Hallucinatiesquote:Op woensdag 21 september 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar heb jij het allemaal over
heb toch geen spiegel nodig om naar mijn lichaam te kijken hihiquote:Op woensdag 21 september 2016 20:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt echt easy, enkel een spiegel nodig
Hij is er zo eentje als haags die allemaal programma's op tv kijkt, wat een plebquote:Op woensdag 21 september 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
goed bezigquote:Op woensdag 21 september 2016 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
verrek ja, ben nu al een maand alcoholvrij
Hij heeft wel gepost, maar inderdaad niet meer in KLB, dus zal wel een ban daarvoor hebben jaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb geen idee
zou wel weer echt lekker naaiend zijn, iemand die alleen maar in klb post een klb-ban geven
televisie!quote:Op woensdag 21 september 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja weenie zou hele dag in spiegel kijken als ik zo handsome als jij wasquote:Op woensdag 21 september 2016 20:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb toch geen spiegel nodig om naar mijn lichaam te kijken hihi
Ik hap nietquote:Op woensdag 21 september 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn poes is echt een bitch gvd
Hoeveel had je er laten trekkenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:57 schreef Chloroform het volgende:
Heb twee dagen dikke koorts gehad na verstandskiezen laten trekken
Kijk je nou boer zoekt vrouw ofzo?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:56 schreef jamesdeen het volgende:
Al die slappe zakken die geen lijstje durven te maken met lekkerste en minst lekkerste single mamaAlleen Rob durft daar eerlijk over uit te komen
2quote:Op woensdag 21 september 2016 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoeveel had je er laten trekken
Inb4 haha trekken xD
U already didquote:
bloedbad kunnen ze krijgenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
U already did
Maar hey douche jij je poezebeestjes wel eens? Wilde haar eens wassen na een tijd en ze werd viesmad
johquote:Op woensdag 21 september 2016 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
na een tijd en ze werd viesmad
smooth like butterquote:Op woensdag 21 september 2016 20:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nja weenie zou hele dag in spiegel kijken als ik zo handsome als jij was
npo 3 man hansquote:Op woensdag 21 september 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijk je nou boer zoekt vrouw ofzo?
dierenbeulquote:Op woensdag 21 september 2016 21:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ze kwam srs 3 dagen niet naar huis he na haar douchebeurt kutkat
Ja af en toe wel, sowieso met alle volwassen katten al eens gedaan, of omdat ze heel vies waren of omdat ze naar een show moesten. Gewoon met zijn tweeën doen, de ene vasthouden en de ander schrobben.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
U already did
Maar hey douche jij je poezebeestjes wel eens? Wilde haar eens wassen na een tijd en ze werd viesmad
zou Wilders stemmen als 'ie hier iets tegen deedquote:Op woensdag 21 september 2016 21:00 schreef Chloroform het volgende:
Algemeen bekend dat meeste katten niet van nat worden houden
Beste idee ooit om ze dan te willen douchen
Echt hè.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:52 schreef jamesdeen het volgende:
Rob heeft als enige geen date en zijn kinderen zijn daar helemaal verdrietig van
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ze kwam srs 3 dagen niet naar huis he na haar douchebeurt kutkat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |