ALTIJD nr. van lerares hebben. Je weet nooit of je je ergens onderuit gebeft krijgtquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb nummer niet, maar zij reageert altijd wel snel
ja, ieder heeft zo zn vaste patronenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ohh je kent hem. Net als dat Haags bij elk nieuwe SC zeurt over dattie een andere TT had?
ja echt dom van mequote:Op dinsdag 20 september 2016 15:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ALTIJD nr. van lerares hebben. Je weet nooit of je je ergens onderuit gebeft krijgt
ja als ze dan zometeen niet reageert op haar mail dan weet ik wel wat ze aan het doen isquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja echt dom van me
zo ander joch vroeg wel proactief haar nummer toen afgelopen vrijdag
Wat een gladde aal.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja echt dom van me
zo ander joch vroeg wel proactief haar nummer toen afgelopen vrijdag
Club van 27quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:57 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ga je dit ook nog toelichten?
ahh zo hahah. tsjah dan ben ik al een jaar dood. Maar club van 27 wil ik niet bijhoren. ik denk dat ik dit jaar dood ga net als alle andere legendesquote:
GA AAN JE SCRIPTIE WERKEN PAARDELULquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben halfweer halfjaartje 26 watf man
hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd gaat neit normaal
het leven glipt aan me voorbij
hoezo? als je al 26,5 bent is het toch heel normaal dat je nog een opleiding af hebt?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
GA AAN JE SCRIPTIE WERKEN PAARDELUL
Ahja.. eer hij zijn scriptie af is valt ie toch dood neerquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoezo? als je al 26,5 bent is het toch heel normaal dat je nog een opleiding af hebt?
ik kom echt nergens meer aan de slag straksquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoezo? als je al 26,5 bent is het toch heel normaal dat je nog een opleiding af hebt?
gefeliciteerd man. en wat gaat de snuiter doen?quote:
ligt er aan: ben je een beetje goed in heggen snoeien?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik kom echt nergens meer aan de slag straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |