Ik kijk per definitie niet naar RTLquote:Op maandag 19 september 2016 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Humberto heeft tegenwoordig betere gasten.
Mwah, soms is het aardig.quote:Op maandag 19 september 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk per definitie niet naar RTL
dan mis je dus altijd gtstquote:Op maandag 19 september 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk per definitie niet naar RTL
quote:Op maandag 19 september 2016 23:08 schreef Oberkullie het volgende:
Nou ik ga slaplullen op Telegram en slapen
Ik weet sinds vorige week wie Ludo Sanders is. Geen grap.quote:Op maandag 19 september 2016 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dan mis je dus altijd gtst
Gelukkig maarquote:Op maandag 19 september 2016 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dan mis je dus altijd gtst
waar danquote:Op maandag 19 september 2016 23:13 schreef -supergirl- het volgende:
Sodemieter dan maar opbegroet ik jullie ook eens
![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 23:13 schreef Kurovski het volgende:
Aight. By tomo morning I expect a full report on who's banned, no reasons, just a list. In return I'll supply you guys with a weather forecast for R'dam and Maastricht. I'd say by 7u local time.
For now: Get lost you motherfuckers. Especially you Hoink HHHoooooooooooinkink Hoooink.
Sounds like a pig don't you think?
Now horses. That's even worse. Well.
Truste..
ja misschien niet bewustquote:Op maandag 19 september 2016 23:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vorige topicwerd gwn straal genegeerd door de mensheid
SG neemt het even over. Ik ga m'n bed opzoeken. Mzl.quote:Op maandag 19 september 2016 23:15 schreef Trollscience het volgende:
wat voor intense emotionele problemen heb jij niels
nu al? hoezoquote:Op maandag 19 september 2016 23:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
SG neemt het even over. Ik ga m'n bed opzoeken. Mzl.
Nou nouquote:Op maandag 19 september 2016 23:13 schreef -supergirl- het volgende:
Sodemieter dan maar opbegroet ik jullie ook eens
![]()
weet dat zelf ook niet hoorquote:Op maandag 19 september 2016 23:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij 4 kids hebt damn lolz of uberhaupt ouder bent dan 18 xd
Slp lkkrquote:Op maandag 19 september 2016 23:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
SG neemt het even over. Ik ga m'n bed opzoeken. Mzl.
Watdan ben je sperm donor?quote:Op maandag 19 september 2016 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
weet dat zelf ook niet hoor
Welterusten, je hebt je rust wel nodig zie ik.quote:Op maandag 19 september 2016 23:13 schreef Kurovski het volgende:
Aight. By tomo morning I expect a full report on who's banned, no reasons, just a list. In return I'll supply you guys with a weather forecast for R'dam and Maastricht. I'd say by 7u local time.
For now: Get lost you motherfuckers. Especially you Hoink HHHoooooooooooinkink Hoooink.
Truste..
quote:Op maandag 19 september 2016 23:13 schreef Kurovski het volgende:
Truste..
vroeger had je Gigi en Wietske rond deze tijdquote:Op maandag 19 september 2016 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
ik vind die lieke van rtl late night wel leuk
van de week kwam het broertje van een maatje van mij bij rtl late nightquote:Op maandag 19 september 2016 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
ik vind die lieke van rtl late night wel leuk
ja wat een tijd, toen kon je nog gewoon eerlijk wat winnen op tvquote:Op maandag 19 september 2016 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vroeger had je Gigi en Wietske rond deze tijd
ja regelmatig, gelukkig weet ik dat mortaxx lekker isquote:Op maandag 19 september 2016 23:25 schreef -supergirl- het volgende:
Heb je ook weleens van die visuals dat je in je hoofd hebt dat een bepaalde user echt een lekkerding is :$ maar dat is dan alleen het beeld wat jij erbij hebt wss want uiteraard zal het dan wel gewoon een zoldernerd zijn met een cool online imago xd
Ken je dat??
ja dat heb ik bij mortaxxquote:Op maandag 19 september 2016 23:25 schreef -supergirl- het volgende:
Heb je ook weleens van die visuals dat je in je hoofd hebt dat een bepaalde user echt een lekkerding is :$ maar dat is dan alleen het beeld wat jij erbij hebt wss want uiteraard zal het dan wel gewoon een zoldernerd zijn met een cool online imago xd
Ken je dat??
wat, boef?quote:Op maandag 19 september 2016 23:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van de week kwam het broertje van een maatje van mij bij rtl late night
over zn vlogs
Ik ga slapen welterustenquote:Op maandag 19 september 2016 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
maar vertel sg, over wie fantaseer je
Cola.quote:Op maandag 19 september 2016 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
wat is buiten energydrank en sinaasappelsap goed te mixen met vodka?
spritequote:Op maandag 19 september 2016 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
depressiequote:Op maandag 19 september 2016 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
Dit ben ik. Of ben ik in beide gevallen ugly?quote:Op maandag 19 september 2016 23:25 schreef -supergirl- het volgende:
Ken je dat??
tequilaquote:Op maandag 19 september 2016 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
appelsapquote:Op maandag 19 september 2016 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
Al lang niet meer johquote:Op maandag 19 september 2016 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je trouwens alweer poepen? die maaltijdshake onzin deed je toch?
legitieme vraagquote:Op maandag 19 september 2016 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je trouwens alweer poepen? die maaltijdshake onzin deed je toch?
hahaquote:Op maandag 19 september 2016 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja meteen gecast voor film over auswitz
dan ipv Auschwitz ponypark slagharen of hoe zie je dat voor je?quote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
zou wel film over auschwitz in een nieuw jasje willen zien
en dan moslims want dat zijn de nieuwe Joden volgens de ctrl leftquote:Op maandag 19 september 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan ipv Auschwitz ponypark slagharen of hoe zie je dat voor je?
zou kijkenquote:Op maandag 19 september 2016 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en dan moslims want dat zijn de nieuwe Joden volgens de ctrl left
nou dat zou ik niet zo zeggenquote:Op maandag 19 september 2016 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
uiteindelijk boeit het echt geen flikker hoe je lichaam eruit ziet
Facial aesthetics![]()
Met een afgeslankte Braddiequote:Op maandag 19 september 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zit altijd wel prima bij mij gelukkigquote:Op maandag 19 september 2016 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Facial aesthetics![]()
je hebt alweer een argument gevonden om de handdoek in de ring te gooien, zie ik.quote:Op maandag 19 september 2016 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Facial aesthetics![]()
first person view en dan op VR, de complete ervaringquote:Op maandag 19 september 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahaquote:Op maandag 19 september 2016 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
first person view en dan op VR, de complete ervaring
Komende tijd geen tosti-vlogsquote:Op maandag 19 september 2016 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan duurt het wel enkele jaren voordat het opgenomen wordt
nee ice teaquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen flesje water mee naar school?
zo komt die film er nooit hequote:Op dinsdag 20 september 2016 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wellicht kan hij broodje hamburger-vlog, bapao-vlog, mcdonalds-vlog, ... gaan maken
Big Tastyquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Broodje hamburgerMet kaas en bacon.
truste profquote:
vind die saus niet zo lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Big Tasty![]()
Maar ik voel me altijd ranzig achteraf
bestelde laatst een big macquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Big Tasty![]()
Maar ik voel me altijd ranzig achteraf
En toen at je het stilzwijgend op?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
bestelde laatst een big mac
krijg ik big tasty
nee ben teruggegaanquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En toen at je het stilzwijgend op?
Op zich wel lekker, maar het is niet iets wat je elke keer moet nemen, vind het vrij machtig.quote:
Die Tasty was te groot voor je?quote:
Is ook wel lekkerder dan de Tastyquote:
Gewoon een keer proberen, de maestro is ook best lekkerquote:
ik hou van de maestro jaquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon een keer proberen, de maestro is ook best lekker
Lijkt me niet lekker, ze hadden een poos terug ook de Tasty met kip, die was gewoon smerigquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:19 schreef Amarantha het volgende:
http://www.mcdonalds.nl/p(...)stro-premium-chicken Deze.
Bij verschilt het wel eens, soms maanden niet tot een paar keer per week.quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Maar kom echt zelden bij de McDonalds.
quote:lokaal biologisch rundvlees/truffel mayonaise/uien compote / biologische boerenkaas/bacon
Of een lekkere broodjeszaakquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Of een echte goede burgertent.Binnenkort weer heen.
[..]
Daar zal je me ook niet snel vindenquote:
Beter Los Pollos Hermanosquote:
copy catquote:Op maandag 19 september 2016 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Dit kijken. Duurt maar 40 minuten.
kom hier danquote:Op dinsdag 20 september 2016 02:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee doe normaal ik heb het zo koud he
ha-haquote:Op dinsdag 20 september 2016 02:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat over 3,5 uur.
alsof dat nodig isquote:Op dinsdag 20 september 2016 02:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je buren zo wakker worden en je de rest van de nacht even goed wakker houden
ik ook nietquote:Op dinsdag 20 september 2016 03:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weet niet, ik ken je buren niet.
Hee zeerovskiquote:Op dinsdag 20 september 2016 07:02 schreef zeer het volgende:
Dan doe ik het zelf wel.
[ afbeelding ]
Hm, hoge druk gebiedje uit het oosten, waarschijnlijk wordt dit een storingsfront met een windkracht of 4-4,5. Verwacht er weinig tot geen regen bij.
[ afbeelding ]
Als we kijken naar de windkaart in Europa zien we toch wat verschuivingen op het noordelijk front. Windsnelheden tot 140 km/u.
Zicht in Oostende is uitstekend verder.
Nu eerst even koffieen daarna m'n hond
.
oh ja ik heb al wekenlang de neiging om hem eruit te rammenquote:
Kan je tandarts er niks mee?quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh ja ik heb al wekenlang de neiging om hem eruit te rammen
valt alleen weinig te rammen want t kreng komt amper door
Hier in dit aftandse (hihaho) land niet.quote:
Waar zit je nu dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hier in dit aftandse (hihaho) land niet.
Ben 3 oktober in NL, 4 oktober gelijk een afspraak staan met eigen tandarts. Hopelijk kan die wel wat
Belfast nog steedsquote:Op dinsdag 20 september 2016 07:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan?
Da's iig wel al bijna.
Ik mis de moeilijk te ontcijferen data.quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:02 schreef zeer het volgende:
Dan doe ik het zelf wel.
[ afbeelding ]
Hm, hoge druk gebiedje uit het oosten, waarschijnlijk wordt dit een storingsfront met een windkracht of 4-4,5. Verwacht er weinig tot geen regen bij.
[ afbeelding ]
Als we kijken naar de windkaart in Europa zien we toch wat verschuivingen op het noordelijk front. Windsnelheden tot 140 km/u.
Zicht in Oostende is uitstekend verder.
Nu eerst even koffieen daarna m'n hond
.
f232j3j2 32jj322 jja2@@21312 jjsakdja###@quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik mis de moeilijk te ontcijferen data.
Dan staat die teringboom er weer.quote:
Negatieve PI's en smileys?quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan staat die teringboom er weer.
En nu?
Dat zegt een collega van me ook altijd. Fucking irritant. Als jij mijn collega bent, ga eens aan je werk danquote:
Is van Jiskefet man. Debiteuren crediteuren. Die shit is mijn leven nu.quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zegt een collega van me ook altijd. Fucking irritant. Als jij mijn collega bent, ga eens aan je werk dan
arme jijquote:Op dinsdag 20 september 2016 07:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is van Jiskefet man. Debiteuren crediteuren. Die shit is mijn leven nu.
chroestjovquote:Op dinsdag 20 september 2016 07:44 schreef MAHL het volgende:
KLB / 'Vloggen' #18
Hele topic ontspoort door chroestjov vs magnetronkoffie rel
Mweh, ken hem verder niet zo goed, geen idee wat die kiil in de dagelijks uitspookt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:49 schreef zeer het volgende:
[..]
chroestjovhad niet gedacht dat die knul nog kanslozer kon worden totdat z'n enige activiteit op de dit forum het posten in dat vlog topic rond een uur of 4 's nachts werd
Wat is daar smeuïg aan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:49 schreef MAHL het volgende:
R&P / Wat ik graag kwijt wil over vriendschap en eenzaamheid
R&P is ook aan het aftakelen zeg. Waar zijn de smeuïge verhalen over jonge mensen die 10k+ hebben verloren op de beurs
hij zit een beetje op jouw lvlquote:Op dinsdag 20 september 2016 07:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mweh, ken hem verder niet zo goed, geen idee wat die kiil in de dagelijks uitspookt.
Maar geld?quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is daar smeuïg aan.Is maar geld.
Vertel?quote:
Is maar één dimensie, vind ik niet echt een smeuïg verhaal. Een smeuïg verhaal beslaat meerdere dimensies.quote:
MAHL blijft altijd beetje aan de oppervlakte hangen heh, die 2e dimensie is gewoon te ver gegrepen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Is maar één dimensie, vind ik niet echt een smeuïg verhaal. Een smeuïg verhaal beslaat meerdere dimensies.
Mweh, gaat er ook om dat hij jarenlang heel zuinig had geleefd en het nu in een keer weg was. En het besef wat hij nog meer met het geld kon doen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Is maar één dimensie, vind ik niet echt een smeuïg verhaal. Een smeuïg verhaal beslaat meerdere dimensies.
Topic niet gelezen, maar wanneer niet gestolen ; dan ben je er zelf bij.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mweh, gaat er ook om dat hij jarenlang heel zuinig had geleefd en het nu in een keer weg was. En het besef wat hij nog meer met het geld kon doen.
Dan ben je ook een dom varken ook. Wat een totaalidioot johquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:06 schreef MAHL het volgende:
R&P / Veel geld verloren.
Maar nu durf ik niet te kijken hoe het met mijn aandelen staat
Klinkt nog steeds allemaal behoorlijk oppervlakkig. Wel geinig dat dat ook hetgeen is wat hem heeft doen struikelen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:06 schreef MAHL het volgende:
R&P / Veel geld verloren.
Maar nu durf ik niet te kijken hoe het met mijn aandelen staat
Ik bedoel die voordracht.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
13.00 en om 14.00 de balkonscene
Je maakt hoop ik een grapje..?quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op naar Den Haaglekker met vlaggetjes zwaaien
Weet je ook wat voor weer het wordt dit weekend? In Flevoland.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:46 schreef Kurovski het volgende:
Het is en wordt in ieder geval mooi weer.
Mag je lekker tussen de Ria's staan die ook den glimp van ons maxima en Willy proberen op te vangen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op naar Den Haaglekker met vlaggetjes zwaaien
20-22 graden. In de middag lichte sneeuwval.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet je ook wat voor weer het wordt dit weekend? In Flevoland.
neequote:Op dinsdag 20 september 2016 08:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je maakt hoop ik een grapje..?
zou lekker zijnquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
20-22 graden. In de middag lichte sneeuwval.
Hihi, zal ik vast een reservering boeken?quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:48 schreef xcachet het volgende:
Oeh. Vanavond weer terug naar mijn oude werk. Vind het een beetje spannend.
Ik denk wel ok. Boven de 20 graden en wat bewolking.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet je ook wat voor weer het wordt dit weekend? In Flevoland.
Je doet maarquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hihi, zal ik vast een reservering boeken?
Eis ik wel perfecte service anders dien ik een klacht in. Of laat ik je username weten aan je baas.
Had gehoopt dat t slecht weer zou worden. Hopelijk slaat 't om.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik denk wel ok. Boven de 20 graden en wat bewolking.
ligt er aan wat je slecht vindtquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had gehoopt dat t slecht weer zou worden. Hopelijk slaat 't om.
denken dat ik uit Rotterdamquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Den Haag is per trein slecht bereikbaar momenteel
Het is hier nu 9 gradenquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
20-22 graden. In de middag lichte sneeuwval.
Amsterdam danquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
denken dat ik uit Rotterdamof Utrecht kom
Ik denk dat je uit je moeder komt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Regen is slecht genoeg.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan wat je slecht vindt
best frisjesquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is hier nu 9 graden
Laatste keer met 9 graden was 3 weken geleden en toen sliep ik in een tentje.
waarom wil je regen?quote:
Jaa, dat was nie zo leuk niequote:Op dinsdag 20 september 2016 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best frisjes
[..]
waarom wil je regen?
spannondquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jaa, dat was nie zo leuk nie
Oh gewoon. Is geheim.
Succes daarmeequote:Op dinsdag 20 september 2016 09:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wel. Ben vandaag vrij.
Maar moet wel leren. Wil cum laude mijn P halen.
Goeie spirit. Ik heb wat instelwerk. Ging er maar wat meer stuk. Dan moest ik er tenminste heen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wel. Ben vandaag vrij.
Maar moet wel leren. Wil cum laude mijn P halen.
Heb je moeite mee hè? Nergens aanzitten?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:13 schreef Kurovski het volgende:
Volgende week wel een bezoekje aan een doppler VOR. Mag nergens aanzitten, ze laten het me gewoon zien.
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je moeite mee hè? Nergens aanzitten?
Utrechtquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
hahahahahahaquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:26 schreef xcachet het volgende:
Ik heb m'n MacBook geslooptfuuckkkk
Geen succes dat Windows eropzetten?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:26 schreef xcachet het volgende:
Ik heb m'n MacBook geslooptfuuckkkk
Doe je hoofd even in de blender. Ben je meteen weer fris en fruitig.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:22 schreef Kurovski het volgende:
Beetje te veel bier op gisteren. M'n hoofd lijkt wel een centrifuge.
Ik had vroeger deze.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:32 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb deze, 12 jaar oud inmiddels. Linux er op. Weinig gedonder mee. Dockingstation erbij...
Kocht ik tweedehands voor 200, dockingstation 100. Het hoeft allemaal niet zo veel te kosten.
[ afbeelding ]
that's racist.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had vroeger
[ afbeelding ]
Een witte huidskleur?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had vroeger
[ afbeelding ]
Bazendingen... Gewoon voor de heb zou ik wel zo'n C128 willen hebben. Kosten geen drol tegenwoordig.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had vroeger deze.
[ afbeelding ]
de Commodore 64
Nee. Want moest direct een productcode invoeren ipv de 30 dagen proefversie, en die heb ik nog niet. Maar kon niet mee uit Windows. Dus drukte de MacBook uit en haalde de USB met Windows erop er ook uit. Dacht dat 'ie dan wel weer gewoon in iOS zo opstarten. Maar mooi niet he. Krijg geen Apple logotje meer te zien bij t opstarten en een zwart scherm met dat ik de 'boot' moet inpluggen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen succes dat Windows eropzetten?
Ja, ik heb die tijd wel gehad nu. Zou er toch niets meer mee doen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bazendingen... Gewoon voor de heb zou ik wel zo'n C128 willen hebben. Kosten geen drol tegenwoordig.
waarom probeer je ook windows op een apple te zetten?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Want moest direct een productcode invoeren ipv de 30 dagen proefversie, en die heb ik nog niet. Maar kon niet mee uit Windows. Dus drukte de MacBook uit en haalde de USB met Windows erop er ook uit. Dacht dat 'ie dan wel weer gewoon in iOS zo opstarten. Maar mooi niet he. Krijg geen Apple logotje meer te zien bij t opstarten en een zwart scherm met dat ik de 'boot' moet inpluggen.
Fml
Heb ik een paar jaar geleden naar de stort gebracht.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bazendingen... Gewoon voor de heb zou ik wel zo'n C128 willen hebben. Kosten geen drol tegenwoordig.
Stoeprandenquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon geen computer, toen voetbalde ik altijd buiten
Goede leef
Ik moet in een programma werken op school dat er alleen is voor Windows. En Windows op een Mac werkt verder prima.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom probeer je ook windows op een apple te zetten?
Geen installatiesoftware voor Apple OS erbijgekregen? Da's wel minder voor wat je er voor betaalt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Want moest direct een productcode invoeren ipv de 30 dagen proefversie, en die heb ik nog niet. Maar kon niet mee uit Windows. Dus drukte de MacBook uit en haalde de USB met Windows erop er ook uit. Dacht dat 'ie dan wel weer gewoon in iOS zo opstarten. Maar mooi niet he. Krijg geen Apple logotje meer te zien bij t opstarten en een zwart scherm met dat ik de 'boot' moet inpluggen.
Fml
ah oke.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet in een programma werken op school dat er alleen is voor Windows. En Windows op een Mac werkt verder prima.
Maakt niet uit, ook stoepranden was een straatspel. Evenals buskruit.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het over iets anders dan ik
ja logisch.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fml
Wat voor de een heel logisch is, hoeft voor de ander niet logisch te zijn. Maar dat leer je nog wel.quote:
Vast wel. Je trekt maar meteen weer conclusies.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen installatiesoftware voor Apple OS erbijgekregen? Da's wel minder voor wat je er voor betaalt.
Voor procesautomatisering zijn ze wel handig en lekker goedkoop. Een fraktie van de kosten vergeleken met een moderne PLC.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb ik een paar jaar geleden naar de stort gebracht.
Ik wel vaak, maar was wel meer een mooiweervoetballerquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon geen computer, toen voetbalde ik altijd buiten
Goede leef
Sorry hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vast wel. Je trekt maar meteen weer conclusies.
ga er altijd voor het gemak vanuit dat mensen een iq van boven de 40 hebben maar bij jou is dat idd een foutjequote:Op dinsdag 20 september 2016 09:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat voor de een heel logisch is, hoeft voor de ander niet logisch te zijn. Maar dat leer je nog wel.
Niet je laars in je MacBook stoppen cachet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fml
nee jij stuurt daar op aan met je verhaal. Doe niet zo hautain en pretentieus want dat misstaat jou nogalquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vast wel. Je trekt maar meteen weer conclusies.
Vertel. Ik zou willen zeggen dat ik nagelbijtend op je antwoord wacht maar ik zit ondertussen aan m'n ellebogen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb nagedacht over je liefdesverklaring
Wat zit je te happen en te sneren. Wat heb ik je misdaan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee jij stuurt daar op aan met je verhaal. Doe niet zo hautain en pretentieus want dat misstaat jou nogal
ben er nog niet uit :$quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vertel. Ik zou willen zeggen dat ik nagelbijtend op je antwoord wacht maar ik zit ondertussen aan m'n ellebogen.
niks happen en sneren, jij stuurt ergens op aan krijgt daar weerwoord op en gaat uit de hoogte doen terwijl je niet weet of er lucht of zand in een bal zitquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat zit je te happen en te sneren. Wat heb ik je misdaan?
Wat een hautaine pretentieuze opmerking weer.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat zit je te happen en te sneren. Wat heb ik je misdaan?
Nee je hapt en sneert idd niet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niks happen en sneren, jij stuurt ergens op aan krijgt daar weerwoord op en gaat uit de hoogte doen terwijl je niet weet of er lucht of zand in een bal zit
Beetje gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |