Je kan toch gewoon een tijdje op de wc met je telefoon spelen.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar nu moet ik 5 minuten langer werken, dus ik moet daar nog even wat op verzinnen
wtdanquote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef jamesdeen het volgende:
Op ned 3 is nu echt een vermakelijk pauperprogramma
ja, hoezo?quote:
De algemene beschouwingen?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef jamesdeen het volgende:
Op ned 3 is nu echt een vermakelijk pauperprogramma
Jij krijgt de groetjes van een voetballer genaamd S. Charrelquote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
Jullie krijgen de groetjes van een bepaalde zanger van een Britse band genaamd Oasis
leuk idee, maar liever niet met jouquote:Op woensdag 21 september 2016 20:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten we samen een vegan boerderij in suriname bouwen en gelukkig en gezond samen oud worden
Wat scheld je me uit voor Syrisch doe normaal johquote:Op woensdag 21 september 2016 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou je bek mafklapper vieze syrische vrouwenhater
Doe de groeten terug aan Freddy Mercuryquote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
Jullie krijgen de groetjes van een bepaalde zanger van een Britse band genaamd Oasis
tsjaquote:
Jezus een van mn weinige afwijzingen :squote:Op woensdag 21 september 2016 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
leuk idee, maar liever niet met jou
Je bent wel leuk maar niet the one
Irakeez dat je bentquote:Op woensdag 21 september 2016 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat scheld je me uit voor Syrisch doe normaal joh
Wowquote:Op woensdag 21 september 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Nog nooit zo blij geweest want chlolo is er
Posten voor een gebande, TRquote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
tr voor posten in naam van gebandequote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
Laten we nu gaanquote:Op woensdag 21 september 2016 20:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij een tijdje op vakantie.
quote:
omg ook nog op precies zelfde moment, trouwen?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
tr voor posten in naam van gebande
Liam?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
ik wil het aantal afwijzingen wel verdubbelen hoorquote:Op woensdag 21 september 2016 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jezus een van mn weinige afwijzingen :s
Hij is van mij ga weg canadeesquote:Op woensdag 21 september 2016 20:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
omg ook nog op precies zelfde moment, trouwen?
snap de behoefte om bij te houden wat iedereen over je zegt als je offline bent sowieso niet echtquote:Op woensdag 21 september 2016 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echt, dit wordt niks... ik en de technologie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |