pillen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:19 schreef gianni61 het volgende:
ja, verdomme, ik was nog naar die pillen aant kijken
wat is mycroft?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
als ik mijzelf mycroft zie ik alleen maar stalker catkiller.
Aahh ja. Mycroft Holmes. Vorige week nog een kaartje mee gelegdquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
als ik mijzelf mycroft zie ik alleen maar stalker catkiller.
En nu moeten we allemaal lelijke dingen over jou gaan posten?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik kom echt alleen maar Hey Amaof Ama
tegen als ik mycroft. Beetje saai.
In mijn gedachten ben ik altijd bij je.quote:
okéquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In mijn gedachten ben ik altijd bij je.
wat is nou mycroften!! bedoelen jullie gewoon dat zoekmachine-achtig dingetje?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:28 schreef hoink581 het volgende:
Ik ga nu ook lekker mycroften. En ik kom verhaal halen als er weer eens gezeken is.
Ja doe maar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik kreeg net opeens mailtje dat ik uitgenodigd ben voor mogelijkheden bespreken afstudeerstage toch nog bij die ene bedrijf via school die docent had gebeld
echt een mazzeltje dat ik me nog niet had afgemeld afstudeertraject
wat moet ik nu doen dan, vrijdag hoort pva al ingeleverd te zijn
zal ik docent van school mailen hoe en wat ? en of dat ik miss beter akn starten in blok 2 (november) maar adn zit ik niet meer in dat schooltraject zeg maar
Dima, een plan van aanpak kan je binnen 48 uur compleet afronden... Ga van fok af en doe je ding. Vraag om uitstel van een week, daar zeiken ze niet om.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik kreeg net opeens mailtje dat ik uitgenodigd ben voor mogelijkheden bespreken afstudeerstage toch nog bij die ene bedrijf via school die docent had gebeld
zal ik docent van school mailen hoe en wat ? en of dat ik miss beter akn starten in blok 2 (november) maar adn zit ik niet meer in dat schooltraject zeg maar
Wat jij wil, je luistert toch niet naar onsquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
boeit me oprecht helemaal niks, want:quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat jij wil, je luistert toch niet naar ons
jawelquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat jij wil, je luistert toch niet naar ons
quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:29 schreef Pensylvania het volgende:
wat is nou mycroften!! bedoelen jullie gewoon dat zoekmachine-achtig dingetje?
Want zo ja.. waarom zou je dat doen
quote:Op maandag 19 september 2016 23:13 schreef Kurovski het volgende:
Aight. By tomo morning I expect a full report on who's banned, no reasons, just a list. In return I'll supply you guys with a weather forecast for R'dam and Maastricht. I'd say by 7u local time.
For now: Get lost you motherfuckers. Especially you Hoink HHHoooooooooooinkink Hoooink.
Sounds like a pig don't you think?
Now horses. That's even worse. Well.
Truste..
quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Omdat mijn vorige topic over TG's zo'n doorslaand succes was, besloot ik maar eens de stoute hakken (haha) aan te trekken om zelf te ervaren hoe het als transgender is. En waar kan ik dat beter doen dan in Amsterdam, want daar lopen immers veel meer van dat soort tuups rond, toch?
En omdat ik graag met de trein reis, was de keuze snel gemaakt, ome Vogeltjesdans besloot zich om te kleden als tante VD en zo gezegd zo gedaan.
Dus even een paar kleren geleend van de moeder van hoink en wat make-up gejat van Yvonne, en na het bekijken van een paar tutorials op youtube ging ik aan de slag. Het resultaat loog er niet om.
[ afbeelding ]
Ik de straat op, waar ik al meteen werd verwelkomd door niet zo bewonderende uitingen van appreciatie. "FREAK!" "FAGGOTSHIT!" "FLIKKERGAY!" vloog mij rond mijn oren.
Dus ik weer terug naar binnen, en even nakijken waar het aan lag. Aha! Een korte zoektocht op internet leerde mij dat ik de verkeerde make-up op had en de kleren hopeloos uit de mode waren. Dus ik weer opnieuw beginnen. Het resultaat mocht er zijn.
[ [url=http://kepfeltoltes.hu/150210/65150_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]afbeelding[/url] ]
Nu kon ik vol goede moed de trein in. Daar nam ik vrolijk in plaats, waar ik mij tegoed deed aan een overheerlijke kop koffie met appelkoek. Het feest duurde echter niet lang want hoink had zijn moeder ingelicht en zij wilde nu haar kleren terug. Dat ging echter een beetje lastig zo in de trein dus ik stelde voor om ze haar de dag erna terug te geven. Dat vond hoink goed, maar hij wilde dan wel lekker aan me zitten. Ik zei "nee opzouten flikker" en ik ging in de eerste klas zitten, wat hij toch niet kon betalen.
Voor ik het echter wist had ik een hele horde fans achter me aan zitten die handtekeningen van me wilden en met me op de foto wilden.
[ afbeelding ]
Mijn haar was inmiddels door alle drukte gekleurd. Maar genieten van een koffie met appelkoek valt nog niet mee met al die fans, dus moest ik de knipteur inlichten en vragen om assistentie.
Nadat deze in de vorm van een smakelijke kniptrice was gearriveerd en we geile neukseks hadden gehad, kwamen we in Amsterdam aan. Tegen die tijd was mijn koffie helemaal koud geworden
Nu begrijp ik transgenders veel beter. Ze hebben het ook zo moeilijk, vooral als er een hoink in het spel is
Klacht: nog steeds geen koffie.
Tot nu toe heb ik alleen twee mannen van middelbare leeftijd kunnen vinden die echt heel boos op me zijn.quote:Op maandag 5 september 2016 12:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nadat ik een tijdje op een welverdiende vakantie ben geweest, kwam ik vandaag terug op mijn werk.
En omdat schijt in de baas zijn tijd altijd een goed idee is, toog ik zojuist naar mijn favoriete toiletpot (die ik liefdevol hoink noem omdat ik hem elke dag een keer in de bek schijt), om daar een gloednieuwe dumpert in te mikken.
Toen ik de relaxruimte betrad voelde ik al dat mijn favoriete toiletpot mij net zozeer had gemist als ik hem. Vol genoegen unzipte ik al de magnifieke slang met de bedoeling hoink weer eens van zijn dagelijkse hoeveelheid plezier te voorzien.
Echter net toen ik wilde gaan zitten, ontwaarde ik zomaar een grodvergore balhaar op de rand van het toilet. Ik had gelijk geen zin meer in schijten op dat toilet en toog naar de naastgelegen ruimte waar ik gg7 de volle laag gaf.
Klacht: favoriete schijtbak bezet door balhaar
vogeltjesdans is de middelbare leeftijd al lang gepasseerd hoorquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Tot nu toe heb ik alleen twee mannen van middelbare leeftijd kunnen vinden die echt heel boos op me zijn.
ga gewoon aan de gang.quote:
Die man moet op zijn bloeddruk letten als ik het zo lees.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:37 schreef gianni61 het volgende:
vogeltjesdans is de middelbare leeftijd al lang gepasseerd hoor
zo zijn er meerdere fokkers "op leeftijd"quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die man moet op zijn bloeddruk letten als ik het zo lees.
ja ik heb afspraak bevestigdquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik geef je advies malloot. doe er wat mee
quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:40 schreef Kurovski het volgende:
Tijd voor een beetje inline streetracing.
* Kurovski pakt gear bij elkaar.
quote:
Bel hem. Je hebt nu geen tijd voor doorlooptijden en die hele meuk.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik heb afspraak bevestigd
straks ff docent mailen
en toen besloot je maar te gaan fokken?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:40 schreef kdricklamar het volgende:
Echt kut ik had concentratie was lekker bezig komt ineens iedereen dingen aan me vragen en ben nu helemaal afgeleid![]()
heb nummer niet, maar zij reageert altijd wel snelquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bel hem. Je hebt nu geen tijd voor doorlooptijden en die hele meuk.
ohh je kent hem. Net als dat Haags bij elk nieuwe SC zeurt over dattie een andere TT had?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel goed dat je reageert, anders had hij nog 5x moeten posten dat hij ging skaten
ALTIJD nr. van lerares hebben. Je weet nooit of je je ergens onderuit gebeft krijgtquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb nummer niet, maar zij reageert altijd wel snel
ja, ieder heeft zo zn vaste patronenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ohh je kent hem. Net als dat Haags bij elk nieuwe SC zeurt over dattie een andere TT had?
ja echt dom van mequote:Op dinsdag 20 september 2016 15:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ALTIJD nr. van lerares hebben. Je weet nooit of je je ergens onderuit gebeft krijgt
ja als ze dan zometeen niet reageert op haar mail dan weet ik wel wat ze aan het doen isquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja echt dom van me
zo ander joch vroeg wel proactief haar nummer toen afgelopen vrijdag
Wat een gladde aal.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja echt dom van me
zo ander joch vroeg wel proactief haar nummer toen afgelopen vrijdag
Club van 27quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:57 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ga je dit ook nog toelichten?
ahh zo hahah. tsjah dan ben ik al een jaar dood. Maar club van 27 wil ik niet bijhoren. ik denk dat ik dit jaar dood ga net als alle andere legendesquote:
GA AAN JE SCRIPTIE WERKEN PAARDELULquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben halfweer halfjaartje 26 watf man
hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd gaat neit normaal
het leven glipt aan me voorbij
hoezo? als je al 26,5 bent is het toch heel normaal dat je nog een opleiding af hebt?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
GA AAN JE SCRIPTIE WERKEN PAARDELUL
Ahja.. eer hij zijn scriptie af is valt ie toch dood neerquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoezo? als je al 26,5 bent is het toch heel normaal dat je nog een opleiding af hebt?
ik kom echt nergens meer aan de slag straksquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoezo? als je al 26,5 bent is het toch heel normaal dat je nog een opleiding af hebt?
gefeliciteerd man. en wat gaat de snuiter doen?quote:
ligt er aan: ben je een beetje goed in heggen snoeien?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik kom echt nergens meer aan de slag straks
ga gewoon bij de post. geld maakt niet gelukkig en de druk kan jij waarschijnlijk toch niet aanquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik kom echt nergens meer aan de slag straks
pure madheid ditquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:12 schreef Dimachaerus het volgende:
en nu 50 jaar voor mager slavenloontje werken en nooit als een god kunnen leven zoals de sultans
Ik wil een boksring gevuld met modder.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:13 schreef Pensylvania het volgende:
wat is het hier rustig vergeleken met vorig deel. Zijn die vrouwen het irl aan het uitvechten ofzo
Die TS van dat vrijwilligerstopic blijft wel heel hardnekkig vasthouden aan een onbenullig presentje.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan: ben je een beetje goed in heggen snoeien?
en vinnie steunt hem volledig..quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Die TS van dat vrijwilligerstopic blijft wel heel hardnekkig vasthouden aan een onbenullig presentje.
Ja, nogal.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Die TS van dat vrijwilligerstopic blijft wel heel hardnekkig vasthouden aan een onbenullig presentje.
Ja die voert blijkbaar geen vrijwilligerstaken in de kou uit. Als ik de hele dag in de kou sta te kleumen dan is het meer het gebaar dat telt dat ze even langsgaan met warme thee en koffie dat telt dan die daadwerkelijke consumptie.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en vinnie steunt hem volledig..
Leuk.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Mijn nieuwe chill trui is echt nice. Het is wel meer een jurkje dan trui maar boeiend.
linkquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die voert blijkbaar geen vrijwilligerstaken in de kou uit. Als ik de hele dag in de kou sta te kleumen dan is het meer het gebaar dat telt dat ze even langsgaan met warme thee en koffie dat telt dan die daadwerkelijke consumptie.
Het gaat om het gevoel, niet om een fucking gratis cola.
top! waar heb je hem gekocht?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Mijn nieuwe chill trui is echt nice. Het is wel meer een jurkje dan trui maar boeiend.
Wibra.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
top! waar heb je hem gekocht?
Ik kan me goed voorstellen dat hij de volgende keer meer moeite heeft met vrijwilligers vinden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die voert blijkbaar geen vrijwilligerstaken in de kou uit. Als ik de hele dag in de kou sta te kleumen dan is het meer het gebaar dat telt dat ze even langsgaan met warme thee en koffie dat telt dan die daadwerkelijke consumptie.
Bestaan die nog?? In Tilburg zijn die volgens mij allemaal pleite. Terwijl het gehalte paupers er toch vrij hoog isquote:
Ja die bestaat nog, anders had ik er ook niks kunnen kopen he.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Bestaan die nog?? In Tilburg zijn die volgens mij allemaal pleite. Terwijl het gehalte paupers er toch vrij hoog is
Die indruk krijg ik er wel van, trots iets verzonnen te hebben en zo meer geld willen binnen halen zodat hij een beetje de man kan spelen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het hoog in de bol, omdat hij voorzitter is.
ja weet ik veel. misschien liep je te hallucineren van de jointjes en was het gewoon in een andere winkelquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja die bestaat nog, anders had ik er ook niks kunnen kopen he.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ja weet ik veel. misschien liep je te hallucineren van de jointjes en was het gewoon in een andere winkel
Meestal helpt het beter om samen met mensen te verzinnen waar je als club geld aan wilt verdienen dan zomaar op ze bezuinigen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik er wel van, trots iets verzonnen te hebben en zo meer geld willen binnen halen zodat hij een beetje de man kan spelen.
met zo weinig vrijwilligers zou ik er sowieso weinig problemen van maken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
ohja.. wacht zie dat we in Tilburg ook nog 1 hebben ja. Inderdaad wel in een buurt waar ze wss de meeste klandizie hebbenquote:
Die jongen is echt een debiel. Kwam ook altijd met rare voorstellen en problemen in het videografie topic.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
GC / Consumpties geven aan vrijwilligers?
Wibra kom ik echt nooit. Zeeman weleens als ik van de winter handschoenen ofzo nodig heb of een muts. Zo'n ding dak 2x gebruikquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:25 schreef Amarantha het volgende:
Wibra en Zeeman zijn ook perfect om panty's te kopen.
Misschien zit 'ie in het autistisch spectrum.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die jongen is echt een debiel. Kwam ook altijd met rare voorstellen en problemen in het videografie topic.
Wibra kom ik normaal ook zelden maar ik zag deze trui (jurk) in de folder staan dus dacht ga er weer eens langs.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:26 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wibra kom ik echt nooit. Zeeman weleens als ik van de winter handschoenen ofzo nodig heb of een muts. Zo'n ding dak 2x gebruik
Eerder in de manege.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Misschien zit 'ie in het autistisch spectrum.
Voorbeeld?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die jongen is echt een debiel. Kwam ook altijd met rare voorstellen en problemen in het videografie topic.
het telt ook wel mee dat het gaat om een warme consumptie ipv een koude cola, na een lange koude dag. dat telt ook meequote:Op dinsdag 20 september 2016 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Leuk.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wibra kom ik normaal ook zelden maar ik zag deze trui (jurk) in de folder staan dus dacht ga er weer eens langs.Ik heb ook een dekbedovertrek van de Wibra, was maar 12 euro ofzo en gaat al paar jaar mee. En super leuk met allemaal sterren.
Dit is al heel lang geleden. Principe was als volgt: jongen kan niets, komt van 0 en wil gelijk duizenden euro's gaan besteden aan apparatuur. Dat wordt afgeraden en er worden alternatieven gegeven voor een beginnerskit en die jongen blijft terugkomen om te beargumenteren waarom hij zoveel geld moet uitgeven.quote:
Oh, zo één.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is al heel lang geleden. Principe was als volgt: jongen kan niets, komt van 0 en wil gelijk duizenden euro's gaan besteden aan apparatuur. Dat wordt afgeraden en er worden alternatieven gegeven voor een beginnerskit en die jongen blijft terugkomen om te beargumenteren waarom hij zoveel geld moet uitgeven.
ik heb nog 3 euro 60. wat doe je daarvoor?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, zo één.Hij is dus nogal obsessief met geld.
Lekkere combinatie met vrijwilligers.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, zo één.Hij is dus nogal obsessief met geld.
Ik PM even een lijst met mogelijkheden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:31 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik heb nog 3 euro 60. wat doe je daarvoor?
dit was ook een topic met potentie..quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekkere combinatie met vrijwilligers.
Sowieso ja. Hij gaat het er nog lastig mee krijgen denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekkere combinatie met vrijwilligers.
Dat siert je.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik PM even een lijst met mogelijkheden.
Oh die ja. Mooi voor Jan Lul op komen dagen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit was ook een topic met potentie..
WGR / Miscommunicatie onderzoeksbureau
TS krijgt te horen dat hij zich niet moet aanstellen en begint te schelden
misschien is hij er echt zeker van en wil hij niet eerst geld verkwanselen aan een beginnersetquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is al heel lang geleden. Principe was als volgt: jongen kan niets, komt van 0 en wil gelijk duizenden euro's gaan besteden aan apparatuur. Dat wordt afgeraden en er worden alternatieven gegeven voor een beginnerskit en die jongen blijft terugkomen om te beargumenteren waarom hij zoveel geld moet uitgeven.
Hahah hij lijkt mijn zo'n type autist als die gozer die in de auto Duitsers voor rot zit te scheldenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh die ja. Mooi voor Jan Lul op komen dagen.
Hij heeft beelden geplaatst. Het was de reinste geldverspilling geweest. Nooit duizenden euro's investeren in body's als je nog moet leren.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
misschien is hij er echt zeker van en wil hij niet eerst geld verkwanselen aan een beginnerset
jezelf proberen te pijpen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die pijn aan mijn nek is echt walgelijk.
Ga naar fysioquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jezelf proberen te pijpen?
ik wil je wel een keer tegen je knieschijf aan schoppen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht laatst nog aan hem.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hahah hij lijkt mijn zo'n type autist als die gozer die in de auto Duitsers voor rot zit te schelden
met je skates per ongeluk een spagaat gemaakt?quote:
Dat las ik ook. Ik ben nog wachtende.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je nog pics van die deense? ik las goeie tetten
Nee heb gewoon op de tocht gezeten volgens mij. Zal morgen wel over zijn.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee heb gewoon op de tocht gezeten volgens mij. Zal morgen wel over zijn.
Ik ga altijd naar de chiropractor dan. Die doet er iets mee wat klinkt als breken, maar daarna voelt het veel beter.quote:
Dat mag, als jij graag de rest van je leven door een rietje wilt eten en drinken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:37 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik wil je wel een keer tegen je knieschijf aan schoppen?
Das wel fijn ja, al is nek breken wel enigszins gevaarlijk. Evt kan het ook met naaldenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar de chiropractor dan. Die doet er iets mee wat klinkt als breken, maar daarna voelt het veel beter.
nou nou nou... ik probeerde je alleen te helpen door je van je nekpijn af te helpen. Meteen zo agressief. En door een rietje eten en drinken komt over een paar maanden wel. Dan ga ik een kaakoperatie tegemoet dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat mag, als jij graag de rest van je leven door een rietje wilt eten en drinken.
Echt?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar de chiropractor dan. Die doet er iets mee wat klinkt als breken, maar daarna voelt het veel beter.
oh nice.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nou nou nou... ik probeerde je alleen te helpen door je van je nekpijn af te helpen. Meteen zo agressief. En door een rietje eten en drinken komt over een paar maanden wel. Dan ga ik een kaakoperatie tegemoet dus wat dat betreft
altijd beginnen met goed tweedehands spulquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij heeft beelden geplaatst. Het was de reinste geldverspilling geweest. Nooit duizenden euro's investeren in body's als je nog moet leren.
Nee, skaten ging wel lekker, maar had vandaag met 3 mensen apart te maken, alledrie probeerden me een poot uit te draaien. Je kan er tegenwoordig gewoon van uitgaan dat men je in de maling probeert te nemen. Fucking gewetenloos.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:38 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
met je skates per ongeluk een spagaat gemaakt?
Ja heb gauw spanningen in mijn schouders door natuurlijke scheefheid. Is niet vaak hoor, eens per 7 maanden of zo. Alleen de laatste keer was het dus ook echt mijn nek en dat zorgde voor hoofdpijn de dag na een flinke inspanning.quote:
Malafide straatverkopers?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, skaten ging wel lekker, maar had vandaag met 3 mensen apart te maken, alledrie probeerden me een poot uit te draaien. Je kan er tegenwoordig gewoon van uitgaan dat men je in de maling probeert te nemen. Fucking gewetenloos.
Ik denk asielzoekers die zijn skates wilde hebbenquote:
Hehe.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik denk asielzoekers die zijn skates wilde hebben
natuurlijke scheefheid? nooit van gehoord, maar eens per halfjaar valt nog wel mee te leven danquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heb gauw spanningen in mijn schouders door natuurlijke scheefheid. Is niet vaak hoor, eens per 7 maanden of zo. Alleen de laatste keer was het dus ook echt mijn nek en dat zorgde voor hoofdpijn de dag na een flinke inspanning.
Mwa, ik vond hem nog wel redelijk. Kan ook aan mij liggen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
twas hem net niet helemaal he
Verkeerd gegroeid of zoiets denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
natuurlijke scheefheid? nooit van gehoord, maar eens per halfjaar valt nog wel mee te leven dan
Nvm, is ook een term die je normaal voor paarden gebruikt zie ik.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
natuurlijke scheefheid? nooit van gehoord, maar eens per halfjaar valt nog wel mee te leven dan
Potentiële opdrachtgevers. En dat zijn dan gerenommeerde bedrijven. Ik heb gezegd dat ze voor dat bedrag hun problemen zelf mogen oplossen. Donder op zeg.quote:
Die klampen je ineens midden op straat aan of?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Potentiële opdrachtgevers. En dat zijn dan gerenommeerde bedrijven. Ik heb gezegd dat ze voor dat bedrag hun problemen zelf mogen oplossen. Donder op zeg.
Haha.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die klampen je ineens midden op straat aan of?
zat hem net ook te lezen toevallig. zelfde reactiequote:Op dinsdag 20 september 2016 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KLB / Remspoor in witte broekUh oke.
Heel gevaarlijk als je op skates staat.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me ja.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk als je op skates staat.
ja en poot uitdraaien vertaalt zich waarschijnlijk naar wieltje losdraaienquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk als je op skates staat.
Je moet even alles in context zien.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah zo, en daar heb je oefeningen voor ook?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nvm, is ook een term die je normaal voor paarden gebruikt zie ik.Whehe. Gewoon dat je rechts iets sterker en ontwikkelder bent dan links qua spieren bijvoorbeeld. Een bepaalde voorkeurskant houd je daarbij altijd.
Oh, ik denk al wat zijn dit voor rare praktijken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:50 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je moet even alles in context zien.
Hij skate rond met zo'n bord van Domino's pizza over zijn schouders en die zogenaamde opdrachtgevers zijn gewoon mensen die een kortingsbon proberen te charteren om een pizza'tje te gaan halen
over pootje uitgedraaid gesprokenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Feest. Ik heb de Sims 4 (voor nu) compleet.
8 accessoires packs, 3 game packs en 2 uitbreidingen verder.
gewoon torrent neem ik aanquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:51 schreef Amarantha het volgende:
"Trap er niet in."quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Ook wel, maar ben al uitbehandeld in principe. Ga nu alleen nog maar als ik vastzit, laatste keer was dus na 7 maanden. En had voor mijn afstudeeronderzoek ook wel 1 á 2 maanden heel veel gezeten, want werkte dan 's avonds ook nog even door.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah zo, en daar heb je oefeningen voor ook?
Nee man.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gewoon torrent neem ik aan
daarom wibra vandaag?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee man.
Maar ze hebben nu actie, 50% korting. Dus ik heb heel veel dingen nu voor 45 euro samen gekocht.
Hahaha nee. Ik zag dit ook net pasquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
daarom wibra vandaag?Sorry
Heb je daar hulp bij nodig, of hoe kom je bij die specialist als je vastzit?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook wel, maar ben al uitbehandeld in principe. Ga nu alleen nog maar als ik vastzit, laatste keer was dus na 7 maanden. En had voor mijn afstudeeronderzoek ook wel 1 á 2 maanden heel veel gezeten, want werkte dan 's avonds ook nog even door.Dus dan is het ook sneller weer nodig.
Oh vast is niet letterlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je daar hulp bij nodig, of hoe kom je bij die specialist als je vastzit?
10 euro. En nu 5 euroquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nog steeds 20 euro ofzo voor een paar nieuwe kastjes en wat behang?
oh lol, dacht dat je dan *klik* vastzit in een bepaalde houdingquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh vast is niet letterlijk.Gewoon spierspanning die niet meer uit zichzelf weggaat.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh lol, dacht dat je dan *klik* vastzit in een bepaalde houding
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geen geld voor leuk behang
Heeft hij toch lang volgehouden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
OMG, Angelina Jolie en Brad Pitt gaan scheiden jongens. Ben hier echt even ondersteboven van.
schijnt een ongelooflijk zeikwijf te zijn, daarbij zijn haar tieten erafquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
OMG, Angelina Jolie en Brad Pitt gaan scheiden jongens. Ben hier echt even ondersteboven van.
Geen flauw idee, wist niet eens dat ze samen waren.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heeft hij toch lang volgehouden.
Had zij ook al borstkanker dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
schijnt een ongelooflijk zeikwijf te zijn, daarbij zijn haar tieten eraf
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen flauw idee, wist niet eens dat ze samen waren.
xdquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze hebben het altijd erg privé gehouden ja.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen flauw idee, wist niet eens dat ze samen waren.
Is het ook.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar als je het preventief doet, dan kun je wel weer implantaten daarna?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:00 schreef Le_Professeur het volgende:
“I carry a “faulty” gene, BRCA1, which sharply increases my risk of developing breast cancer and ovarian cancer. [...] Once I knew that this was my reality, I decided to be proactive and to minimize the risk as much I could. I made a decision to have a preventive double mastectomy. I started with the breasts, as my risk of breast cancer is higher than my risk of ovarian cancer, and the surgery is more complex. [...] I can tell my children that they don’t need to fear they will lose me to breast cancer.”
Wat had ze gedaan als ze een verhoogde kans had op maag- of longkanker of iets, vraag ik me dan af.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:00 schreef Le_Professeur het volgende:
“I carry a “faulty” gene, BRCA1, which sharply increases my risk of developing breast cancer and ovarian cancer. [...] Once I knew that this was my reality, I decided to be proactive and to minimize the risk as much I could. I made a decision to have a preventive double mastectomy. I started with the breasts, as my risk of breast cancer is higher than my risk of ovarian cancer, and the surgery is more complex. [...] I can tell my children that they don’t need to fear they will lose me to breast cancer.”
Ervoor is ook prima.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als je het preventief doet, dan kun je wel weer implantaten daarna?
Dan had ze over een tijdje niet meer bij Brad gepitt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat had ze gedaan als ze een verhoogde kans had op maag- of longkanker of iets, vraag ik me dan af.
ik ben geen chirurgquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als je het preventief doet, dan kun je wel weer implantaten daarna?
google je vaker op neptieten?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Las vandaag ergens dat zowel Floortje Dessing als Katja Schuurman neptieten hebben.
Ik las vandaag dat er mensen zijn die dat niet weten/zien.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Las vandaag ergens dat zowel Floortje Dessing als Katja Schuurman neptieten hebben.
Kan me niet schelen. Vooral aan die van Katja zou ik nog graag een keertje zittenquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee stond op FOK!.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
google je vaker op neptieten?
jij niet dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
google je vaker op neptieten?
Ik heb ze nog nooit naakt gezien.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik las vandaag dater mensen zijn die dat niet weten/zien.
Allstars, Oesters van Nam Kee of Sextet kijkenquote:
niks mis met nep als het goed is gedaanquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik las vandaag dater mensen zijn die dat niet weten/zien.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Katja was wel lekker in All Stars
Katja wel, Floortje niet, maar het valt nogal op.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
niks mis met nep als het goed is gedaan
Allstars heb ik wel gezien, welke aflevering zijn ze naakt dan? Ze wijst iedereen af behalve Berry toch? Zijn ze dan zichtbaar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Allstars, Oesters van Nam Kee of Sextet kijken
oehh nu begin ik te twijfelen ja. Haal Allstars er maar vanaf dan voor de zekerheid. Maar zet Nieuwe Buren er dan maar voor in de plaats:pquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Allstars heb ik wel gezien, welke aflevering zijn ze naakt dan? Ze wijst iedereen af behalve Berry toch? Zijn ze dan zichtbaar.
Hi ik ben Nadjaquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Allstars heb ik wel gezien, welke aflevering zijn ze naakt dan? Ze wijst iedereen af behalve Berry toch? Zijn ze dan zichtbaar.
Mwah, Scheveningen ligt wel erg dichtbij ja. Kilometer of 5 hiervandaan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rijnsburgse Boys-Almere City FC 0-0
Capelle-FC Groningen 0-0
FC Rijnvogels-SC Cambuur 0-0
Scheveningen-FC Emmen 0-0
Niets dichtbij jou Haags?
oh dat was toch met die geile kees (figuur van flodder) die haar aan het begluren was?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
oehh nu begin ik te twijfelen ja. Haal Allstars er maar vanaf dan voor de zekerheid. Maar zet Nieuwe Buren er dan maar voor in de plaats:p
Er zitten deze bekerronde echt weinig boeiende duels bij. Geloof niet dat ik er iets van ga kijken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rijnsburgse Boys-Almere City FC 0-0
Capelle-FC Groningen 0-0
FC Rijnvogels-SC Cambuur 0-0
Scheveningen-FC Emmen 0-0
Niets dichtbij jou Haags?
Morgen naar Ajax, vorige keer tegen Willem II was ik er ook. Ging niet zo bestquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zitten deze bekerronde echt weinig boeiende duels bij. Geloof niet dat ik er iets van ga kijken.
Denk niet dat ze zich nog een keer verslikken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen naar Ajax, vorige keer tegen Willem II was ik er ook. Ging niet zo best
Om het Sims topic niet te verpesten.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil uiteindelijk wel alles compleet hebben, doe het samen met vriendinlief
Ze zeggen dat Bosz lekker weer zelfde 11 gaat opstellenquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zich nog een keer verslikken.
Ik neem mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zeggen dat Bosz lekker weer zelfde 11 gaat opstellen
Geen Sinkgraven, geen Cerny, geen Nourigod, geen Bazoer, geen Tete
Oh die vriendin van hem maakt het telkens uit vanwege haar issues?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Om het Sims topic niet te verpesten.
Het is weer goed tussen jullie Fylax?
Nu kunnen ze gezellig virtueel samen door huis lopenquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh die vriendin van hem maakt het telkens uit vanwege haar issues?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu kunnen ze gezellig virtueel samen door huis lopen
Hmm, soort van.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Om het Sims topic niet te verpesten.
Het is weer goed tussen jullie Fylax?
Ja, die.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh die vriendin van hem maakt het telkens uit vanwege haar issues?
Wat een kut melding.quote:Je kunt niet in een heel korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
labiele wijven moet je wegblijvenquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm, soort van.
We komen echt nooit van elkaar af lol (nou wil ik dat ook helemaal niet) Maar ze heeft dus vorige week gezegd dat ze toch/weer verliefd op me is. Was dit weekend bij d'r.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
labiele wijven moet je wegblijven
Had pas één keer gelezen over dat het ff uit was, maar aangezien ik nu dit weer lees en jij makkelijk te piepelen bent was dat mijn aanname over het verloop van jullie relatie.quote:
Je bent nog jong. Er zijn meerdere vissen in de vijver. Gewoon dumpen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm, soort van.
We komen echt nooit van elkaar af lol (nou wil ik dat ook helemaal niet) Maar ze heeft dus vorige week gezegd dat ze toch/weer verliefd op me is. Was dit weekend bij d'r.
Oh jeetje. Puber problemen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm, soort van.
Hahaha.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben je labiel Amarantha? Dit vraag ik voor een vriend van me
wil je onze dm gesprekken niet openbaar maken, bedanktquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben je labiel Amarantha? Dit vraag ik voor een vriend van me
nahquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent nog jong. Er zijn meerdere vissen in de vijver. Gewoon dumpen.
lolquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wil je onze dm gesprekken niet openbaar maken, bedankt
Sorry prof, ik probeerde het nog subtiel te brengenquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wil je onze dm gesprekken niet openbaar maken, bedankt
Die ken ik niet hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bob Ross?
[ afbeelding ]
subtiel? was gewoon recht voor zijn raapquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sorry prof, ik probeerde het nog subtiel te brengen
Staat een ban op!quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sorry prof, ik probeerde het nog subtiel te brengen
Zal volgende keer wel zeggen dat Amarantha volledig krankzinnig isquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
subtiel? was gewoon recht voor zijn raap
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
pijp je ook zonder kunstgebit?
Ik dacht dat wij vrienden waren.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal volgende keer wel zeggen dat Amarantha volledig krankzinnig is
ja, dacht, maar hij zegt net dat je krankzinnig bentquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vrienden waren.
Zijn we ookquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vrienden waren.
Klopt. Ik twijfel nu hard over de vriendschap die ik had met hem.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, dacht, maar hij zegt net dat je krankzinnig bent
Ben je straks zo stoned, blijkt het ineens je neefje te zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:19 schreef Amarantha het volgende:
Tering joint klapt veel te hard in, moet straks nog naar mijn nichtje.
Uuuuuuuuuuh nee?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij als stoner kent Bob Ross niet?
Hahaha godverdomme.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je straks zo stoned, blijkt het ineens je neefje te zijn.
quote:
Oh dat vind ik wel lief van je.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alsof je niet vrienden kan zijn met een krankzinnig persoon
Oh ik nog maar 93. En moet nog Sims spelen als ik terug ben. Dus ik kom niet zo ver.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus christus ik zit al op 201 vandaag.
Bel je nichtje af en ga genieten, als die joint er toch finaal inhakt nu.quote:
Nee man, kan ik niet maken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bel je nichtje af en ga genieten, als die joint er toch finaal inhakt nu.
Ghehe. Jammer dat DP er niet is.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik nog maar 93. En moet nog Sims spelen als ik terug ben. Dus ik kom niet zo ver.
Ja ja.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga ook mijn jaarlijkse uitje naar de McDonalds maken straks. Kan ik er de komende jaar weer wegblijven.
Moet ik even bellen? Heb ik zo geregeld voor jou, hoor.quote:
ah ja, vond je al een snackbar typequote:Op dinsdag 20 september 2016 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben meer iemand die naar de snackbar gaat.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah ja, vond je al een snackbar type
Een pot nat.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben meer iemand die naar de snackbar gaat.
Nou niet bepaald. Bij de McDonalds kan ik geen pikanto of frikandel speciaal krijgen.quote:
Dat kan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liever een snackbar dan een Mac hoor
Allemaal vetzooi is het punt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou niet bepaald. Bij de McDonalds kan ik geen pikanto of frikandel speciaal krijgen.
Nuggets met veel saus en bananenmilkshakequote:Op dinsdag 20 september 2016 17:25 schreef Amarantha het volgende:
Van de McDonalds is dat toch niet te eten man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |