Ze hebben het altijd erg privé gehouden ja.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen flauw idee, wist niet eens dat ze samen waren.
Is het ook.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
schijnt een ongelooflijk zeikwijf te zijn, daarbij zijn haar tieten eraf
Maar als je het preventief doet, dan kun je wel weer implantaten daarna?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:00 schreef Le_Professeur het volgende:
“I carry a “faulty” gene, BRCA1, which sharply increases my risk of developing breast cancer and ovarian cancer. [...] Once I knew that this was my reality, I decided to be proactive and to minimize the risk as much I could. I made a decision to have a preventive double mastectomy. I started with the breasts, as my risk of breast cancer is higher than my risk of ovarian cancer, and the surgery is more complex. [...] I can tell my children that they don’t need to fear they will lose me to breast cancer.”
Wat had ze gedaan als ze een verhoogde kans had op maag- of longkanker of iets, vraag ik me dan af.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:00 schreef Le_Professeur het volgende:
“I carry a “faulty” gene, BRCA1, which sharply increases my risk of developing breast cancer and ovarian cancer. [...] Once I knew that this was my reality, I decided to be proactive and to minimize the risk as much I could. I made a decision to have a preventive double mastectomy. I started with the breasts, as my risk of breast cancer is higher than my risk of ovarian cancer, and the surgery is more complex. [...] I can tell my children that they don’t need to fear they will lose me to breast cancer.”
Ervoor is ook prima.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als je het preventief doet, dan kun je wel weer implantaten daarna?
Dan had ze over een tijdje niet meer bij Brad gepitt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat had ze gedaan als ze een verhoogde kans had op maag- of longkanker of iets, vraag ik me dan af.
ik ben geen chirurgquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als je het preventief doet, dan kun je wel weer implantaten daarna?
google je vaker op neptieten?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Las vandaag ergens dat zowel Floortje Dessing als Katja Schuurman neptieten hebben.
Ik las vandaag dat er mensen zijn die dat niet weten/zien.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Las vandaag ergens dat zowel Floortje Dessing als Katja Schuurman neptieten hebben.
Kan me niet schelen. Vooral aan die van Katja zou ik nog graag een keertje zittenquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee stond op FOK!.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
google je vaker op neptieten?
jij niet dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
google je vaker op neptieten?
Ik heb ze nog nooit naakt gezien.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik las vandaag dater mensen zijn die dat niet weten/zien.
Allstars, Oesters van Nam Kee of Sextet kijkenquote:
niks mis met nep als het goed is gedaanquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik las vandaag dater mensen zijn die dat niet weten/zien.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Katja was wel lekker in All Stars
Katja wel, Floortje niet, maar het valt nogal op.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
niks mis met nep als het goed is gedaan
Allstars heb ik wel gezien, welke aflevering zijn ze naakt dan? Ze wijst iedereen af behalve Berry toch? Zijn ze dan zichtbaar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Allstars, Oesters van Nam Kee of Sextet kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |