ohja.. wacht zie dat we in Tilburg ook nog 1 hebben ja. Inderdaad wel in een buurt waar ze wss de meeste klandizie hebbenquote:
Die jongen is echt een debiel. Kwam ook altijd met rare voorstellen en problemen in het videografie topic.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
GC / Consumpties geven aan vrijwilligers?
Wibra kom ik echt nooit. Zeeman weleens als ik van de winter handschoenen ofzo nodig heb of een muts. Zo'n ding dak 2x gebruikquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:25 schreef Amarantha het volgende:
Wibra en Zeeman zijn ook perfect om panty's te kopen.
Misschien zit 'ie in het autistisch spectrum.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die jongen is echt een debiel. Kwam ook altijd met rare voorstellen en problemen in het videografie topic.
Wibra kom ik normaal ook zelden maar ik zag deze trui (jurk) in de folder staan dus dacht ga er weer eens langs.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:26 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wibra kom ik echt nooit. Zeeman weleens als ik van de winter handschoenen ofzo nodig heb of een muts. Zo'n ding dak 2x gebruik
Eerder in de manege.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Misschien zit 'ie in het autistisch spectrum.
Voorbeeld?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die jongen is echt een debiel. Kwam ook altijd met rare voorstellen en problemen in het videografie topic.
het telt ook wel mee dat het gaat om een warme consumptie ipv een koude cola, na een lange koude dag. dat telt ook meequote:Op dinsdag 20 september 2016 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die voert blijkbaar geen vrijwilligerstaken in de kou uit. Als ik de hele dag in de kou sta te kleumen dan is het meer het gebaar dat telt dat ze even langsgaan met warme thee en koffie dat telt dan die daadwerkelijke consumptie.
Het gaat om het gevoel, niet om een fucking gratis cola.
Leuk.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wibra kom ik normaal ook zelden maar ik zag deze trui (jurk) in de folder staan dus dacht ga er weer eens langs.Ik heb ook een dekbedovertrek van de Wibra, was maar 12 euro ofzo en gaat al paar jaar mee. En super leuk met allemaal sterren.
Dit is al heel lang geleden. Principe was als volgt: jongen kan niets, komt van 0 en wil gelijk duizenden euro's gaan besteden aan apparatuur. Dat wordt afgeraden en er worden alternatieven gegeven voor een beginnerskit en die jongen blijft terugkomen om te beargumenteren waarom hij zoveel geld moet uitgeven.quote:
Oh, zo één.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is al heel lang geleden. Principe was als volgt: jongen kan niets, komt van 0 en wil gelijk duizenden euro's gaan besteden aan apparatuur. Dat wordt afgeraden en er worden alternatieven gegeven voor een beginnerskit en die jongen blijft terugkomen om te beargumenteren waarom hij zoveel geld moet uitgeven.
ik heb nog 3 euro 60. wat doe je daarvoor?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, zo één.Hij is dus nogal obsessief met geld.
Lekkere combinatie met vrijwilligers.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, zo één.Hij is dus nogal obsessief met geld.
Ik PM even een lijst met mogelijkheden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:31 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik heb nog 3 euro 60. wat doe je daarvoor?
dit was ook een topic met potentie..quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekkere combinatie met vrijwilligers.
Sowieso ja. Hij gaat het er nog lastig mee krijgen denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekkere combinatie met vrijwilligers.
Dat siert je.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik PM even een lijst met mogelijkheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |