quote:
Door dit gedrag gaat FOK! naar de klote, en Danny ziet alles door de vingers.quote:
dit is bewijs dat werken slecht isquote:Op woensdag 21 september 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Mannen flirten met mij op mn werkplek btje creepy dit
rtquote:Op woensdag 21 september 2016 20:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit is bewijs dat werken slecht is
stop er gwn mee
ben je kassameisje?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Mannen flirten met mij op mn werkplek btje creepy dit
volgens mij werkt het wel, zie nooit random zakken staan iigquote:Op woensdag 21 september 2016 20:26 schreef zeer het volgende:
Werkt dat beetje DP? Of overal zakken langs de weg die niet mee genomen worden?
Doe eens normaal, wat heb ik je nou weer gedaan.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja hallo kom eens met iets nieuws
Mag ik een keer naar jou knipogen?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt omg ze kijken de hele tijd naar mijn tieten en knipogen wtf man.
herkenbaarquote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Beterrrrrrr!quote:Op woensdag 21 september 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik nietis hij niet meer gespot?
en ze spelen met mn haar bij de koffie automaatquote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
hou je bek over hermann stuk ongelukquote:
hm, niet gek danquote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij werkt het wel, zie nooit random zakken staan iig
Zou ik ook doenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
dima flirt toch niet. die durft niet eens aan jouw kassa..quote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou echt zoutzuur drinken als het dimatjes waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |