stoerquote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Maarja ik drink dus sinds kort koffie
daar zijn betere opties voorquote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Nog steeds walgelijk maar het houdt mij wel wakker
wauw, je eerste stap richting volwassenheidquote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
ieeeh bah. Nou haha dan komen die haren ook op hun kleding terecht, dan zal hun vrouw wel raar opkijken. ;pquote:Op woensdag 21 september 2016 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en ze spelen met mn haar bij de koffie automaat
Ja normaal doen ze stoer over haha hey heb drank gedronken XD en I'm like hey ik heb koffie gedronken hihiquote:
Ik ben net geminderd.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat een bitch. Kom we pakken haarquote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik de hare nog wel maar ze heeft mij overal geblokkeerd en verwijderd
hah tatta's be like =Dquote:Op woensdag 21 september 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja normaal doen ze stoer over haha hey heb drank gedronken XD en I'm like hey ik heb koffie gedronken hihi
wat voor shotjes neem jij dat je er wakker van wordtquote:Op woensdag 21 september 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou ook liever shotjes bestellen bij koffie corner maarja
niksmis met zijn darmenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter stop je helemaal met die darmen van jou.
heequote:
Ga je lelijk oud van wordenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter stop je helemaal met die darmen van jou.
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat voor shotjes neem jij dat je er wakker van wordt
Wilde gewoon stoer doen, heb letterlijk een bak koffie voor me.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:36 schreef zeer het volgende:
[..]
VIEZE OPGEVER GODVERDOMME JE HAD HET BELOOFD EN NU DIT?!?!?!
heftigquote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben veganist en denk hier anders over.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Het is een chronische ontsteking, voeding en andere dingen hebben er geen invloed op.
oh ok tyf maar op danquote:Op woensdag 21 september 2016 20:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Haha snap je van deadprezzzz zzzz zo saai val in slaap
oh ik drink laffe koude theequote:Op woensdag 21 september 2016 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wilde gewoon stoer doen, heb letterlijk een bak koffie voor me.
#hermannvermistquote:Op woensdag 21 september 2016 20:37 schreef deadprez het volgende:
hermann heeft al sinds de 14e niet gepost
Zo, voor het eerst in zijn leven dat hij iets zo lang vol heeft gehouden op niet werken na.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:37 schreef deadprez het volgende:
hermann heeft al sinds de 14e niet gepost
Ik had vanmiddag ook thee gezet en koud laten wordenquote:
Alleen dima en ikquote:Op woensdag 21 september 2016 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wie is er nu weer allemaal homofiel geworden?
niet werken is anders best makkelijk vol te houdenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo, voor het eerst in zijn leven dat hij iets zo lang vol heeft gehouden op niet werken na.
Waarom dan pasquote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
i fcking wish
Eerste week oktober
Zullen we een drugskartel opstarten? dp doet de kwaliteitscontrole.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
i fcking wish
Eerste week oktober
Bemoei nietquote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet werken is anders best makkelijk vol te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |