Ja is goed alleen je mag geen drugs meer gebruikenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
omg ook nog op precies zelfde moment, trouwen?
All inclusive. 40 plus ouders met kinderen op paupervakantie in Turkije. Doen ze allemaal pauper dingen en gaan ze daten met elkaarquote:
goeiedag zeg, zoeken mensen dan op hun username of zo?? Wat een onzin...quote:Op woensdag 21 september 2016 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap de behoefte om bij te houden wat iedereen over je zegt als je offline bent sowieso niet echt
Oh dit zag ik te laat.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij is van mij ga weg canadees
Ja, maar mijn bazin houdt me in de gatenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een tijdje op de wc met je telefoon spelen.
jaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
goeiedag zeg, zoeken mensen dan op hun username of zo?? Wat een onzin...
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij is van mij ga weg canadees
hij is weer helemaal van jou hoorquote:Op woensdag 21 september 2016 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja is goed alleen je mag geen drugs meer gebruiken
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
hij is weer helemaal van jou hoor
Zelfs op de wc als je met jezelf zit te spelen?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar mijn bazin houdt me in de gaten
Drugs > CK terwijl CK dé drugs in je leven kan zijn idiotquote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
hij is weer helemaal van jou hoor
Doe.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om mijn naakte lichaam aan Chloro te laten zien.
ja, dan komt ze vaak even helpen zodat ik sneller aan het werk kanquote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zelfs op de wc als je met jezelf zit te spelen?
Je bent er roodgloeiend bij doe maar niet alsof je nog dommer bent dan dat je echt bent.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Alsof Robbie Williams op FOK! zit
kan ik dmv CK muren zien omsmelten in een portaal??? dacht het niet hè met je grote bekquote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Drugs > CK terwijl CK dé drugs in je leven kan zijn idiot
Niels die heeft het memorabele zinnetje 'Al x weken niet gejankt' en TARDIS. heeft sinds kort de zin 'Al x dagen niet gefapt', daar komt het door.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
jee tardis is erg frisky de laatste tijd..
Nou en, ik ben gratis.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kan ik dmv CK muren zien omsmelten in een portaal??? dacht het niet hè met je grote bek
Als hij je gaat choken dan ga je wel even hallucineren jaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kan ik dmv CK muren zien omsmelten in een portaal??? dacht het niet hè met je grote bek
iel werd al beetje kortademig door post te lezen :SSquote:Op woensdag 21 september 2016 20:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als hij je gaat choken dan ga je wel even hallucineren ja
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent er roodgloeiend bij doe maar niet alsof je nog dommer bent dan dat je echt bent.
Ja ik ook, nog nooit zo kortademig geweest dit is wel ECHTE dirtytalkquote:Op woensdag 21 september 2016 20:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
iel werd al beetje kortademig door post te lezen :SS
gewoon weg halen, alleen maar ellende.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn verstandskies komt door en kreeg er srs koorts van oh my baby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |