pillen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:19 schreef gianni61 het volgende:
ja, verdomme, ik was nog naar die pillen aant kijken
wat is mycroft?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
als ik mijzelf mycroft zie ik alleen maar stalker catkiller.
Aahh ja. Mycroft Holmes. Vorige week nog een kaartje mee gelegdquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
als ik mijzelf mycroft zie ik alleen maar stalker catkiller.
En nu moeten we allemaal lelijke dingen over jou gaan posten?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik kom echt alleen maar Hey Amaof Ama
tegen als ik mycroft. Beetje saai.
In mijn gedachten ben ik altijd bij je.quote:
okéquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In mijn gedachten ben ik altijd bij je.
wat is nou mycroften!! bedoelen jullie gewoon dat zoekmachine-achtig dingetje?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:28 schreef hoink581 het volgende:
Ik ga nu ook lekker mycroften. En ik kom verhaal halen als er weer eens gezeken is.
Ja doe maar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik kreeg net opeens mailtje dat ik uitgenodigd ben voor mogelijkheden bespreken afstudeerstage toch nog bij die ene bedrijf via school die docent had gebeld
echt een mazzeltje dat ik me nog niet had afgemeld afstudeertraject
wat moet ik nu doen dan, vrijdag hoort pva al ingeleverd te zijn
zal ik docent van school mailen hoe en wat ? en of dat ik miss beter akn starten in blok 2 (november) maar adn zit ik niet meer in dat schooltraject zeg maar
Dima, een plan van aanpak kan je binnen 48 uur compleet afronden... Ga van fok af en doe je ding. Vraag om uitstel van een week, daar zeiken ze niet om.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik kreeg net opeens mailtje dat ik uitgenodigd ben voor mogelijkheden bespreken afstudeerstage toch nog bij die ene bedrijf via school die docent had gebeld
echt een mazzeltje dat ik me nog niet had afgemeld afstudeertraject
wat moet ik nu doen dan, vrijdag hoort pva al ingeleverd te zijn
zal ik docent van school mailen hoe en wat ? en of dat ik miss beter akn starten in blok 2 (november) maar adn zit ik niet meer in dat schooltraject zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |