Aww.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Het is een chronische ontsteking, voeding en andere dingen hebben er geen invloed op.
excuusquote:
Hallo ik kan ook geimproviseerde toxicoloog worden hoorquote:Op woensdag 21 september 2016 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zullen we een drugskartel opstarten? dp doet de kwaliteitscontrole.
ik drink iedere ochtend de koude thee van de avond er voorquote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ook thee gezet en koud laten worden![]()
Maar ja wel opgedronken ben toch geen fucking quitter.
Ik moet zeggen dat het me goed bevalt. Mijn piemel hoeft ook niet meer onder de zonnebank nuquote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En de rest was het al, dus deze vraag hoeft voortaan niet meer gesteld te worden.
Oooh okequote:Op woensdag 21 september 2016 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
visum duurt al lang, 3 maand straks
nee ben veganquote:Op woensdag 21 september 2016 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zullen we een drugskartel opstarten? dp doet de kwaliteitscontrole.
quote:"Gefrunnik en gefriemel
leidt tot een stijve piemel."
love the ones that love you enzo.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:40 schreef Trollscience het volgende:
niet werken is niet iets dat je overleefd
niet werken is iets dat je leeft
@kushandwizzdom
En poepen ging nog nooit zo makkelijkquote:Op woensdag 21 september 2016 20:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het me goed bevalt. Mijn piemel hoeft ook niet meer onder de zonnebank nu
thnx voor je support, kom je weekendje langs?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oooh oke
Maarja bijna dus, spannond
Sorry vrouwen praten te veel.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hallo ik kan ook geimproviseerde toxicoloog worden hoor
Zijn ook gewoon blaadjes tochquote:
xcachet, noel?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik mis chlolo en drug en nog vast wel iemand weenie wie maarja
Betaal jij mn ticket?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
thnx voor je support, kom je weekendje langs?
Ja, maar nu moet ik 5 minuten langer werken, dus ik moet daar nog even wat op verzinnenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En poepen ging nog nooit zo makkelijk
heeft chloro ook ban?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
waar is drug jaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Goede grapquote:
Hou je bek mafklapper vieze syrische vrouwenhaterquote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry vrouwen praten te veel.
nee same herequote:Op woensdag 21 september 2016 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet niet was er paar daagjes niet drm
niet de ochtend starten met een glas ochtend urinequote:Op woensdag 21 september 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
[..]
ik drink iedere ochtend de koude thee van de avond er voor
ook al is 'ie tering sterk
cachet = fien?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:42 schreef Catkiller het volgende:
Nu gaat cachet dit morgen weer vinden via mycroft en dan gaat ze zuur doen en dan krijgt ze weer haat omdat ze zuur doet terwijl ze zelf die posts opzoekt.
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:43 schreef zeer het volgende:
[..]
drugs zit op een eiland 450 km hier vandaan
gelukkigquote:Op woensdag 21 september 2016 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor chloortje post gwn ook hoor
Laten we samen een vegan boerderij in suriname bouwen en gelukkig en gezond samen oud wordenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, wel woning en eventueel eten
Drug heeft ban, Chloro mis ik altijd.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
die sherlock tool van bondage om op te zoeken wat mensen over je zeggenquote:
Duim?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja ik weet niks verder van xcachet, alleen die duim
freal?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
die sherlock tool van bondage om op te zoeken wat mensen over je zeggen
Je kan toch gewoon een tijdje op de wc met je telefoon spelen.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar nu moet ik 5 minuten langer werken, dus ik moet daar nog even wat op verzinnen
wtdanquote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef jamesdeen het volgende:
Op ned 3 is nu echt een vermakelijk pauperprogramma
ja, hoezo?quote:
De algemene beschouwingen?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef jamesdeen het volgende:
Op ned 3 is nu echt een vermakelijk pauperprogramma
Jij krijgt de groetjes van een voetballer genaamd S. Charrelquote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
Jullie krijgen de groetjes van een bepaalde zanger van een Britse band genaamd Oasis
leuk idee, maar liever niet met jouquote:Op woensdag 21 september 2016 20:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten we samen een vegan boerderij in suriname bouwen en gelukkig en gezond samen oud worden
Wat scheld je me uit voor Syrisch doe normaal johquote:Op woensdag 21 september 2016 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou je bek mafklapper vieze syrische vrouwenhater
Doe de groeten terug aan Freddy Mercuryquote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
Jullie krijgen de groetjes van een bepaalde zanger van een Britse band genaamd Oasis
tsjaquote:
Jezus een van mn weinige afwijzingen :squote:Op woensdag 21 september 2016 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
leuk idee, maar liever niet met jou
Je bent wel leuk maar niet the one
Irakeez dat je bentquote:Op woensdag 21 september 2016 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat scheld je me uit voor Syrisch doe normaal joh
Wowquote:Op woensdag 21 september 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Nog nooit zo blij geweest want chlolo is er
Posten voor een gebande, TRquote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
tr voor posten in naam van gebandequote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
Laten we nu gaanquote:Op woensdag 21 september 2016 20:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij een tijdje op vakantie.
quote:
omg ook nog op precies zelfde moment, trouwen?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
tr voor posten in naam van gebande
Liam?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
ik wil het aantal afwijzingen wel verdubbelen hoorquote:Op woensdag 21 september 2016 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jezus een van mn weinige afwijzingen :s
Hij is van mij ga weg canadeesquote:Op woensdag 21 september 2016 20:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
omg ook nog op precies zelfde moment, trouwen?
snap de behoefte om bij te houden wat iedereen over je zegt als je offline bent sowieso niet echtquote:Op woensdag 21 september 2016 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echt, dit wordt niks... ik en de technologie.
Ja is goed alleen je mag geen drugs meer gebruikenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
omg ook nog op precies zelfde moment, trouwen?
All inclusive. 40 plus ouders met kinderen op paupervakantie in Turkije. Doen ze allemaal pauper dingen en gaan ze daten met elkaarquote:
goeiedag zeg, zoeken mensen dan op hun username of zo?? Wat een onzin...quote:Op woensdag 21 september 2016 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap de behoefte om bij te houden wat iedereen over je zegt als je offline bent sowieso niet echt
Oh dit zag ik te laat.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij is van mij ga weg canadees
Ja, maar mijn bazin houdt me in de gatenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een tijdje op de wc met je telefoon spelen.
jaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
goeiedag zeg, zoeken mensen dan op hun username of zo?? Wat een onzin...
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij is van mij ga weg canadees
hij is weer helemaal van jou hoorquote:Op woensdag 21 september 2016 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja is goed alleen je mag geen drugs meer gebruiken
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
hij is weer helemaal van jou hoor
Zelfs op de wc als je met jezelf zit te spelen?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar mijn bazin houdt me in de gaten
Drugs > CK terwijl CK dé drugs in je leven kan zijn idiotquote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
hij is weer helemaal van jou hoor
Doe.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om mijn naakte lichaam aan Chloro te laten zien.
ja, dan komt ze vaak even helpen zodat ik sneller aan het werk kanquote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zelfs op de wc als je met jezelf zit te spelen?
Je bent er roodgloeiend bij doe maar niet alsof je nog dommer bent dan dat je echt bent.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Alsof Robbie Williams op FOK! zit
kan ik dmv CK muren zien omsmelten in een portaal??? dacht het niet hè met je grote bekquote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Drugs > CK terwijl CK dé drugs in je leven kan zijn idiot
Niels die heeft het memorabele zinnetje 'Al x weken niet gejankt' en TARDIS. heeft sinds kort de zin 'Al x dagen niet gefapt', daar komt het door.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
jee tardis is erg frisky de laatste tijd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |