Gimmick is weer voorbij, ik fap nog steeds niet maar de lol is er wel van af om het in mijn FOK!persona te verwerken. Volgende week weer iets nieuws.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niels die heeft het memorabele zinnetje 'Al x weken niet gejankt' en TARDIS. heeft sinds kort de zin 'Al x dagen niet gefapt', daar komt het door.
Heb zoveel video's gekeken van hoe ze een verstandskies wegtrekken waardoor ik niet meer durf godverquote:Op woensdag 21 september 2016 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon weg halen, alleen maar ellende.
Okequote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:52 schreef jamesdeen het volgende:
Rob heeft als enige geen date en zijn kinderen zijn daar helemaal verdrietig van
Haha spetterpoep.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gimmick is weer voorbij, ik fap nog steeds niet maar de lol is er wel van af om het in mijn FOK!persona te verwerken. Volgende week weer iets nieuws.
Ga je ook vloggen?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gimmick is weer voorbij, ik fap nog steeds niet maar de lol is er wel van af om het in mijn FOK!persona te verwerken. Volgende week weer iets nieuws.
rt #pray4germanoquote:
tumblrquote:Op woensdag 21 september 2016 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mag ik ook naakte lichamen van knappe mensen zien?
Nee hij wil jezus ontmoeten en denkt dat dit de weg is.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
is dat een nieuwe hype of zo? Niet masturberen als statussymbol?
Lieve Opso... bij mij zijn drie verstandskiezen getrokken - geen centje pijn.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb zoveel video's gekeken van hoe ze een verstandskies wegtrekken waardoor ik niet meer durf godver
Ik zet mijzelf zo wel even in KPD.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mag ik ook naakte lichamen van knappe mensen zien?
haha, vooral dat oude hahaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lieve Opso... bij mij zijn drie verstandskiezen getrokken - geen centje pijn.
De laatste lag dwars en moest weggesneden worden... en ondanks alle horrorverhalen, nauwelijks pijn en 's avonds weer de oude.....
Flink ontsmet met een hele fles alcohol zekerquote:Op woensdag 21 september 2016 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De laatste lag dwars en moest weggesneden worden... en ondanks alle horrorverhalen, nauwelijks pijn en 's avonds weer de oude.....
heb geen ideequote:Op woensdag 21 september 2016 20:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heeft hij nou KLB-ban? Zoiets had ik begrepen
Dat lijkt mij echt de spannendste vlog ooitquote:Op woensdag 21 september 2016 20:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gimmicks van andere FOK!kers combineren, ik ga vloggen over leunen tegen relingen.
moet diegene zich maar gedragenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb geen idee
zou wel weer echt lekker naaiend zijn, iemand die alleen maar in klb post een klb-ban geven
Oh myquote:Op woensdag 21 september 2016 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, ik dronk toen niet... je krijgt een sterke pijnstiller, brufen.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Flink ontsmet met een hele fles alcohol zeker
waar heb jij het allemaal overquote:Op woensdag 21 september 2016 20:56 schreef jamesdeen het volgende:
Al die slappe zakken die geen lijstje durven te maken met lekkerste en minst lekkerste single mammaAlleen Rob durft daar eerlijk over uit te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |