ik ook nietquote:Op dinsdag 20 september 2016 03:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weet niet, ik ken je buren niet.
Hee zeerovskiquote:Op dinsdag 20 september 2016 07:02 schreef zeer het volgende:
Dan doe ik het zelf wel.
[ afbeelding ]
Hm, hoge druk gebiedje uit het oosten, waarschijnlijk wordt dit een storingsfront met een windkracht of 4-4,5. Verwacht er weinig tot geen regen bij.
[ afbeelding ]
Als we kijken naar de windkaart in Europa zien we toch wat verschuivingen op het noordelijk front. Windsnelheden tot 140 km/u.
Zicht in Oostende is uitstekend verder.
Nu eerst even koffieen daarna m'n hond
.
oh ja ik heb al wekenlang de neiging om hem eruit te rammenquote:
Kan je tandarts er niks mee?quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh ja ik heb al wekenlang de neiging om hem eruit te rammen
valt alleen weinig te rammen want t kreng komt amper door
Hier in dit aftandse (hihaho) land niet.quote:
Waar zit je nu dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hier in dit aftandse (hihaho) land niet.
Ben 3 oktober in NL, 4 oktober gelijk een afspraak staan met eigen tandarts. Hopelijk kan die wel wat
Belfast nog steedsquote:Op dinsdag 20 september 2016 07:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan?
Da's iig wel al bijna.
Ik mis de moeilijk te ontcijferen data.quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:02 schreef zeer het volgende:
Dan doe ik het zelf wel.
[ afbeelding ]
Hm, hoge druk gebiedje uit het oosten, waarschijnlijk wordt dit een storingsfront met een windkracht of 4-4,5. Verwacht er weinig tot geen regen bij.
[ afbeelding ]
Als we kijken naar de windkaart in Europa zien we toch wat verschuivingen op het noordelijk front. Windsnelheden tot 140 km/u.
Zicht in Oostende is uitstekend verder.
Nu eerst even koffieen daarna m'n hond
.
f232j3j2 32jj322 jja2@@21312 jjsakdja###@quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik mis de moeilijk te ontcijferen data.
Dan staat die teringboom er weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |