figuur laat zwemmen? Of als je het trappetje verwijderd?
Poeh.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat gebeurt tussen minuut 23 en 24 van episode 4 seizoen 2?
Daar heb ik ooit 1 aflevering van gezien,quote:Op woensdag 21 september 2016 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bates Motel.
Serieus geef dat een kans!
zo realistisch heb ik m'n leven nooit nagespeeldquote:Op woensdag 21 september 2016 18:44 schreef Oberkullie het volgende:
Ik liet mijn Sims altijd met de buren flirten tot ze beledigd wegliepen
quote:Op woensdag 21 september 2016 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit zo'n wijf in trein met zak brood en pot jam. Propt ze brood in jam en eet ze het op.
Doe eens niet in trein
aww je bent echt schattigquote:Op woensdag 21 september 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
ik had een keer een boterham met pindakaas in de trein maar ik zat naast iemand en toen vroeg ik of diegene het erg vond als ik die boterham zou opeten, ze moest erg lachen![]()
![]()
En vond het niet erg![]()
![]()
Heb je haar heel passief agressief een boze blik toegeworpen en hard gezuchtquote:Op woensdag 21 september 2016 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit zo'n wijf in trein met zak brood en pot jam. Propt ze brood in jam en eet ze het op.
Doe eens niet in trein
nouja schattig ben ik niet echt, maar vond het wel sociaal van mezelfquote:
Ach, zo morst ze tenminste nietquote:Op woensdag 21 september 2016 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doe eens niet in trein
hee Crack_quote:Op woensdag 21 september 2016 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja schattig ben ik niet echt, maar vond het wel sociaal van mezelf
En dan kon ik tenmisnte zelf relaxt die boterham opeten ipv snelsnel omdat ze misschien dnkt 'ieehh pindakaas'![]()
pindakaas in trein meurt echt tyfusergquote:Op woensdag 21 september 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
ik had een keer een boterham met pindakaas in de trein maar ik zat naast iemand en toen vroeg ik of diegene het erg vond als ik die boterham zou opeten, ze moest erg lachen![]()
![]()
![]()
En toen lesbische seks?quote:Op woensdag 21 september 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |