Aww.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Het is een chronische ontsteking, voeding en andere dingen hebben er geen invloed op.
excuusquote:
Hallo ik kan ook geimproviseerde toxicoloog worden hoorquote:Op woensdag 21 september 2016 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zullen we een drugskartel opstarten? dp doet de kwaliteitscontrole.
ik drink iedere ochtend de koude thee van de avond er voorquote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ook thee gezet en koud laten worden![]()
Maar ja wel opgedronken ben toch geen fucking quitter.
Ik moet zeggen dat het me goed bevalt. Mijn piemel hoeft ook niet meer onder de zonnebank nuquote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En de rest was het al, dus deze vraag hoeft voortaan niet meer gesteld te worden.
Oooh okequote:Op woensdag 21 september 2016 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
visum duurt al lang, 3 maand straks
nee ben veganquote:Op woensdag 21 september 2016 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zullen we een drugskartel opstarten? dp doet de kwaliteitscontrole.
quote:"Gefrunnik en gefriemel
leidt tot een stijve piemel."
love the ones that love you enzo.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:40 schreef Trollscience het volgende:
niet werken is niet iets dat je overleefd
niet werken is iets dat je leeft
@kushandwizzdom
En poepen ging nog nooit zo makkelijkquote:Op woensdag 21 september 2016 20:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het me goed bevalt. Mijn piemel hoeft ook niet meer onder de zonnebank nu
thnx voor je support, kom je weekendje langs?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oooh oke
Maarja bijna dus, spannond
Sorry vrouwen praten te veel.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hallo ik kan ook geimproviseerde toxicoloog worden hoor
Zijn ook gewoon blaadjes tochquote:
xcachet, noel?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik mis chlolo en drug en nog vast wel iemand weenie wie maarja
Betaal jij mn ticket?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
thnx voor je support, kom je weekendje langs?
Ja, maar nu moet ik 5 minuten langer werken, dus ik moet daar nog even wat op verzinnenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En poepen ging nog nooit zo makkelijk
heeft chloro ook ban?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
waar is drug jaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Goede grapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |