Omdat mijn vorige topic over TG's zo'n doorslaand succes was, besloot ik maar eens de stoute hakken (haha) aan te trekken om zelf te ervaren hoe het als transgender is. En waar kan ik dat beter doen dan in Amsterdam, want daar lopen immers veel meer van dat soort tuups rond, toch?
En omdat ik graag met de trein reis, was de keuze snel gemaakt, ome Vogeltjesdans besloot zich om te kleden als tante VD en zo gezegd zo gedaan.
Dus even een paar kleren geleend van de moeder van hoink en wat make-up gejat van Yvonne, en na het bekijken van een paar tutorials op youtube ging ik aan de slag. Het resultaat loog er niet om.
![images?q=tbn:ANd9GcT3-eKqEKwrpYYS6vt1hgsqVmXj8398ZEcdSVzfp86HloKIs3GQDg]()
Ik de straat op, waar ik al meteen werd verwelkomd door niet zo bewonderende uitingen van appreciatie. "FREAK!" "FAGGOTSHIT!" "FLIKKERGAY!" vloog mij rond mijn oren.
Dus ik weer terug naar binnen, en even nakijken waar het aan lag. Aha! Een korte zoektocht op internet leerde mij dat ik de verkeerde make-up op had en de kleren hopeloos uit de mode waren. Dus ik weer opnieuw beginnen. Het resultaat mocht er zijn.
![65150_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]()
Nu kon ik vol goede moed de trein in. Daar nam ik vrolijk in plaats, waar ik mij tegoed deed aan een overheerlijke kop koffie met appelkoek. Het feest duurde echter niet lang want hoink had zijn moeder ingelicht en zij wilde nu haar kleren terug. Dat ging echter een beetje lastig zo in de trein dus ik stelde voor om ze haar de dag erna terug te geven. Dat vond hoink goed, maar hij wilde dan wel lekker aan me zitten. Ik zei "nee opzouten flikker" en ik ging in de eerste klas zitten, wat hij toch niet kon betalen.
Voor ik het echter wist had ik een hele horde fans achter me aan zitten die handtekeningen van me wilden en met me op de foto wilden.
![12654591_10204948814754089_1016443936396322130_n-1.jpg]()
Mijn haar was inmiddels door alle drukte gekleurd. Maar genieten van een koffie met appelkoek valt nog niet mee met al die fans, dus moest ik de knipteur inlichten en vragen om assistentie.
Nadat deze in de vorm van een smakelijke kniptrice was gearriveerd en we geile neukseks hadden gehad, kwamen we in Amsterdam aan. Tegen die tijd was mijn koffie helemaal koud geworden

Nu begrijp ik transgenders veel beter. Ze hebben het ook zo moeilijk, vooral als er een hoink in het spel is

Klacht: nog steeds geen koffie.