zie zo snel 10-12 euro voor bijrijder/laderquote:Op woensdag 21 september 2016 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, zou best kunnen, geen idee eigenlijk
is op zich best oké voor ongeschoold werkquote:Op woensdag 21 september 2016 20:15 schreef zeer het volgende:
[..]
zie zo snel 10-12 euro voor bijrijder/lader
ohquote:Op woensdag 21 september 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
is op zich best oké voor ongeschoold werk
normaal kom je niet snel boven minimumloon uit dan en dat is iets minder dan 9 euro, dusjaquote:
onregelmatigheids of gevarentoeslagen willen bij dat soort beroepen nog wel eens aardig meetellenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:15 schreef zeer het volgende:
[..]
zie zo snel 10-12 euro voor bijrijder/lader
gaat toch helemaal niet over mijquote:Op woensdag 21 september 2016 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
huh wat gaat dp fysiek werk doen?
doe even normaal hoor
oh dan is het goedquote:Op woensdag 21 september 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat toch helemaal niet over mij
jongen doet genoeg fysiek werk hoorquote:Op woensdag 21 september 2016 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
huh wat gaat dp fysiek werk doen?
doe even normaal hoor
was post bezorgen, relax baantje welquote:Op woensdag 21 september 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
waar de fuck was jij trouwens prof
dacht dat je dood was
:$ ;$quote:Op woensdag 21 september 2016 20:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jongen doet genoeg fysiek werk hoor![]()
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
was post bezorgen, relax baantje wel
waar was jij de afgelopen dagen?
dan is het wel aardigquote:Op woensdag 21 september 2016 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
normaal kom je niet snel boven minimumloon uit dan en dat is iets minder dan 9 euro, dusja
doe je UI eens normaalquote:
dat zit denk ik al in het uurloon inbegrepen wat ik zie want is allemaal met flexibele urenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onregelmatigheids of gevarentoeslagen willen bij dat soort beroepen nog wel eens aardig meetellen
xmmmxv heBm mxmmmv vVztelefoonnnn mdmmmmlaten kankerrrrrrraaaaaennquote:Op woensdag 21 september 2016 20:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niks mis met simpel. Ik eet zo vaak bijvoorbeeld AVG. Als het lekker is klaargemaakt is het prima toch? Die paddosoep enzo is trouwens vrij eenvoudig in elkaar te draaien. Stelt niet zo veel voor.
wil eigenlijk zelf ook wel eens soep maken, vind dat altijd wel lekkerquote:Op woensdag 21 september 2016 20:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niks mis met simpel. Ik eet zo vaak bijvoorbeeld AVG. Als het lekker is klaargemaakt is het prima toch? Die paddosoep enzo is trouwens vrij eenvoudig in elkaar te draaien. Stelt niet zo veel voor.
bij ons is afval gewoon nog in zakken aan de weg zettenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gaat dat niet allemaal automatisch tegenwoordig met die vuilniswagens? bijrijders?
wat is er zaterdagquote:
vuilniswagens die zelf de containers pakken en kiepen worden wel al gebruikt, maar zijn nog niet snel en flexibel genoegquote:Op woensdag 21 september 2016 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gaat dat niet allemaal automatisch tegenwoordig met die vuilniswagens? bijrijders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |