nee is vet gezondquote:Op woensdag 21 september 2016 19:57 schreef BoneThugss het volgende:
Maar pep is niet slecht ofzo toch. wil het nog wel x gebruiken
jammer ditquote:Op woensdag 21 september 2016 19:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Vers, ja goed man.![]()
Doet me goed dat er nog iemand op dit forum om mij caret.
Godver.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is vet gezond
boordevol vitamientjes
Haat je mij ook al?quote:
wat gij niet wilt dat u geschiedt doet dat ook een ander nietquote:Op woensdag 21 september 2016 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, is omdat ik vroeger zelf gepest werd
projectiequote:Op woensdag 21 september 2016 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, is omdat ik vroeger zelf gepest werd
Pff, ik heb wel veel haters hier.quote:
ikquote:Op woensdag 21 september 2016 20:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Pff, ik heb wel veel haters hier.![]()
Ben best een aardige jongen.
Dat was in mijn FOK 'begin tijd'.quote:
Gelijk doen.quote:
alsof het iets uitmaakt wat wij zeggenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:01 schreef Dimachaerus het volgende:
zal ik bij skipiste medewerker horeca solliciteren
geen ervaring vereist
ja gewoon doenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:01 schreef Dimachaerus het volgende:
geen ervaring vereist
Nee, beter gewoon vuilnisman, want dit wordt allemaal niets meerquote:Op woensdag 21 september 2016 20:01 schreef Dimachaerus het volgende:
geen ervaring vereist
krijg je t dan niet koud in je v-neck slimfitquote:Op woensdag 21 september 2016 20:01 schreef Dimachaerus het volgende:
geen ervaring vereist
O, in mijn begintijd was ik nog altijd aardig en serieusquote:Op woensdag 21 september 2016 20:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat was in mijn FOK 'begin tijd'.![]()
vuilnisman schijnt wel kkgoed te verdienenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, beter gewoon vuilnisman, want dit wordt allemaal niets meer
Moet ik toch maar eens kijken danquote:Op woensdag 21 september 2016 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
vuilnisman schijnt wel kkgoed te verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |