Hou je bek mafklapper vieze syrische vrouwenhaterquote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry vrouwen praten te veel.
nee same herequote:Op woensdag 21 september 2016 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet niet was er paar daagjes niet drm
niet de ochtend starten met een glas ochtend urinequote:Op woensdag 21 september 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
[..]
ik drink iedere ochtend de koude thee van de avond er voor
ook al is 'ie tering sterk
cachet = fien?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:42 schreef Catkiller het volgende:
Nu gaat cachet dit morgen weer vinden via mycroft en dan gaat ze zuur doen en dan krijgt ze weer haat omdat ze zuur doet terwijl ze zelf die posts opzoekt.
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:43 schreef zeer het volgende:
[..]
drugs zit op een eiland 450 km hier vandaan
gelukkigquote:Op woensdag 21 september 2016 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor chloortje post gwn ook hoor
Laten we samen een vegan boerderij in suriname bouwen en gelukkig en gezond samen oud wordenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, wel woning en eventueel eten
Drug heeft ban, Chloro mis ik altijd.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik mis chlolo en drug en nog vast wel iemand weenie wie maarja
die sherlock tool van bondage om op te zoeken wat mensen over je zeggenquote:
Duim?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja ik weet niks verder van xcachet, alleen die duim
freal?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
die sherlock tool van bondage om op te zoeken wat mensen over je zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |