had iemand in mijn klas ooit bij docent gefliktquote:
Zonder dat hele gebeuren had het me dan ook niets geïnteresseerdquote:Op woensdag 21 september 2016 19:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stond, voor zo ver ik het begreep, maar eventjes op Facebook. Ook heeft ze een één of ander bureau ingeschakeld dat alle publiciteit mbt het filmpje van internet haalt. Maar werkt niet echt hè, als ze zelf zo de aandacht van de media er bij betrekt.
Hahahahahaha echt lachen manquote:Op woensdag 21 september 2016 19:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
had iemand in mijn klas ooit bij docent gefliktjammer dat we toen nog geen smartboards hadden
Mij ook niet. Zijn volgens mij zoveel filmpjes van op het internet terecht gekomen.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zonder dat hele gebeuren had het me dan ook niets geïnteresseerd
ja best welquote:Op woensdag 21 september 2016 19:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hahahahahaha echt lachen man
Ik buk alquote:Op woensdag 21 september 2016 18:54 schreef Catkiller het volgende:
Hans staat ook op mijn hitlijst. En dan niet zo een waar je op komt als je een leuk deuntje hebt.
Paddosoep. Ik heb zo'n zak gehaald en leuk 'm een beetje op met ui en extra champignons. Stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter erbij en I'm good to go.quote:
ik zag een beetje laat dat ik in feedback keekquote:Op woensdag 21 september 2016 19:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ging over de schitterende ban van Jimmy.
Nice hoor.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Paddosoep. Ik heb zo'n zak gehaald en leuk 'm een beetje op met ui en extra champignons. Stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter erbij en I'm good to go.
quote:Op woensdag 21 september 2016 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag een beetje laat dat ik in feedback keek
Mijn maaltijden voelen altijd zo simpel aan als ik dit leesquote:Op woensdag 21 september 2016 19:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Paddosoep. Ik heb zo'n zak gehaald en leuk 'm een beetje op met ui en extra champignons. Stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter erbij en I'm good to go.
antisemietquote:Op woensdag 21 september 2016 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je maar geen jood moeten worden
halloquote:
oh oke dan mag het denk ik welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |