quote:
Door dit gedrag gaat FOK! naar de klote, en Danny ziet alles door de vingers.quote:
dit is bewijs dat werken slecht isquote:Op woensdag 21 september 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Mannen flirten met mij op mn werkplek btje creepy dit
rtquote:Op woensdag 21 september 2016 20:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit is bewijs dat werken slecht is
stop er gwn mee
ben je kassameisje?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Mannen flirten met mij op mn werkplek btje creepy dit
volgens mij werkt het wel, zie nooit random zakken staan iigquote:Op woensdag 21 september 2016 20:26 schreef zeer het volgende:
Werkt dat beetje DP? Of overal zakken langs de weg die niet mee genomen worden?
Doe eens normaal, wat heb ik je nou weer gedaan.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja hallo kom eens met iets nieuws
Mag ik een keer naar jou knipogen?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt omg ze kijken de hele tijd naar mijn tieten en knipogen wtf man.
herkenbaarquote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Beterrrrrrr!quote:Op woensdag 21 september 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik nietis hij niet meer gespot?
en ze spelen met mn haar bij de koffie automaatquote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
hou je bek over hermann stuk ongelukquote:
hm, niet gek danquote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij werkt het wel, zie nooit random zakken staan iig
Zou ik ook doenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
dima flirt toch niet. die durft niet eens aan jouw kassa..quote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou echt zoutzuur drinken als het dimatjes waren
Ja hoor. Heb ik gisteren nog gedaan tijdens sollicitatiegesprek, daarom mag ik nu morgen terugkomen voor een tweede.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag ik een keer naar jou knipogen?
Zou m'n not existing zoontje zoutzuur laten drinken als het een dimatje wasquote:Op woensdag 21 september 2016 20:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dima flirt toch niet. die durft niet eens aan jouw kassa..
Uiteraard mogen alleen hele interessante mensen tegen je praten. Heel logisch en vooral niet uit de hoogte hoor Opsonisatie. Goed en volwassen opgelost. Je ouders zullen trots zijn.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent zo saai en eentonig
kankeropquote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou echt zoutzuur drinken als het dimatjes waren
Hey braddiequote:Op woensdag 21 september 2016 20:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uiteraard mogen alleen hele interessante mensen tegen je praten. Heel logisch en vooral niet uit de hoogte hoor Opsonisatie. Goed en volwassen opgelost. Je ouders zullen trots zijn.
Godnondeju wat ben je toch snel op je aspergepikkie getrapt waar is mn bff catkillerquote:Op woensdag 21 september 2016 20:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uiteraard mogen alleen hele interessante mensen tegen je praten. Heel logisch en vooral niet uit de hoogte hoor Opsonisatie. Goed en volwassen opgelost. Je ouders zullen trots zijn.
Stik erin man, je hebt het echt helemaal verkloot.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godnondeju wat ben je toch snel op je aspergepikkie getrapt waar is mn bff catkiller
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:31 schreef zeer het volgende:
Weet iemand of je veel geld verdient als je rechten gestudeerd hebt in Utrecht?
Ik zei toch dont talk to me ik wist dat dit zou gebeuren gvdquote:Op woensdag 21 september 2016 20:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Stik erin man, je hebt het echt helemaal verkloot.
hou die nog maar even not existingquote:Op woensdag 21 september 2016 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou m'n not existing zoontje zoutzuur laten drinken als het een dimatje was
jaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:31 schreef zeer het volgende:
Weet iemand of je veel geld verdient als je rechten gestudeerd hebt in Utrecht?
Komt omdat je al m'n triggerwoorden gebruikt.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zei toch dont talk to me ik wist dat dit zou gebeuren gvd
heb je haar nummer?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:31 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ken nog een vrouwelijke user hier die haar conflicten heel volwassen en zonder enige vorm van arrogantie oplost.
ettooooquote:
stoerquote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Maarja ik drink dus sinds kort koffie
daar zijn betere opties voorquote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Nog steeds walgelijk maar het houdt mij wel wakker
wauw, je eerste stap richting volwassenheidquote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
ieeeh bah. Nou haha dan komen die haren ook op hun kleding terecht, dan zal hun vrouw wel raar opkijken. ;pquote:Op woensdag 21 september 2016 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en ze spelen met mn haar bij de koffie automaat
Ja normaal doen ze stoer over haha hey heb drank gedronken XD en I'm like hey ik heb koffie gedronken hihiquote:
Ik ben net geminderd.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat een bitch. Kom we pakken haarquote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik de hare nog wel maar ze heeft mij overal geblokkeerd en verwijderd
hah tatta's be like =Dquote:Op woensdag 21 september 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja normaal doen ze stoer over haha hey heb drank gedronken XD en I'm like hey ik heb koffie gedronken hihi
wat voor shotjes neem jij dat je er wakker van wordtquote:Op woensdag 21 september 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou ook liever shotjes bestellen bij koffie corner maarja
niksmis met zijn darmenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter stop je helemaal met die darmen van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |