oh nice.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nou nou nou... ik probeerde je alleen te helpen door je van je nekpijn af te helpen. Meteen zo agressief. En door een rietje eten en drinken komt over een paar maanden wel. Dan ga ik een kaakoperatie tegemoet dus wat dat betreft
altijd beginnen met goed tweedehands spulquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij heeft beelden geplaatst. Het was de reinste geldverspilling geweest. Nooit duizenden euro's investeren in body's als je nog moet leren.
Nee, skaten ging wel lekker, maar had vandaag met 3 mensen apart te maken, alledrie probeerden me een poot uit te draaien. Je kan er tegenwoordig gewoon van uitgaan dat men je in de maling probeert te nemen. Fucking gewetenloos.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:38 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
met je skates per ongeluk een spagaat gemaakt?
Ja heb gauw spanningen in mijn schouders door natuurlijke scheefheid. Is niet vaak hoor, eens per 7 maanden of zo. Alleen de laatste keer was het dus ook echt mijn nek en dat zorgde voor hoofdpijn de dag na een flinke inspanning.quote:
Malafide straatverkopers?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, skaten ging wel lekker, maar had vandaag met 3 mensen apart te maken, alledrie probeerden me een poot uit te draaien. Je kan er tegenwoordig gewoon van uitgaan dat men je in de maling probeert te nemen. Fucking gewetenloos.
Ik denk asielzoekers die zijn skates wilde hebbenquote:
Hehe.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik denk asielzoekers die zijn skates wilde hebben
natuurlijke scheefheid? nooit van gehoord, maar eens per halfjaar valt nog wel mee te leven danquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heb gauw spanningen in mijn schouders door natuurlijke scheefheid. Is niet vaak hoor, eens per 7 maanden of zo. Alleen de laatste keer was het dus ook echt mijn nek en dat zorgde voor hoofdpijn de dag na een flinke inspanning.
Mwa, ik vond hem nog wel redelijk. Kan ook aan mij liggen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
twas hem net niet helemaal he
Verkeerd gegroeid of zoiets denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
natuurlijke scheefheid? nooit van gehoord, maar eens per halfjaar valt nog wel mee te leven dan
Nvm, is ook een term die je normaal voor paarden gebruikt zie ik.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
natuurlijke scheefheid? nooit van gehoord, maar eens per halfjaar valt nog wel mee te leven dan
Potentiële opdrachtgevers. En dat zijn dan gerenommeerde bedrijven. Ik heb gezegd dat ze voor dat bedrag hun problemen zelf mogen oplossen. Donder op zeg.quote:
Die klampen je ineens midden op straat aan of?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Potentiële opdrachtgevers. En dat zijn dan gerenommeerde bedrijven. Ik heb gezegd dat ze voor dat bedrag hun problemen zelf mogen oplossen. Donder op zeg.
Haha.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die klampen je ineens midden op straat aan of?
zat hem net ook te lezen toevallig. zelfde reactiequote:Op dinsdag 20 september 2016 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KLB / Remspoor in witte broekUh oke.
Heel gevaarlijk als je op skates staat.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me ja.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk als je op skates staat.
ja en poot uitdraaien vertaalt zich waarschijnlijk naar wieltje losdraaienquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk als je op skates staat.
Je moet even alles in context zien.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah zo, en daar heb je oefeningen voor ook?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nvm, is ook een term die je normaal voor paarden gebruikt zie ik.Whehe. Gewoon dat je rechts iets sterker en ontwikkelder bent dan links qua spieren bijvoorbeeld. Een bepaalde voorkeurskant houd je daarbij altijd.
Oh, ik denk al wat zijn dit voor rare praktijken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:50 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je moet even alles in context zien.
Hij skate rond met zo'n bord van Domino's pizza over zijn schouders en die zogenaamde opdrachtgevers zijn gewoon mensen die een kortingsbon proberen te charteren om een pizza'tje te gaan halen
over pootje uitgedraaid gesprokenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Feest. Ik heb de Sims 4 (voor nu) compleet.
8 accessoires packs, 3 game packs en 2 uitbreidingen verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |