Big Tastyquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Broodje hamburgerMet kaas en bacon.
truste profquote:
vind die saus niet zo lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Big Tasty![]()
Maar ik voel me altijd ranzig achteraf
bestelde laatst een big macquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Big Tasty![]()
Maar ik voel me altijd ranzig achteraf
En toen at je het stilzwijgend op?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
bestelde laatst een big mac
krijg ik big tasty
nee ben teruggegaanquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En toen at je het stilzwijgend op?
Op zich wel lekker, maar het is niet iets wat je elke keer moet nemen, vind het vrij machtig.quote:
Die Tasty was te groot voor je?quote:
Is ook wel lekkerder dan de Tastyquote:
Gewoon een keer proberen, de maestro is ook best lekkerquote:
ik hou van de maestro jaquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon een keer proberen, de maestro is ook best lekker
Lijkt me niet lekker, ze hadden een poos terug ook de Tasty met kip, die was gewoon smerigquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:19 schreef Amarantha het volgende:
http://www.mcdonalds.nl/p(...)stro-premium-chicken Deze.
Bij verschilt het wel eens, soms maanden niet tot een paar keer per week.quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Maar kom echt zelden bij de McDonalds.
quote:lokaal biologisch rundvlees/truffel mayonaise/uien compote / biologische boerenkaas/bacon
Of een lekkere broodjeszaakquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Of een echte goede burgertent.Binnenkort weer heen.
[..]
Daar zal je me ook niet snel vindenquote:
Beter Los Pollos Hermanosquote:
copy catquote:Op maandag 19 september 2016 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Dit kijken. Duurt maar 40 minuten.
kom hier danquote:Op dinsdag 20 september 2016 02:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee doe normaal ik heb het zo koud he
ha-haquote:Op dinsdag 20 september 2016 02:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat over 3,5 uur.
alsof dat nodig isquote:Op dinsdag 20 september 2016 02:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je buren zo wakker worden en je de rest van de nacht even goed wakker houden
ik ook nietquote:Op dinsdag 20 september 2016 03:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weet niet, ik ken je buren niet.
Hee zeerovskiquote:Op dinsdag 20 september 2016 07:02 schreef zeer het volgende:
Dan doe ik het zelf wel.
[ afbeelding ]
Hm, hoge druk gebiedje uit het oosten, waarschijnlijk wordt dit een storingsfront met een windkracht of 4-4,5. Verwacht er weinig tot geen regen bij.
[ afbeelding ]
Als we kijken naar de windkaart in Europa zien we toch wat verschuivingen op het noordelijk front. Windsnelheden tot 140 km/u.
Zicht in Oostende is uitstekend verder.
Nu eerst even koffieen daarna m'n hond
.
oh ja ik heb al wekenlang de neiging om hem eruit te rammenquote:
Kan je tandarts er niks mee?quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh ja ik heb al wekenlang de neiging om hem eruit te rammen
valt alleen weinig te rammen want t kreng komt amper door
Hier in dit aftandse (hihaho) land niet.quote:
Waar zit je nu dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hier in dit aftandse (hihaho) land niet.
Ben 3 oktober in NL, 4 oktober gelijk een afspraak staan met eigen tandarts. Hopelijk kan die wel wat
Belfast nog steedsquote:Op dinsdag 20 september 2016 07:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan?
Da's iig wel al bijna.
Ik mis de moeilijk te ontcijferen data.quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:02 schreef zeer het volgende:
Dan doe ik het zelf wel.
[ afbeelding ]
Hm, hoge druk gebiedje uit het oosten, waarschijnlijk wordt dit een storingsfront met een windkracht of 4-4,5. Verwacht er weinig tot geen regen bij.
[ afbeelding ]
Als we kijken naar de windkaart in Europa zien we toch wat verschuivingen op het noordelijk front. Windsnelheden tot 140 km/u.
Zicht in Oostende is uitstekend verder.
Nu eerst even koffieen daarna m'n hond
.
f232j3j2 32jj322 jja2@@21312 jjsakdja###@quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik mis de moeilijk te ontcijferen data.
Dan staat die teringboom er weer.quote:
Negatieve PI's en smileys?quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan staat die teringboom er weer.
En nu?
Dat zegt een collega van me ook altijd. Fucking irritant. Als jij mijn collega bent, ga eens aan je werk danquote:
Is van Jiskefet man. Debiteuren crediteuren. Die shit is mijn leven nu.quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zegt een collega van me ook altijd. Fucking irritant. Als jij mijn collega bent, ga eens aan je werk dan
arme jijquote:Op dinsdag 20 september 2016 07:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is van Jiskefet man. Debiteuren crediteuren. Die shit is mijn leven nu.
chroestjovquote:Op dinsdag 20 september 2016 07:44 schreef MAHL het volgende:
KLB / 'Vloggen' #18
Hele topic ontspoort door chroestjov vs magnetronkoffie rel
Mweh, ken hem verder niet zo goed, geen idee wat die kiil in de dagelijks uitspookt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:49 schreef zeer het volgende:
[..]
chroestjovhad niet gedacht dat die knul nog kanslozer kon worden totdat z'n enige activiteit op de dit forum het posten in dat vlog topic rond een uur of 4 's nachts werd
Wat is daar smeuïg aan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:49 schreef MAHL het volgende:
R&P / Wat ik graag kwijt wil over vriendschap en eenzaamheid
R&P is ook aan het aftakelen zeg. Waar zijn de smeuïge verhalen over jonge mensen die 10k+ hebben verloren op de beurs
hij zit een beetje op jouw lvlquote:Op dinsdag 20 september 2016 07:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mweh, ken hem verder niet zo goed, geen idee wat die kiil in de dagelijks uitspookt.
Maar geld?quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is daar smeuïg aan.Is maar geld.
Vertel?quote:
Is maar één dimensie, vind ik niet echt een smeuïg verhaal. Een smeuïg verhaal beslaat meerdere dimensies.quote:
MAHL blijft altijd beetje aan de oppervlakte hangen heh, die 2e dimensie is gewoon te ver gegrepen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Is maar één dimensie, vind ik niet echt een smeuïg verhaal. Een smeuïg verhaal beslaat meerdere dimensies.
Mweh, gaat er ook om dat hij jarenlang heel zuinig had geleefd en het nu in een keer weg was. En het besef wat hij nog meer met het geld kon doen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Is maar één dimensie, vind ik niet echt een smeuïg verhaal. Een smeuïg verhaal beslaat meerdere dimensies.
Topic niet gelezen, maar wanneer niet gestolen ; dan ben je er zelf bij.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mweh, gaat er ook om dat hij jarenlang heel zuinig had geleefd en het nu in een keer weg was. En het besef wat hij nog meer met het geld kon doen.
Dan ben je ook een dom varken ook. Wat een totaalidioot johquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:06 schreef MAHL het volgende:
R&P / Veel geld verloren.
Maar nu durf ik niet te kijken hoe het met mijn aandelen staat
Klinkt nog steeds allemaal behoorlijk oppervlakkig. Wel geinig dat dat ook hetgeen is wat hem heeft doen struikelen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:06 schreef MAHL het volgende:
R&P / Veel geld verloren.
Maar nu durf ik niet te kijken hoe het met mijn aandelen staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |