Hey braddiequote:Op woensdag 21 september 2016 20:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uiteraard mogen alleen hele interessante mensen tegen je praten. Heel logisch en vooral niet uit de hoogte hoor Opsonisatie. Goed en volwassen opgelost. Je ouders zullen trots zijn.
Godnondeju wat ben je toch snel op je aspergepikkie getrapt waar is mn bff catkillerquote:Op woensdag 21 september 2016 20:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uiteraard mogen alleen hele interessante mensen tegen je praten. Heel logisch en vooral niet uit de hoogte hoor Opsonisatie. Goed en volwassen opgelost. Je ouders zullen trots zijn.
Stik erin man, je hebt het echt helemaal verkloot.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godnondeju wat ben je toch snel op je aspergepikkie getrapt waar is mn bff catkiller
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:31 schreef zeer het volgende:
Weet iemand of je veel geld verdient als je rechten gestudeerd hebt in Utrecht?
Ik zei toch dont talk to me ik wist dat dit zou gebeuren gvdquote:Op woensdag 21 september 2016 20:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Stik erin man, je hebt het echt helemaal verkloot.
hou die nog maar even not existingquote:Op woensdag 21 september 2016 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou m'n not existing zoontje zoutzuur laten drinken als het een dimatje was
jaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:31 schreef zeer het volgende:
Weet iemand of je veel geld verdient als je rechten gestudeerd hebt in Utrecht?
Komt omdat je al m'n triggerwoorden gebruikt.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zei toch dont talk to me ik wist dat dit zou gebeuren gvd
heb je haar nummer?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:31 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ken nog een vrouwelijke user hier die haar conflicten heel volwassen en zonder enige vorm van arrogantie oplost.
ettooooquote:
stoerquote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Maarja ik drink dus sinds kort koffie
daar zijn betere opties voorquote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Nog steeds walgelijk maar het houdt mij wel wakker
wauw, je eerste stap richting volwassenheidquote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Maarja ik drink dus sinds kort koffie
ieeeh bah. Nou haha dan komen die haren ook op hun kleding terecht, dan zal hun vrouw wel raar opkijken. ;pquote:Op woensdag 21 september 2016 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en ze spelen met mn haar bij de koffie automaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |